سقف شیشه ای در پاسیو

سقف شیشه ای در پاسیو

پاسیو در فضاهای داخلی به عنوان یک فضای نورگیر داخلی استفاده می شود که به روشنایی بیشتر فضا کمک می کند، از این فضاها می توان به عنوان باغچه و گلخانه نیز استفاده کرد. در این مکان ها می توانید به راحتی هر گیاه و گلی که دوست دارید بکارید و پرورش بدهید و فضایی منحصر به فرد و سر سبزی را به وجور بیاورید. پاسیو معمولا فضای کوچکی را اشغال می کنند ولی زیبایی فوق العاده ای را به محیط می  دهند.

برای اینکه نور ورودی به پاسیو و محیط را چند برابر کنید می توانید از سقف های شیشه ای برای این کار استفاده کنید. سقف های شیشه ای به راحتی تقریبا تمام نور طبیعی را وارد محیط می کنند و مانع هدر رفتن گرما و دمای داخل فضا می شود و از ورود برف و باران جلوگیری می کنند.

برای استفاده از سقف های شیشه ای در پاسیو می توانید از شیشه های مکعب یا بلوک شیشه ای استفاده کنید و علاوه بر آن می توان از بلوک شیشه ای شفاف و همچنین می توانید از ترکیب شیشه های سفید و شفاف و شیشه های رنگی نیز استفاده کنید.

برای اینکه از پاسیو خود استفاده کاربردی بکنید بهتر است تا از سقف های شیشه ای در پاسیو خود استفاده کنید. سقف های شیشه ای به دو صورت مختلف و کاربردی قابل نصب هستند، سقف شیشه ای ثابت و سقف شیشه ای متحرک.

سقف شیشه ای در پاسیو

سقف شیشه ای ثابت

یکی از مدل های سقف های شیشه ای، سقف های شیشه ای ثابت می باشند. این سقف ها همانطور که از اسمشان پیداست، ثابت می باشند و قابلیت باز و بسته شدن در این نوع سقف های شیشه ای وجود ندارد. این نوع سقف های شیشه ای باعث حفظ دمای داخلی محیط می شود و از نظر صرفه جویی گزینه مناسبی هستند زیرا این سقف ها باعث حفظ دما می شوند.

سقف شیشه ای متحرک

سقف های شیشه ای متحرک به گونه ای دیگر عمل می کنند و در این نوع سقف های شیشه ای امکان باز و بسته شدن وجود دارد که باعث تهویه هوا نیز می شود. با استفاده از سقف های شیشه ای متحرک می توانید علاوه بر نور طبیعی، هوای تازه را نیز وارد فضا کنید و از تازه بودن هوا در کنار نور طبیعی لذت ببرید.

سقف شیشه ای در پاسیو

مزایای سقف شیشه ای در پاسیو

با نصب و اجرا سقف های شیشه ای در پاسیو محیطی منحصر به فرد و ایده آل را به وجود می آورید که علاوه بر داشتن یک پوشش و سقف می توانید از منظره زیبای آسمان نیز لذت ببرید.

روشنایی فوق العاده محیط

یکی از اصلی ترین وظیفه های سقف های شیشه ای، روشن کردن بیشتر محیط شما می باشد. با عبور بیشتر نور طبیعی خورشید و انعکاس این نور یک محیطی زیبا و جذاب به وجود می آید که علاوه بر روشن کردن محیط شما و زیبایی فوق العاده آن ها، نور کافی به گیاهانی که در پاسیو پرورش دادین نیز می رسد.

استحکام بالا

شیشه های به کار رفته در پاسیو از استحکام بالایی برخوردارند و این شیشه ها نشکن می باشند و در برابر دما و حرارات و فشار مقاومت بالایی دارند، این شیشه ها هنگام آسیب پخش نمی شوند و آسیبی نمی رسانند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

همانطور که گفتیم، سقف های شیشه ای به راحتی نور طبیعی را وارد محیط می کنند و با وارد شدن نور طبیعی و روشن شدن محیط در روز نیازی به روشنایی برق ندارید و می توانید از این مزیت علاوه بر کاهش مصرف انرژی لذت ببرید.

سقف شیشه ای در پاسیو

هزینه سقف شیشه ای برای پاسیو

همانطور که اشاره کردیم، مدل های مختلفی برای سقف شیشه ای وجود دارد و همین تنوع مدل های مختلف روی قیمت سقف های شیشه تاثیر می گذارد. علاوه بر این موضوع موارد مختلف دیگری نیز بر روی قیمت سقف شیشه ای تاثیر می گذارد.

مواردی مانند جنس سقف، نوع ثابت و یا متحرک بودن و کیفیت سقف از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت سقف های شیشه ای می باشند. سقف های پلی کربنات از جمله سقف های هستند که از هزینه پایین تری برخوردارند ولی کیفیت خیلی پایین تری نسبت به سقف های شیشه ای دارند.

نتیجه گیری

برای کامل کردن پاسیو محیط خود یکی از عالی ترین گزینه ها استفاده از سقف های شیشه ای می باشد که می توانید با نصب این سقف های شیشه ای و استفاده از مزایای کاربردی آن از نور کافی جهت پرورش گیاهان داخل پاسیو نیز می توانید بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟