خانه های لوکس با استخر شیشه ای

خانه های لوکس با استخر شیشه ای

در حالی که یک محفظه استخر با شیشه کامل می‌تواند یک ویژگی زیبا و چشمگیر در یک ملک باشد، اما درست کردن جزئیات و متریال آن نیاز به توجه دارد. با ترکیبی از هوای مرطوب، احتمال خیس شدن شیشه شما و تغییرات شدید دمایی بین فضای استخر و مناطق مجاور، طراحی و ساخت شیشه های استخر می تواند چالش برانگیز باشد و هم به دانش تخصصی و هم به مواد و مصالح مناسب نیاز دارد.

در طول سال‌ها، ما روی تعدادی از پروژه‌ها کار کرده‌ایم که دارای شیشه‌های استخر هستند، از پروژه‌های تجاری بزرگ در مراکز تفریحی و هتل‌ها، تا پروژه‌های مسکونی کوچک‌تر با مساحت کم (نسبتاً).

تأثیر متقابل نور خورشید که از شیشه با سطح استخر می گذرد، همیشه پر از زیبایی است. ما همیشه شیشه های سخت شده و چند لایه را در محیط استخر مشخص می کنیم تا در صورت شکستگی، خرده های شیشه در اطراف استخر شناور نشوند.

شیشه های گرم شده نیز برای جلوگیری از تراکم و مه آلود شدن یک گزینه محبوب در محیط های استخر است.  در صورت لزوم می توان از شیشه قابل تعویض نیز برای کنترل حریم خصوصی استفاده کرد.

هنگام نصب کف در منطقه ای که احتمال خیس شدن وجود دارد، مقررات ساختمانی تصریح می کند که باید از شیشه های ضد لغزش استفاده شود و ما همیشه بالاترین سطح مقاومت را در اطراف مناطق استخر توصیه می کنیم.

خانه های لوکس با استخر شیشه ای

چرا شیشه را برای محوطه استخر انتخاب کنید؟

  • برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد در اطراف یک استخر
  • برای اطمینان از کنترل کامل منطقه استخر
  • اجازه دادن نور طبیعی به فضایی که به طور سنتی به سطوح بالایی از نور مصنوعی نیاز دارد

شیشه در اطراف استخرهای شنا

بسیاری از معماران و طراحان، دیوارهای شیشه‌ای بدون قاب را برای سالن‌های ورزشی خانه انتخاب می‌کنند که مشرف به محوطه استخر است، تا طرحی باز داشته باشند و نور و مناظر از شیشه عبور کند.

اگر از این نوع دیوارهای شیشه ای برای جدا کردن دو محیط با آب و هوای بسیار متفاوت استفاده می کنید، ممکن است شیشه گرم شده برای جلوگیری از تجمع تراکم روی سطح شیشه پیشنهاد شود. این محلول فنی شیشه ای از یک پوشش اکسید فلزی شفاف استفاده می کند که با عبور جریان الکتریسیته از شیشه گرم می شود و زمانی که درجه حرارت یا رطوبت مشخصی تشخیص داده می شود روشن می شود.

خانه های لوکس با استخر شیشه ای

خانه استخر شیشه ای

بسیاری از خانه‌های لوکس با استخرهای روباز دارای استخری هستند و طراحی خانه‌های استخری با شیشه های مخصوص باعث می‌شود فضای داخلی ارتباط قوی با محوطه استخر اطراف داشته باشد.

هر خانه استخر شیشه‌ای کاملاً سفارشی خواهد داشت و از راه‌حل‌های مختلف شیشه‌کاری معماری استفاده می‌کند، بنابراین برای بحث در مورد جزئیات سیستم و مقادیر عملکرد برای پروژه خاص خود، با مشاورین تیم ما صحبت کنید.

چرا با ما کار کنید

ما می‌توانیم از مراحل اولیه پروژه با طراحان و متخصصان کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هیچ ناسازگاری‌ای در طراحی وجود ندارد. تکنسین های متخصص شیشه ما اینجا هستند تا به طراحی شما کمک کنند تا به واقعیت تبدیل شود و سال ها تجربه خود را برای مشاوره طراحی، راهنمایی عملکرد و پیامدهای هزینه در اختیار تیم پروژه شما قرار دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا هماهنگی با مشاوران متخصص و حرفه ای ما فقط با شماره 02155957060 تماس بگیرید و یا از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ با شماره تلفن 09205958384 با ما در ارتباط باشید تا بهترین خودمان را به شما ارائه کنیم.

تیم ما به شما تضمین با کیفیت ترین و زیباترین ها رو می دهد. با افتخار بدون تعطیلی و بیست و چهار ساعته پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

خانه های لوکس با استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟