نگهداری آکواریوم در اتاق خواب

نگهداری آکواریوم در اتاق خواب

اکثر ما بیشتر وقت خود را در اتاق خواب خود می گذرانیم. آنجا می خوابیم، درس می خوانیم و لباس می پوشیم. بسیاری از ما تلاش بیشتری می کنیم تا اتاق خواب های خود را با تقویت هاله آنها دنج تر کنیم. یکی از راه های انجام این کار اضافه کردن یک مخزن ماهی است.

افزودن آکواریوم به اتاق خواب شما فواید و عواقب خود را دارد. بیایید اینها را به تفصیل مورد بحث قرار دهیم. آیا نگهداری آکواریوم در اتاق خواب مشکلی ندارد؟ بله، شما می توانید یک آکواریوم در اتاق خواب خود نگه دارید. هنگام قرار دادن آکواریوم در اطراف خانه، باید اطمینان حاصل کنید که آن را در گوشه ای ساکت نگهداری کنید که فعالیت محدودی وجود دارد.

ماهی ها تمایل دارند به محیط اطراف خود واکنش نشان دهند و مزاحمت هایی مانند صداهای بلند می تواند آنها را مبهوت کند و به شدت بر سلامت آنها تأثیر بگذارد. همانطور که گفته شد، اگر اتاق شما گوشه ای آرام دارد، می توانید کاملاً یک آکواریوم را در اتاق خواب خود نگه دارید!

اتاق خواب معمولاً آرام ترین قسمت خانه است و فعالیت زیادی در آن انجام نمی شود. اتاق خواب خود را با آشپزخانه یا سالن خود مقایسه کنید. صدای جیغ ظروف، صداهای تلویزیون و پچ پچ های مداوم می تواند ماهی های شما را که در یک محیط آرام، مانند اتاق خواب شما، بهترین زندگی می کنند، ناراحت کند.

نگهداری آکواریوم در اتاق خواب (7)

با این حال، قرار دادن آکواریوم در اتاق خواب شما یک نقطه ضعف دارد. در حالی که آکواریوم می تواند منظره ای دنج برای به خواب رفتن در شب باشد، صداهای بخاری و فیلتر آکواریوم و چراغ های چشمک زن می تواند باعث حواس پرتی شود و شما را بیدار نگه دارد.

اگر صداها و نورها شما را آزار نمی دهد، در اتاق خواب خود یک آکواریوم نگه دارید. اگر اتاق خواب شما، بر خلاف اکثر اتاق خواب ها، فعالیت های انسانی زیادی دارد، بهترین کار این است که مکان دیگری برای مخزن ماهی خود در اطراف خانه پیدا کنید.

ماهی ها خیلی سریع توسط انسان ها ترسیده می شوند و اگر حرکت زیادی در اطراف مخزن آنها وجود داشته باشد از ترس پنهان می شوند. اگر یک آکواریوم یا مخزن باز با ماهی های بسیار بزرگ دارید، ممکن است گاهی آب از مخزن شما پاشیده شود.

اگر یک مخزن ماهی داخل آن قرار دهید، ممکن است نیاز داشته باشید که اتاق خواب خود را بیشتر از آنچه قبلا انجام می دهید تمیز کنید. هر زمان که زمان تمیز کردن مخزن ماهی فرا رسید، باید خود را آماده کنید زیرا اتاق شما نیز به هم می‌ریزد. اگر به آشفتگی یا بوی آن اهمیتی نمی دهید، می توانید یکی از آن داشته باشید!نگهداری آکواریوم در اتاق خواب (8)

مزایای نگهداری آکواریوم در اتاق خواب

به غیر از اینکه اتاق خواب شما را دنج تر می کند، یک آکواریوم انرژی مثبت نیز ساطع می کند. رنگ های پر جنب و جوش ماهی ها، گیاهان سبز، تزئینات رنگارنگ و چراغ های چشمک زن می توانند فضای زیبایی را در اتاق شما ایجاد کنند.

اگر آکواریوم خود را در اتاق خواب خود قرار دهید، به ماهی خود نزدیکتر خواهید شد. می توانید هر روز صبح و هر شب قبل از رفتن به رختخواب آنها را بررسی کنید. اگر نگران هر گونه عوارض جانبی روی سلامتی خود هستید، نگران نباشید زیرا هیچ گونه عوارض جانبی وجود ندارد.

هنگام قرار دادن آکواریوم در اتاق خواب چه باید کرد؟

نگهداری از مخزن ماهی در اتاق خواب کاملاً شبیه به قرار دادن آن در هر جای دیگری از خانه است. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید:

  1. یک فیلتر آرام دریافت کنید
  2. رطوبت را کنترل کنید
  3. از نگه داشتن مخزن در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید
  4. از استفاده از تهویه مطبوع خودداری کنید
  5. آکواریوم را از پریزهای برق دور نگه دارید
  6. مخزن را به طور منظم تمیز کنید

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384نگهداری آکواریوم در اتاق خواب (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×