استخر شیشه ای در صنعت پزشکی

استخر شیشه ای در صنعت پزشکی

استخر های شیشه ای کاربرد زیادی دارند. علاوه بر زیبایی که دارند و آنها را بیشتر در ویلا های خاص و باغ ها استفاده می کنند. در علم و صنعت پزشکی از استخر های شیشه ای برای آب درمانی استفاده می کنند. به دلیل آنکه بیشتر افرادی که نیاز به آب درمانی دارند مسن هستند و تسلط کافی ندارند این گزینه  بسیار عالی هست تا مربیان آنها دید کامل را داشته باشند و با خیال راحت به آنها آموزش بدهند.

استخر شیشه ای در صنعت پزشکی

طراحی و ساخت استخر آب درمانی

برای استخر شیشه ای به تنهایی باید به تمام نکات ساخت آب بندی و شیشه توجه بالایی داشته باشید. حالا در نظر داشته باشید که این استخر می خواهد برای یک مرکز درمانی ساخته شود. تمام حساسیت هایی که شما دارید باید چند برابر شود برای ساخت تا هیچ گونه مشکلی پیش نیاید.پس مقاومت ساخت شیشه استخر بسیار مهم است.

مزایای استخر شیشه ای

یکی از زیباترین اشکال استخر، ساخت استخر شیشه ای است. به همین منظور در این قسمت شما را با مزایا و معایب استخر شیشه ای آشنا می کنیم.

دید راحت به استخر 

با استفاده از شیشه در هر سطح از استخر شما می توانید به راحتی نمای داخل استخر و بیرون استخر را در نظر داشته باشید. مربیان به راحتی می توانند شاگردان خود را تحت کنترل داشته باشند و اگر حرکات ورزشی را اشتباه زدند به آنها توجه کنند و آموزش درست را به آنان تذکر بدهند. که سازندگان با پنل های شیشه ای در کف و دیواره های استخر فضای فوق العاده زیبایی را به ارمغان می آورند.

  دوام و قدرت بالای جداره شیشه ای

مقاومت شیشه ای که در استخر شیشه ای استفاده می شود بسیار مهم است. زیرا به دلیل آنکه آبی که در آن نگهداری می شود فشار بالایی دارد باید شیشه در برابر فشار آب کاملا مقاوم باشد. افراد میان سال بیشتر برای کاردرمانی می روند و بیشتر آنها تعادل کمی در آب دارند به همین دلیل باید شیشه های استخر به طوری مقاوم باشند که بتوانند از آنها به عنوان نرده و محافظ  استفاده کنند.

استخر شیشه ای در صنعت پزشکی

 نصب آسان استخر 

کارشناسان و سازندگان با توجه به قواعدی که دارند به راحتی می توانند استخر های شیشه را نصب کنند. مراحل نصب و حمل پنل های شیشه ای نهایتا در دو روز آب بندی و نصب می شود. اما باز هم به سایز و ابعاد استخر کاملا بستگی دارد.

مقاومت بالا در مقابل رطوبت

برای عایق بندی استخر حتما از کارشناسان ماهر کمک بگیرید و با آنها در این باره صحبت کنید تا کاملا شما را راهنمایی کنند.در استخرهای شیشه ای پنل های شیشه ای با مواد پلیمری آب بندی می شوند و صددرصد در مقابل رطوبت عایق می شوند.

بهترین گزینه آب درمانی

در دنیای امروزه که بیشتر افراد با درد مفاصل و… روبه رو هستند پزشکان آب درمانی را توصیه می کنند. استفاده از آب برای درمان دردهای سیاتیکی، مفاصل و تقویت عضلات از سالهای خیلی دور توسط یونانیان، ایرانی ها، مصریان و ژاپنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ابزار آموزشی

ورزش شنا یکی از بهترین و محبوب ‌ترین ورزش ها در بین مردم است. شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می توان آن را انجام داد. فردی که شنا می کند نه تنها از این طریق احساس نشاط و راحتی می کند بلکه در اثر شنا کردن قابلیتهای جسمانی خود را افزایش می دهد.

استخر شیشه ای یک ابزار بسیار خوب و مناسب برای آموزش به مبتدیان است. در این استخرها افراد می توانند در زوایای مختلفی نوع شنا را تماشا کنند و مربیان هم دیگر نگران غرق شدن مبتدیان نیستند.

نورپردازی طبیعی

استفاده از نور هایی که باعث یک سری علامت ها می شود که افراد متوجه بشوند که به چه دلیل نباید به آنجا بروند. یا می توانید از نور ها به عنوان یک سری علائم استفاده کنید که هم جنبه آموزشی و زیبایی دارد. همچنین با ساخت استخر شیشه ای، در زمینه نصب تجهیزات برقی و الکترونیکی در دیواره‌ها یا کف نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. در کنار این مورد، هر بار نور به درون استخر منعکس شود، تصویری زیبا و هنری به وجود می‌آید و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق می‌ شود که چشم هر تماشاگری را به خود خیره می‌کند.

جلوگیری از بروز حادثه

وقتی استخر شما از دیواره های شیشه ای ساخته شده باشد دیگر کمتر نگران آسیب های جدی هستید. زیرا به دلیل شفاف بودن شیشه ها به راحتی می توانید تسلط کامل را بر روی افراد داشته باشید و با خیال راحت آموزش را به آنها بدهید . علاوه بر بروز حادثه که زودتر متوجه خواهید شد و مانع آن می شوید. اگر شاگرد شما در آب حرکتی را اشتباه بزنند که به ضرر آن فرد باشد می توانید به آن تذکر بدهید تا حرکت درست را بزند.

استخر شیشه ای در صنعت پزشکی

نگهداری آسان

فقط نیاز است هر چند وقت یک بار معمولا دو روز در هفته شیشه های استخر را تمیز کنید. می توانید با استفاده از یک دستمال نرم و مواد های شوینده مخصوص شیشه، شیشه های استخر را به راحتی و آسانی تمیز کنید.

ضخامت شیشه استخری

شیشه استخر با توجه به سایز و طراحی که دارید ضخامت آن تعیین می شود. شیشه استخر باید در برابر تغیرات دمای آب مقاوم باشد و تحمل فشار های وارد شده ناشی از حرکات شناگران را داشته باشند. شیشه های استخر باید از شیشه سکوریت باشد که این شیشه ویژگی هایی همچون نشکن بودن ، ضخامت و ایمنی بالایی دارد که می توانید از آن برای استخر های شیشه ای استفاده کنید.

اگر می خواهید یک استخر شیشه ای جذاب و خوبی داشته باشید تا در تابستان بدون هیچ دغدغه ای از آن استفاده کنید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیردر تماس باشید.       

   02155957060  و  09205958384 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟