ویژگی اسکای لایت متحرک

ویژگی اسکای لایت متحرک

امروزه بیشتر سازندگان ساختمان ها سعی بر این دارند به جای سازه سقف های معمولی از سقف های شیشه ای استفاده کنند که نمای بسیار جذابی به دکوراسیون خانه شما می دهد. اسکای لایت ها به دلیل ماهیت شیشه شفاف هستند و باعث تابش نور طبیعی خورشید به داخل ساختمان می شود که یک نکته طلایی و مهمی از نظر سازندگان دارد زیرا امروزه بیشتر خانه ها پنجره ندارند و با استفاده از این آیتم می توانید فضای ساختمان خود را روشن کنید.

اسکای لایت در شب یک نمای رویایی را برایتان می سازد و باعث آرامش می شود. می توانید از بارش باران بدون اینکه ذره ای خیس بشوید لذت ببرید و همچنین می توانید در فصل زمستان با بارش برف این فصل زیبارا مهمان خانه هایتان بکنید و یک فضای فوق العاده بسازید.ویژگی اسکای لایت متحرک (7)

ویژگی مهم اسکای لایت متحرک

اسکای لایت های متحرک قابلیت باز و بسته شدن را دارند و شما می توانید در هر زمان و فصلی که می خواهید پنجره آن را باز کنید. اسکای لایت های متحرک به دو نوع ساخته شده اند: دستی و کنترلی.

اسکای لایت کنترلی: این مدل از اسکای لایت ها با استفاده از سیستم کنترل از راه دور کار می کنند و شما می توانید با استفاده از یک کنترل هر زمان که بخواهید پنجره اسکای لایت خود را باز کنید و از هوای تازه بیرون استفاده کنید. شست شوی این مدل از اسکای لایت ها راحت تر است و می توانید با خیال راحت آنها را هرچند وقت یکبار تمیز کیند.

اسکای لایت دستی: اسکای لایت های دستی بیشتر برای مکان هایی استفاده می شوند که سقف آن کوتاه باشد تا دسترسی به آن برای باز و بسته کردن راحت تر باشد. نور خورشید را به  راحتی می توانید بدون هیچ مانعی دریافت کنید و از آن استفاده کنید. سقف های شیشه ای باعث می شود که در مصرف برق و انرژی صرفه جویی شود.

ویژگی اسکای لایت متحرک (8)

اهمیت اسکای لایت ها

اسکای لایت ها ایده خوبی برای خانه هایی است که نمی توانند در آن پنجره کار بگذارند یا تعداد نورگیر های آن کم است گزینه بسیار مناسبی هستند. زیرا نور خورشید را به خوبی از شیشه عبور می دهند و باعث روشنایی محیط می شود. در شب می توانید از سقف شیشه ای به آسانی ستاره های زیبا در آسمان را تماشا کنید و شاهد بارش برف و باران باشید و از این لحظات لذت ببرید.

عملکرد حرارتی تاثیر نورگیرها و پنجره های سقفی بر عملکرد حرارتی ساختمان پیچیده است و به عوامل متقابل بستگی دارد: آب و هوا، جهت گیری، مواد، اندازه و محل نورگیر/پنجره سقف، سایه و خواص حرارتی آنها. فناوری‌های کم مصرف که برای پنجره‌ها استفاده می‌شوند ممکن است برای پنجره‌های سقفی و سقف‌ها استفاده شوند.ویژگی اسکای لایت متحرک (9)

ابعاد اسکای لایت

اسکای لایت ها ابعاد دقیقی ندارند و با توجه به پروژه شما و نوع سازه ساختمان ساخته می شود. که باید برای این کار از افرادی با تجربه استفاده کنید و قبل از شروع پروژه برای بازدید پروژه بیایند تا اندازه گیری های دقیق را بزنند و با توجه به آن اسکای لایت را بسازند.

در نتیجه

برای ساختن سقف های شیشه ای یا همان اسکای لایت حتما با سازندگان ماهر و کارشناسان که در این باره اطلاعات کافی دارند صحبت کنید و بعد شروع به ساخت کنید زیرا یک سازه حساس است که باید به دقت بالایی نصب و جایگزاری شوند تا به مشکل برنخورند.

اگر شما هم می خواهید برای سقف خانه های خود از اسکای لایت استفاده کنید می توانید با کارشناسان ما در این باره مشورت کنید و اگر طرح و ایده ای دارید ارسال کنید تا برای شما بهترین آیتم اسکای لایت را بسازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

02155957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×