استخر شیشه ای در ارتفاع

استخر شیشه ای در ارتفاع

بعضی از افراد شنا کردن در استخر روی ارتفاع را دوست دارند و باور دارند که آرامش زیادی را منتقل می کند. اما ساخت استخر در ارتفاع باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد. مثلا اگر می خواهید بر روی پشت بام خانه استخر نصب کنید باید بدانید که آیا وزن کافی  استخر را می تواند تحمل کند؟ آب بندی استخر می تواند به طوری باشد که پس از مدتی آب نشتی ندهد. بعد از بررسی تمام این مراحل پیشنهاد می شود که اگر تمایل و قصد این کار را دارید حتما انجام بدهید.

استخر شیشه ای در ارتفاع

کف استخر شیشه ای در طبقات

وقتی اسم استخر در ارتفاع و طبقات می آید بیشتر افراد ساکن در آن خانه و ویلا دوست دارند که کف استخر خود را از شیشه بگذارند که نمای خیلی جذابی دارد. به این صورت است که اگر در طبقه پایین نشسته باشید سرتان را بالا بگیرید می توانید شنا کردن افراد را نگاه کنید و از بالا هم از کف استخر می توانید به طبقه پایین دید داشته باشید.

شیشه استفاده شده

برای ساخت استخر شیشه ای از شیشه های سکوریت استفاده می کنند زیرا دوام و مقاومت بالایی دارد و در برابر ضربه و وزن سنگین بسیار مقاوم است. و شما می توانید به راحتی با شنا کردن خود ادامه بدهید و لذت ببرید.

از استخر در ارتفاع چگونه محافظت می شود؟

برای تمیزی آب، شما به یک فیلتر و راهی برای تمیز ماندن آب و جلوگیری از تبدیل آن به رنگ سبز نیاز دارید. برای هر کسی که در استخر شنا می کند تمیزی استخر برایش مهم است پس از تمیزی آن دست نکشید. باید حشرات و هرچیزی که باعث کثیف شدن آب می شود را تمیز کنید تا بتوانید در آن با خیالت راحت شنا کنید.

همچنین می توانید از سیستم های  رباتیک برای تصفیه و تمیز کردن آب استخر خود استفاده کنید. این تا جایی که بتواند استخر شما را تمیز می کند. بنابراین با این کار دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف تمیز کردن بکنید.

و درباره استفاده از مواد شیمیایی حتما دقت داشته باشید که به درستی انجام بدهید تا به محل استخر شما آسیبی نرساند. در این بخش باید توجه زیادی داشته باشید زیرا اگر این قسمت آسیب ببیند باعث آسیب رساندن به خانه شما هم می شود و هزینه زیادی را در بر می گیرد.

استخر شیشه ای در ارتفاع

هزینه ساخت استخر در ارتفاع

هزینه استخر بستگی به متریالی است که  برای ساخت آن استفاده می شود. اما ساخت استخر در ارتفاع به دلیل ارتفاع بالا و سخت تر شدن پروژه ممکن است نسبت به ساخت استخر در باغ و در حیاط بیشتر باشد.

استخر پرتابل در ارتفاع

استخر پرتابل یعنی استخری که می توانید اگر خواستید از جایی به جای دیگر منتقل بشوید به راحتی می توانید استخر خود را حمل کنید و جایگاه آن را تغییر بدهید. بیشتر افرادی که در بالای پشت بام استخر شیشه ای می خواهد کار بگذارند از استخر های پرتابل استفاده می کنند که موقع جابه جایی و حمل آن راحت باشند.

استخر بی نهایت در ارتفاع

اگر ویلایی دارید که فضای بالای پشت بام بر روبه رو دریا یا طبیعت است پیشنهاد می کنم حتما از استخر بی نهایت استفاده کنید زیرا استخری کاملا مدرن و پرطرفدار می باشد که زیبایی زیادی را به خود اختصاص می دهد.

استخر شیشه ای در ارتفاع

 اگر شما هم می خواهید از استخر شیشه ای در ارتفاع برای خانه های خود استفاده کنید می توانید صفر تا صد پروژه خود را به ما بسپارید. گروه آب سکون با استفاده از بهترین متریال ها و ارائه بهترین خدمات تمام سعی خود را دارد تا بهترین و با کیفیت ترین استخر شیشه ای را برای شما بسازد. برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟