هزینه اجرای استخر شیشه ای در لواسان

هزینه اجرای استخر شیشه ای در لواسان

تفریح از نظر شما ممکن است با دیگران بسیار متفاوت باشد. ممکن است شما تفریح را در داشتن زمانی آرامش بخش در کنار یک استخر شیشه ای لوکس ببینید. وقتی در کنار استخر دیوار شیشه ای خود می نشینید و استراحت می کنید، احساس می کنید کنار پنجره ای هستین که سمت دیگر آن به دریا و اقیانوس راه دارد. این منظره به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ترک خانه خود، از زیبایی های طبیعت لذت ببرید.

در استخر های شیشه ای که آوازه‌ی آن در همه جا پیچیده، باید یک دیوار شیشه ای شفاف را در یک ضلع استخر خود نصب کنید تا هم از داخل استخر به فضای بیرون دسترسی داشته باشید و هم بلعکس. این نوع استخر ها برای استراحت پس یک روز پرمشغله عالی هستن. اما در این مقاله تمام نکاتی که قبل از نصب استخر های شیشه ای باید بدانید را توضیح خواهیم داد.

استخر شیشه ای چیست؟

شیشه این نوع استخر ها مانند یک پنجره عمل می کند که به داخل آب باز می شود. استخر های شیشه ای طراحی شدن تا علاوه بر زیبایی، حس هیجان و تجربه ای متفاوت را به شما القا کنند. با وجود این پنل ها می توانید داخل استخر را بدون هیچ مانعی تماشا کنید. همچنین لوکیشنی عالی برای عکاسی خواهد بود و تصاویری جالب و به یاد ماندنی برای شما ایجاد میکند.

از آنجایی که طراحی، اجرا و نصب این استخر ها بسیار پیچیده و نیازمند محاسبات دقیق و تلاش بسیار است، به طراحان و معماران با مهارت های بالا و با تجربه در این زمینه نیاز دارد. وقتی شما یک استخر با دیوار های شیشه ای و یا کف شیشه ای دارید، باید در حفظ و نگهداری آن بسیار محتاط باشید.

هزینه اجرای استخر شیشه ای در لواسان (2)

نکات مهم در انتخاب استخر شبشه ای

  1. پیش یک تیم حرفه ای بروید

استخر های دیوار شیشه ای علاوه بر ویژگی های یک استخر معمولی، دارای مزیت های زیادیست. اگر می خواهید از این مزیت ها بهره مند شوید، باید استخر شیشه ای شما به درستی و بدون ایراد اجرا شود. و این نکته نیازمند تیم اجرایی قوی است.

اگر با نکات فنی نصب آشنایی ندارید، با تیم اجرایی انتخابی خود مشاوره کنید و دیتیل های پروژه خود را در اختیار تیم بگذارید تا کار برای شما به درستی اجرا شود. وقتی کار به درستی پیش برود شما می توانید با استخر شیشه ای خود منظره ای زیبا با تجربه منحصر به فرد در خانه خود اجرا کنید.

وقتی با متخصصین تماس بگیرید، آنها استخر را با توجه به نیاز شما و فضایی که در اختیار دارید و با در نظر گرفتن تمامی شرایط طراحی می کنند.

  1. سرپوشیده یا روباز

شما باید در نظر داشته باشید که می خواهید استخرتان در فضای بیرونی و حیاط اجرا شود و یا در فضای داخلی و طبقات خانه! این نکته از نطر محاسبات وزن سازه بسیار اهمیت دارد و همچنین در انتخاب متریال مورد استفاده نقش مهمی خواهد داشت.

همچنین می توانید استخر های شیشه ای را در اشکال متفاوت و دور از کلیشه‌ی مستطیل بودن استخر، به صورت گرد و خمیده نیز اجرا کنید تا متفاوت ترین استخر دنیا را داشته باشید.

  1. پیشگیری

وقتی تمامی ویژگی ها و نکات را در ساخت استخر شیشه ای رعایت کنید، می توانید از آن برای اهداف متفاوت استفاده کنید. این استخر ها آرامش و لحظات خوش را برای شما به ارمغان می آورد.  و همین وضوع هیچ دلیلی برای کسی باقی نمیکذارد تا از ساخت آن پشیمان شوید.

هزینه اجرای استخر شیشه ای در لواسان (3)

استخر با کف شیشه ای

اگر هیجان بیشتر را دوست دارید به شما پیشنهاد میکنیم تا استخری با کف شیشه ای رو انتخاب کنید. حس خالی بودن زیر پاهایتان می تواند بسیار هیجان آورتر از دیوارهای شیشه باشد. ولی تمامی این ها به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

هر تصمیم و طرحی که داشته باشید ما با استقبال پذیرای آن ها خواهیم بود و با به کارگیری مهارت و تجربه خود بهترین ها رو به شما ارائه خواهیم داد.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

هزینه اجرای استخر شیشه ای در لواسان (4)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟