اسکای لایت مدرن یا لوله ای

اسکای لایت مدرن یا لوله ای

اسکای لایت های مدرن جدید که به صورت لوله ای هستند نور خورشید را با زاویه کمی به داخل خانه وارد می کند و از وارد شدن نور مستقیم آفتاب جلوگیری می کنند تا به طور طبیعی بتوانید نور طبیعی خورشید را به طور ثابت دریافت کنید. نورگیرهای لوله ای را می توانید با انواع وسایل سقفی مسطح، توکار و تزئینی، همراه با لنزهای گرم کننده و نرم کننده، تهویه، دیمرها و سنسورهای اشغال تجهیز کرد.

اسکای لایت مدرن یا لوله ای

اسکای لایت های مدرن تفاوت زیادی با سقف های شیشه ای در گذشته دارند. سقف های شیشه ای قدیمی را نمی توانستید طرح خاصی به آن بدهید و باید در زیر شیروانی یا فضای خزنده بین سقف وجود نداشته باشد. و رعایت بهداشت و تمیزی آنها بسیار سخت هستند و مواقع نشتی تعویض و تعمیرات آن دشوار می باشد.

یکی از راهایی که به توانید نور خورشید را به راحتی وارد خانه های خود کنید. لوله خورشیدی که به عنوان اسکای لایت لوله ای یا تونل خورشید می شناسند استفاده کنید.

کاربرد اسکای لایت لوله 

اسکای لایت های لوله ای به یک سیستم نورگیر با کارایی بالا معروف هستند. که از مراحل پیشرفته برای وارد کردن نور خورشید به داخل خانه ساخته شده اند که کنترل می شود و کنترل شده نور خورشید را به داخل ساختمان راه می دهد.

 نورگیرهای لوله ای با جذب نور خورشید بر روی سقف و انعکاس آن به سمت پایین لوله به یک وسیله در سقف کار می کنند.از این مدل اسکای لایت مدرن و جذاب  می توانید برای اتاق نشیمن، آشپزخانه، کمد و موارد دیگر استفاده کنید تا آن محیط را روشن کند. اسکای لایت لوله ای بیشتر از آنچه از آن انتظار می رود نور خانه شما را تامین می کند. به دلیل هزینه پایین که دارد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود.

اسکای لایت مدرن یا لوله ای

 اسکای لایت لوله ای یا سنتی؟

سقف های شیشه ای یا سنتی نصب راحت تری داشتند اما تمیز کردن آنها دشوار بودو به سختی می توانستید موقع بارش برف و باران آنها راتمیز کنید.اسکای لایت های لوله پیشنهاد خوبی برای جایگزین سقف های شیشه ای قدیمی هستند که وزن سبک تری دارند در صورتی که از شیشه های نشکن استفاده کردند.

لوازم جانبی که برای ساخت استخر شیشه ای باید از آن استفاده کرد شامل یک کیت تهویه و یک دیمر نور روز برای کاهش نور کاملاً خاموش می شود. مدیریت نوریکی از مزایای اسکای لایت لوله ای نسبت به نورگیرهای سنتی، مدیریت نور است. نورگیرها نور خورشید با زاویه کم را جذب می کنند و در عین حال نور خورشید را که بسیار زیاد است را رد می کنند.

فناوری استفاده شده توسط گنبد نورگیر به طور خودکار برداشت نور روز را تنظیم می کند تا نور ثابت تری نسبت به نورگیرهای سنتی ایجاد کند. از طریق انعکاس نیز حداقل از دست دادن نور وجود دارد، بنابراین تقریباً تمام نور جذب شده توسط لوله های خورشیدی می تواند برای روشنایی خانه شما استفاده شود.

اسکای لایت مدرن یا لوله ای

نتیجه گیری

خب در مطالب بالا درباره اسکای لایت شیشه ای از نوع لوله ای صحبت کرده ایم و در این باره اطلاعاتی را برای شما قرار داده ایم. اگر اطلاعات بالا برای تصمیم گیری ساخت این مئل کافی نبود می توانید با کارشناسان ما هم از طریق چت آنلاین و هم به صورت حضوری و تلفنی مشاوره های رایگان دریافت کنید.فقط کافیه طرح ایده آل خودتان را برای ساخت برای ما بفرسید گروه ما با استفاده از بهترین متریال برای شما انواع اسکای لایت هارا با تضمین صددرصد برای شما آماده می کنند.

راهای ارتباط با کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اسکای لایت ها :  آنلاین:09205958384    حضوری:09215957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×