چرا اسکای لایت نصب کنم؟

چرا اسکای لایت نصب کنم؟

وقتی صحبت از خانه شما می شود، هیچ چیز مانند نور طبیعی و هوای تازه از نورگیرها، اتاق را تغییر نمی دهد. 10 دلیل برای افزودن اسکای لایت به خانه خود در سال 2023 را مطالعه کنید:

1. اسکای لایت ها نور طبیعی را فراهم می کنند که خلق و خو را تقویت می کند.

از آنجایی که نورگیرها 30 درصد بیشتر از پنجره ها نور روز را جذب می کنند، نورگیر ها اتاق ها را در طول روز روشن تر نگه می دارند. مطالعات نشان داده اند که قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خلق و خوی را افزایش می دهد و به هماهنگ کردن ریتم شبانه روزی بدن کمک می کند و در نتیجه خواب شبانه بهتری دارد.

2. اسکای لایت ها به اتاق های کوچک کمک می کنند بزرگتر به نظر برسند.

باز کردن سقف به روی منظره آسمان، نه تنها اتاق را روشن می کند، بلکه این توهم را ایجاد می کند که بزرگتر از متراژ مربع واقعی آن است.

چرا اسکای لایت نصب کنم؟

3. اسکای لایت ها می توانند برای جریان هوای تازه باز شوند تا به خانه ای سالم تر کمک کنند.

به طور متوسط، مردم 90 درصد از زمان خود را در داخل خانه می گذرانند، گاهی هوای داخل خانه ما می تواند بیشتر از هوای بیرون آلوده باشد. نورگیرهای بازشو، می توانند برای ایجاد جریان هوای طبیعی باز شوند که بخشی از طراحی خانه سالم است.

4. منظره ای از آسمان و درختان را فراهم می کنند.

با نورگیرها، می توانید هر روز احساس کنید به بیرون متصل هستید. از مناظر آسمان، ستارگان و نوک درختان گرفته تا ایجاد نسیمی ملایم در داخل، نورگیرها می توانند حسی از طبیعت را برای رفاه روزمره اضافه کنند.

5. نور طبیعی از بالا به رنگ ها کمک می کند تا درست به نظر برسند.

چه از طرفداران یک اتاق رنگ خنثی باشید و چه از رنگ های پررنگ لذت ببرید، نور طبیعی از نورگیرها به رنگ های شما کمک می کند تا همانطور که می خواهید ظاهر شوند. از آنجا که نور از بالا وارد می شود، نور از نورگیرها یا همان سقف های شیشه ای، از تغییرات دمای رنگی که هنگام پایین بودن زاویه خورشید رخ می دهد، رنج نمی برد. ریختن از بالا به داخل خانه به از بین بردن سایه ها و گوشه های تاریک نیز کمک می کند.

چرا اسکای لایت نصب کنم؟

 6. زندگی با کمدها و راهروهایی که به طور طبیعی روشن شده اند بهتر است.

تصور کنید هرگز کلید چراغ دیگری را برای پیدا کردن چیزی در کمد لباس یا برای قدم زدن در راهرو باز نکنید. نورگیر ها می‌توانند هر اتاقی را روشن کنند، اما وقتی می‌بینید چقدر نور خورشید را به فضاهای کوچک می‌آورند، نور خورشید را دو برابر می‌کنید.

7. اسکای لایت ها ویژگی های معماری چشم نوازی ایجاد می کنند که خانه شما را دوباره ابداع می کند.

با خلاقیت و اشتیاق به طراحی نور روز، نصاب‌های معتبر ما می‌توانند یک محور نورگیر ایجاد کنند که کاملاً سبک خانه شما را تکمیل می‌کند، در حالی که نور طبیعی نورگیرهای جدید شما را نیز به حداکثر می‌رساند.

وقت آن است که از درخشش مادر طبیعت لذت ببریم. نور طبیعی نه تنها برای محیط زیست مفید است، بلکه برای شما نیز مفید است. نور طبیعی تولید باکتری های مضر را کاهش می دهد، ویتامین B و D را افزایش می دهد، گردش خون را بهبود می بخشد، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و اندورفین و سروتونین را افزایش می دهد. نورگیرها راه عالی دیگری برای القای نور طبیعی در فضای شما هستند. آنها نور روز را از بالا فراهم می کنند که متعادل است و حتی تاریک ترین گوشه های اتاق را پر می کند.

پس اگر تمام این مزایا رو برای خونه خودت میخوای، با کارشناسان ما تماس بگیر، با افتخار چه به صورت تلفنی و چه آنلاین پاسخگوی شما خواهیم بود.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره انلاین 09205958384

چرا اسکای لایت نصب کنم؟

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟