ساخت با کیفیت ترین استخر شیشه ای ایران

ساخت با کیفیت ترین استخر شیشه ای ایران

استخر های شنا در ابعاد و شکل های مختلفی ساخته می شوند. تنوع در ساخت استخر ها بسیار بالا است چه از تفاوت عمق آنها گرفته و چه از بزرگ و کوچک بودن آن. اما اگر می خواهید یک استخر متفاوت تر از بقیه داشته باشید، طرحی که متفاوت بودن را به شما ارائه میده، ساخت استخر هایی با دیوار های شیشه ای یا حتی کف شیشه ای است.

اگر چه استفاده از شیشه در ساخت استخر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ولی مطمئن باشید از نتیجه آن راضی خواهید بود. علاوه بر کاربرد، این نوع استخر ها دارای سلک منحصر به فردی هستن که شما را به وسوسه می اندازد. در فصل گرما بهترین ایده برای خانه شما، ساخت یک استخر شیشه ای در خانه خودتان است. این ایده به شما کمک می کند تا یکی از امکانات جالب را تجربه کنید.ساخت با کیفیت ترین استخر شیشه ای ایران (2)

چه عاشق شنا کردن باشید و یا فقط از داشتن همچین استخری در حیاط خانه خود لذت ببرید، دل باخته استخر های شیشه ای خواهید شد. ما طرح های خیره کننده ای از نوع استخر ها ساخته ایم. با وجود اینکه دسترسی به اسخر های عمومی به راحتی امکان پذیر است، اما خیلی از صاحب خانه ها از داشتن یک استخر اختصاصی در حیاط خود استقبال می کند. چون علاوه بر اینکه آنها برای تفریح و استراحت عالی هستن؛ یک مکمل خارق العاده برای خانه شما خواخند بود. یک استخر که اصولی طراحی و ساخته شود، می تواند با افزودن زیبایی و منحصر به فرد بودن، ارزش خانه و ملک شما را چند برابر کند.

وقتی آب داخل استخر شیشه ای را تماشا می کنید، شناور بودن آب داخل یک محفظه شیشه ای را می بینید که حس یک استخر بی نهایت را به شما می دهد. پنل های شیشه ای را می توان هم به صورت خمیده و هم به صورت تخت اجرا کرد.

به دلیل شفافیت فوق العاده پنل های شیشه ای این حس به شما دست می دهد که انگار هیچ دیواری وجود ندارد. با وجود دیوار های شیشه ای از هر طرفی به آن نگاه کنید، چه داخل استخر و یا بیرون آن باشید، از آن لذت می برید.

البته لازم به ذکر است که نصب استخر های شیشه ای کار هر کسی نیست و هر تیمیاز پس چالش های آن بر نمی آید. طراحی و ساخت استخر های شیشه ای نیاز به معماران حرفه ای با توانایی های مهندسی قوی دارد. پس در انتخاب تیم اجرایی خود باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

ساخت با کیفیت ترین استخر شیشه ای ایران (3)

شکل منحصر به فرد استخر

با اینکه استخر های مستطیلی رایج ترین نوع در ساخت هستن اما شما می توانید با توجه به فضایی که در اختیار خود دارید از آن استفاده کنید و اشکال دیگر رو نیز امتحان کنید. می توانید از استخر های گرد، بیضی و یا حتی نامنظم ایده بگیرید. انتخاب شکلی متناسب با فضای خود می تواند راهی عالی برای متفاوت تر نشام دادن استخر شما باشد.

شهرت استخر های شیشه ای در سال های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. با به کار بردن یک وجه شفاف به راحتی میتوانید فضای داخلی و خارجی را به هم متصل کنید و فضای خود را بزرگتر از آن چه هست نشان دهید. استخر شیشه ای این امکان را به شما می دهد تا اوقات فراغت خود را با حسی بی نظیر در خانه خود سپری کنید. با مزایای فراون که همراه خود دارد، یک پکیج همه کاره برای شماست تا ارزش ساختاری خود را بالا ببرید.

اگر همه این مزایا را میخواهید پس همین حالا برای دریافت مشاوره و سفارش ساخت با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

ساخت با کیفیت ترین استخر شیشه ای ایران (4)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟