ویژگی اسکای لایت گنبدی

ویژگی اسکای لایت گنبدی

اسکای لایت های گنبدی شکل از دیگر اسکای لایت ها متفاوت تر است و فقط در بعضی از ساخت و ساز ها از این مدل استفاده می کنند. و بخاطر طرح خاصی که دارد یکی از شیک ترین اسکای لایت ها شناخته شده است.

اسکای لات های گنبدی شکل در فصل زمستان بیشتر کارکرد خود را نشان می دهند. زیرا در برابر بارش باران و برف مقاوم هستند. مدل های دیگر اسکای لایت ها وقتی باران برروی آنها برخورد می کند جمع می شوند و تمیز کردن آن کمی دشوار است. اما اسکای لایت گنبدی شکل بخاطر شیبی که دارد باعث می شود آب سرازیر شود و روی شیشه باقی نماند.

ویژگی اسکای لایت گنبدی

کاربرد نمای اسکای لایت

از سقف های شیشه ای یا همان اسکای لایت برای ورود نور های طبیعی و دید بهتر آسمان استفاده می کنند همچنین استفاده از انرژی گرمایی خورشید در ساختمان تهویه هوا و تبادل هوای تازه استفاده می شود. اسکای لایت ها به نمای خانه جلوه زیبایی می دهند و افراد می توانند به راحتی به آسمان نگاه کنند و از این فضا لذت ببرند.

اسکای لایت گنبدی در خانه

در زمان قدیم بیشتر در دکوراسیون خانه از چارچوب های فریم فلزی استفاده می کردند. اما امروزه از اسکای لایت های شیشه ای در مدل های مختلف استفاده می کنند که علاوه بر نوری که به طور طبیعی به محیط می دهد باعث زیبایی خانه و نمای جدیدی می شود.

بیشتر این مدل اسکای لایت را در خانه هایی که به شکل سنتی و ویلایی ساخته شده اند به کار می برند و از آن در پذیرایی استفاده می کنند. که نور خیلی خوبی را به محیط خانه شما می دهد و دیگر تا غروب نیاز به روشن کردن لامپ ندارید و انرژی کمتری نیز مصرف می شود.

متریال استفاده شده در اسکای لایت گنبدی

مواد تشکیل دهنده اسکای لایت ها از اکریلیک شفاف ساخته شده است. به دلیل وزن سبکی که دارد باعث می شود راحت تر نصب شود و وزن را تحمل کند. و در هزینه صرفه جویی می شود برای همین از این مدل استفاده میشود و در برابر  شرایط آب و هوایی مقاوم است و اگر آسیب ببیند به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

ویژگی اسکای لایت گنبدی

مزایای اسکای لایت گنبدی

همانطور که در اول مقاله نام بریدم بخاطر سطح شیب دار این مدل به راحتی در فصل زمستان باراش باران و برف بر روی سر می خورد و باع می شود آب در یک جا جمع نشود و به راحتی سرازیر شوند.

نصب راحت تری نسبت به بقیه اسکای لایت ها دارد و اگر شیشه آن با گذشت زمان بر اثر ضربه ترک بخورد یا بشکند عوض کردن آن آسان است و می توانید شیشه آن را تعویض کنید.

اسکای لایت گنبدی شکا بخاطرظاهر زیبایی که دارد از آن در بناهای تاریخی زیاد استفاده می شود. و در عین حال مدرن و جذاب بودن می تواند روح هنر و صنعت ایرانی را در دکوراسیون به کار ببرد.

ویژگی اسکای لایت گنبدی

معایب

مزایای اسکای لایت های گنبدی شکل از معایب آنها بیشتر است.وقتی از اکریلیک های ارزان قیمت استفاده می کنیدمی تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد که هزینه بر باشد. مثلا رنگ اکریلیک ها ممکن است پس از مدتی زرد شود و علاوه بر خراب شدن نمای اسکای لایت نتواند نور طبیعی را به درستی وارد محیط کند. پس سعی کنید از اکریلیک های با کیفیت و دوام بالا خریداری کنید تا به مشکل نخورید.

 

اگر شماهم قصد ساخت اسکای لایت دارید می توانید از کارشناسان ما مشاوره های رایگان دریافت کنید و بهترین تصمیم برای ساخت اسکای لایت را با بهترین متریال بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.   02155957060   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟