عوامل موثردر نورپردازی استخر

عوامل موثردر نورپردازی استخر

استفاده از نورپردازی در استخر ها یک گزینه فوق العاده مدرن و جذاب است که شما می توانید در هر زمانی که بخواهید از آنها استفاده کنید. که به توجه به طرح و ابعاد استخر ها می توانید نسبت به آن از کارشناسان ماهر کمک بگیرید و طبق نقشه استخر شما برایتان انواع مدل های نورپردازی را بفرستند. با این کار نمای استخر را چندین برابر می کنید و محیط اطراف را تحت تاثیر قرار می دهید.

عوامل موثردر نورپردازی استخر

عواملی که می تواند در نورپردازی استخر موثر باشد

  • روباز یا سرپوشیده بودن استخر:

استخر هایی که در داخل ویلا قرار دارد و سرپوشیده هستند می توانید از لامپ های توکار و داخل استخر استفاده کنید که زیبایی استخر شما را چندین برابر می کند.

  • مشخص شدن عمر استخر:

با کار گذاشتن لامپ های رنگی در استخر باعث می شود عمق استخر پیدا شود و با خیال راحت بتوانید شنا کنید.

  • ایجاد ایمنی در شب:

اگر استخر شما در محیط باز قرار دارد. روشن کردن استخر با استفاده از لامپ های نورپردازی یک ایده بسیار جذاب است که باعث می شود روشن کردن آن در شب حس امنیت به ملک شما بدهد.

  • جنس و بدنه استخر:

اگر از استخر های شیشه ای برای نورپردازی استفاده کنید ترجیحا می توانید از لامپ هایی که رنگ های شاد دارند کار بگذارید تا نمای شفاف شیشه را نشان بدهد و لامپی که برای استخر خود انتخاب می کنید باید مناسب جنس و بدنه استخر باشد.

عوامل موثردر نورپردازی استخر

نکات مهم در نورپردازی استخر روباز

شنا کردن در استخر های روباز در شب بسیار هیجان انگیز است و یک آرامش بسیار بالایی دارد که قابل توصیف نمی باشد. نور پردازی در دیواره های استخر و کف استخر بیشتر کار گذاشته می شود و در نمای شب زببایی آن دیدنی است. برای نورپردازی در استخر های روباز دو مدل از نورپردازی است که می توانید آن را انجام بدهید. استفاده از رشته‌های نورپردازی با نصب آسان و مورد دوم، کارگذاری چراغ‌های ال‌ ای دی است که نسبت به راهکار اولی طرفداران بیشتری دارد.

نکات مهم در نورپردازی استخر سرپوشیده

استخر های سرپوشیده باید در دیواره های استخر و کف استخر از لامپ های LED استفاده کنید که آنها در دو مدل توکار و روکار هستند که با توجه به سلیقه و نوع استخر شما کار گذاشته می شود و می توانید از لامپ های رشته ای در دو طرف استخر استفاده کنید و در هنگام  برگزاری جشن ها و مراسم هایتان آنها را روشن کنید تا زیبایی محیط شمارا چندین برابر کند.

چند نکته درمورد نورپردازی استخر

-در موقعی که چراغ های نورپردازی و طراحی مکان منبع نور را تهیه می کنید باید به درجه بندی های ضد رطوبت آنها و نوع ماده تصفیه کننده ای که داخل آب وجود دارد توجه شود.

-برای روشنایی استخر باید از تعداد لامپ های مساوی استفاده کنید که نوردهی مناسبی داشته باشد تا شما را اذیت نکند.

-برای اینکه راحت باشید و هر دقیقه نخواهید برای روشن خاموش کردن لامپ ها مسافتی را طی کنید می توانید از لامپ های هوشمند که با توسط گوشی های هوشمند وصل می شوند و هرموقع که بخواهید می توانید آنها را خاموش روشن کنید.

-استفاده کردن از لامپ های ال ای دی و هالوژن یکی از بهترین گزینه ها برای نورپردازی داخلی استخر هستند که نسبت به بقیه ایمنی بیشتری دارند.

عوامل موثردر نورپردازی استخر

اگر شماهم می خواهید محیطی جذاب و زیبا داشته باشید می توانید برای استخر های خود از نورپردازی های متنوع استفاده کنید که مخصوصا در شب نمای بسیار جذاب و دیدنی رو برای شما رقم می زند که فوق العاده می باشد. می توانید برای راهنمایی های دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این باره با شما صحبت کنند.

آب سکون با تجربه چندین ساله آماده بهترین خدمات به شما می باشد. برای اطلاع دقیق تر می توانید از طریق شماره های 02155957060  و  09205958384 با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×