زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای

اگر می خواهید خانه شما جلوه ای مجلل داشته باشد می توانید از استخر هایی با وجه های شفاف استفاده کنید. در ساخت استخر های شیشه ای ما از شیشه های مخصوص و یا اکریلیک ها استفاده می کنیم. در ادامه به بررسی هر دو متریال می پردازیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید. زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای:

ورق های اکریلیک ساخته شده از متیل متاکریلات است که پلاستیکی سبک و بادوام است و بسیار مقاوم در برابر خوردگی و اشعه ماوراء بنفش است. شفافیت استخر های اکریلیم بسیار بالاست و نمایی فوق العاده از آب را به شما می دهد. به دلیل انعطاف پذیری آنها در شکل و ابعاد مختلف، انتخاب مناسب تری برای کسانی که طرح های پیچیده تر دارند هست.

همچنین مقاومت اکریلیک ها دربرابر ضربه نسبت به شیشه ها بیشتر است که خیال شما را از آسیب های ناشی از ضربه آسوده نگه میدارد. با اینکه اکریلیک ها در برابر خش خوردکی مقاومت کمتری دارند اما بهتر می توانند بار دینامیکی آب را تحمل کنند.

زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای

زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای

همچنین از آنجایی که ورق های اکریلیک عایق بهتری هستن نسبت به شیشه ها، به حفظ دمای آب کمک شایانی می کند و اون رو مطلوب نگه می دارد. استخرهای اکریلیک را می توان با استفاده از تکنیک های مختلفی از جمله روش سنتی ریختن بتن در قالب یا با استفاده از پانل های پیش ساخته نصب کرد. فرآیند نصب معمولاً شامل حفاری کانال u، تزریق و سپس آب بندی پانل است. مدت زمان این فرآیند به پیچیدگی طراحی بستگی دارد.

عایق بهتر بودن آن به حفظ دمای آب کمک می کند و این به آن معنی است که شما می توانید استخر را در طول سال به مدت طولانی تری استفاده کنید.

شیشه ای که در ساخت وجه های شفاف استخر به کار برده می شود معمولا شیشه های سکوریت هستن که بسیار ایمن هستند و 4 برابر شیشه های معمولی استحکام دارند. این وجه ها قابل تنظیم هستند و شما می توانید آن را به هر شکل و اندازه ای طراحی کنید تا ظاهری فوق مدرن و لوکس را به خانه شما ببخشد. استخر های شیشه ای معمولا انتخاب خانه های سطح بالا و هتل های لاکچری است تا در رونق کسب و کار آنها تاثیر داشته باشد.

استخرهای شیشه ای هنگام شنا به شناگران اجازه می دهد تا از فضای اطراف و بیرونی لذت ببرند. وجه های شیشه ای هم زیبایی طاهری عالی دارند و همچنین نگهداری آسانی دارند و مهم تر از هر نکته ای اینکه آنها در برابر خراش مقاومت بهتری نسبت به اکریلیک ها دارند.زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای

طراحی و اجرای استخرهای شیشه ای به یک تیم مجرب و حرفه ای نیاز دارد، چون در انتخاب و ساخت و برش شیشه ها باید دقت بسیاری شود. همچنین اگر وجه های شیشه ای درحال اجرا در پروژه است، پیچیده تر و زمان برتر از ورق های اکریلیک خواهد بود که ممکن است چندین هفته طول بکشد.

انتخاب نهایی شما بین شیشه و ورق های اکریلیک بستگی به ترجیحات و بودجه شما خواهد داشت. قبل از آنکه مجبور به انتخاب بین شیشه و اکریلیک شوید با یک تیم قوی و واجد شرایط و با تجربه کار کنید تا از کیفیت سازه خود مطمئن شوید که سال های سال دوام خواهد داشت و زیبا خواهد بود.

در آخر باید گفت که هر دو استخر شیشه ای و اکریلیک ویژگی های مخصوص خود را دارند و هر دوی آنها جزو انتخاب های عالی برای استخر شیشه ای است که صاحب خانه میخواهد با افزودن آن فضای خود را لوکس تر نشان دهد.

اگر شماهم می خواهید فضایی لوکس با استفاده از استخر های شیشه ای داشته باشید، ما به شما کمک خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

زیبایی های طبیعت در استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×