استخرشیشه ای پرتابل در ویلا

استخرشیشه ای پرتابل در ویلا

استخر شیشه ای یکی از آیتم های جذابی است که امروزه در بیشتر ساخت و ساز ها انجام می شود. استخر پرتابل یکی از انواع استخر های شیشه ای است که به راحتی جابه جا می شود و شما می توانید آن را حمل کنید. اما این استخر ها فقط به شکل هندسی ساخته می شوند.

 

استخرشیشه ای پرتابل در ویلا

مزایای استخر های پرتابل

یکی از مزایای مهمی که دارند این است شما هروقت که بخواهید نقل مکان کنید به راحتی می توانید با کمک سازندگان استخر آن را جابه به جا کنید و به هرجایی که می خواهید منتقل کنید.

استخرشیشه ای پرتابل در ویلا

انواع استخر پرتابل

استخر های پرتابل در دو نوع توکار و روکار ساخته می شوند که بستگی به سلیقه مشتری دارد کدوم مدل را انتخاب کنند.

استخر های پرتابل روکار به مدت یک تا سه سال دوام دارند و به صورت آماده هستند می توانید سفارش بدهیدو از آن استفاده کنید.

استخر های پرتابل توکار: برای ساخت این استخر ها باید به اندازه ای که می خواهید استخر داشته باشید گود برداری کنید.البته در نظر داشته باشید که وقتی دارید گود برداری می کنید از سایزی که می خواهید کمی بیشتر گود بردارید که بتوانید لوازم جانبی همچون پمپ تصفیه نیز درون گود جای بگیرد و از جهتی پایه های کمی از بدنه فاصله می گیرند تا بهتر بتوانند وزن استخر را به همراه حجم آبی که درون آن قرار دارد مهار نمایند .

لوازم جانبی استخر های پرتابل

لوازم جانبی استخر یکی از موضوعات مهمی است که هنگام ساخت و خریدباید به آنها توجه کنید.استخر های پرتابل بدون لوازم جانبی قابل استفاده نخواهد بود پس در خرید آن کاملا دقت داشته باشید. پمپ تصفیه یکی از مهم ترین اجزای لوازم جانبی است که باعث می شود با پردازش دائمی آبی تمیز و پاکیزه برای استخر شما به وجود بیاورد بهتر است برای استخر های سه تا هفت متری  از پمپ های تصفیه آب فیلتری استفاده کنید.

ولی برای خرید استخر پیش ساخته بزرگ از هفت متر باید از پمپ های تصفیه شنی استفاده نمایید که دارای قدرت بسیار بالاتری می باشد و به خوبی می تواند حجم های بالای آب را برای شما تصفیه کند .

موضوع دیگر نردبان است که در بیرون و در داخل استخر کار گذاشته می شود تا بهترین شرایط ورود و خروج از استخر را داشته باشید.بهترین نوع نردبان استخر پیش ساخته ، نردبان با جنس بدنه آلومینیومی ضد زنگ می باشد زیرا قابلیت استفاده در رطوبت بالا و شرجی را دارد برای همین می توانید در مناطق ساحلی در باغ ها و ویلا ها استفاده کنید. درپوش برزنتی معمولا مطابق با ابعاد دهانه استخر ساخته می شود و می توانید از آن برای پوشاندن دهانه استخر و جلوگیری از ورود آلودگی به آب استفاده کنید .

همچنین زیرانداز های برزنتی می توانند از برخورد مستقیم استخر با زمین جلوگیری کننده و خراش بر روی بدنه استخر اتفاق نیوفتد . از لوازم جانبی زیبایی نیز می توان به فواره های مجزای مخصوص با قابلیت نورپردازی اشاره داشت که باید آن ها را به صورت جداگانه از نمایندگی فروش استخر پیش ساخته خریداری کنید .

 

استخرشیشه ای پرتابل در ویلا

 

 

استخر های شیشه ای پرتابل یکی از جدیدترین ساخته  های استخر است که امروزه در بیشتر ویلاها ساخته شده است. گروه آب سکون اولین سازندگان استخر شیشه ای پرتابل است که به هر طرح و مدلی که شما می بخواهید با بهترین متریال برای شما می سازند. مزایای کار با ما می توانید گارانتی 50 ساله داشته باشید. پس هرچه زودتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و آنچه می خواهید را سفارش بدهید تا به بهترین شکل ممکن برای شما آماده  کنند.

 

 

برای داشتن استخر شیشه ای می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا آنچه مدنظرتان است رو برای شما پیاده سازی کنند. راهای ارتباطی ما :0215595706   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟