نکات ضروری استخر بی نهایت شیشه ای

نکات ضروری استخر بی نهایت شیشه ای

استخر های بی نهایت معمولا از چند لبه تشکیل شده است که زیبایی منحصر به  فردی دارند. این مدل از استخر ها بیشتر در مکان های لوکس و استراحتگاهای جذاب ساخته می شوند. مثل ویلاهای مدرنی که ویو آن به سمت دریا می باشد وقتی این استخر را در آنجا بسازید بخاطر داشتن لبه نامحدودی که دارد هنگام شنا فکر میکنید با آب دریا ادغام شده است و همه چیز برای شما فوق العاده به نظر می رسد و اشتیاق شما به شنا را بیشتر می کند و هنگام شنا کردن می توانید از ویو زیبایی که پیش روی شما است لذت کافی را ببرید

نکات ضروری استخر بی نهایت شیشه ای

طراحی استخر بی نهایت

طراحی استخر های نامحدود کاملا به شما بستگی دارد که چه طرح و مدلی را انتخاب می کنید. اما بهتر است بعد از طراحی که مد نظر خودتان هست حتما با یک معمار و کارشناس مرتبط با ساخت استخر های شیشه ای مشورت کنید زیرا استخر های شیشه یک سازه جذابی هستند که در ساخت و جایگاه ساخت آن باید بسیار توجه داشته باشید تا بعد از نظر آب بندی و هرگونه دیگر به مشکل برنخورید.

نکات مهم در طراحی استخر

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید جایگاهی است که برای استخر در نظر دارید. حتم باید از خود بپرسید آیا اینجا مناسب ساخت استخر است یا نه؟ اگر در این مورد شک داشتید می توانید از کارشاسان خبره و ماهر نیز کمک بگیرید. زیرا استخر های بی نهایت باید با توجه به عمق و ابعادی که دارند ساخته شوند که پس از مدتی به مشکل برنخورند.

آب بندی استخر 

آب بندی استخر های شیشه ای نکته بسیار مهمی است که اگر در کارگذاری و ساخت آن اشتباه کنید پس از مدتی به مشکل بر می خورید و هزینه زیادی را برای شما رقم خواهد زد.

نکات ضروری استخر بی نهایت شیشه ای

آیا استخر های بی نهایت خطرناک هستند؟

خیر استخر های بی نهایت با لبه نامحدود در تصور و دید اولیه بدون لبه دیده می شوند و این به این معنا نیست که بدون لبه هستند و احتمال دارد هنگام شنا کردن اتفاق ناگواری رخ بدهد. در هنگام شنا کردن هرچه به آخر انتهای استخر می روید به نظر می رسد که استخر شما ادامه دارد در صورتی که اگر کاملا نزدیک آن بشوید با یک لبه نامحدود برخورد خواهید کرد که مانند یک آبشار در یک حوضچه می ریزد.

نکات ضروری استخر بی نهایت شیشه ای

نکات نگهداری استخر های بی نهایت

استخر های بی نهایت با استخر های دیگر شیشه ای کمی فرق دارد و پیچیده تر می باشد به همین دلیل نگهداری و تمیزی آن نسبت به بقیه بیشتر است.

استخر های بی نهایت به دلیل حوضچه که در پایین استخر دارند باعث می شود یک جزء اضافه تر از استخر های دیگر داشته باشد و شما هنگام تمیز کردن باید حواستان به فیلتر ها و پمپ آب باشد زیرا اگر یکی از آنها از زودتر از کار بیفتند آب هایی که باید به حوضچه بریزد زودتر از داخل استخر معمولی تبخیر می شود.

اگر می خواهید یک استخر بی نهایت و مدرن رو در ویلاهای لوکس خود داشته باشید و لذت شنا را در آن تجربه کنید. می توانید با کارشناسان ما  صحبت کنید و طرح مد نظرتان را برای ما ارسال کنید تا بهترین خدمات را با بهترین متریال ها برای شما ارائه بدهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.02155957060   0925958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟