تضمین زیبایی ویلا با استخر شیشه ای

تضمین زیبایی ویلا با استخر شیشه ای

اگر می خواهید زیبایی باغ یا خانه خودتان را تکمیل کنید حتما باید از یک آیتم لوکس مثل استخر های شیشه ای استفاده کنید. استخر های شیشه ای با سبک مدرنی که دارند، نقش مهمی را در شیک نشان دادن خانه شما ایفا می کند. همانطور که در مقالات دیگر اشاره کردیم، علاوه بر دلیل های زیبایی، علت های زیادی وجود دارد که چرا برای استخر خود از وجه های شیشه ای استفاده کنید.

  • وجه شفافی که در استخر اجرا می شود، رو به منظره ای زیبا و دل انگیز باشد (برای تاثیر بیشتر)
  • نور طبیعی و روشنایی را به استخر تزریق کنید
  • شیشه با هر سبکی سازگار است و استخر شما را مدرن و مینیمال می کند
  • اگر وجه شفاف آن، دیوار جدا کننده استخر و خانه شما باشد، درخشندگی و نمایی عالی به خانه شما می بخشد
  • طاهری شیک و لوکس به خانه و ملک شما می دهد

برای شیشه های استخر و اطمینان از ایمنی و استاندارد های لازمه آن، از پنل های شیشه ای لمینت استفاده می کنیم. این شیشه ها هنگام شکستن کاملا بی خطر هستن و به برش های تیز تقسیم نمی شوند. همچنین می توان آ ها را به صورت یک تکه به طول حداکثر 6 متر نصب کرد، ولی برای وجه های شیشه ای بزرگتر نیاز است برای تضمین ایمنی آن ها را به چند پنل مجزا تقسیم کرد.

اما اگر می خواهید نمای کار شما به چندین پنل تقسیم نشود و به صورت یکپارچه انجام شود، می توانید از اکریلیک ها استفاده کنید. شما می توانید آن را با ابعاد دلخواه و همچنین شکل دلخواه داشته باشید و در هر نوع معماری از آن استفاده کرد. اکریلیک ها مزایای متفاوتی دارند.

تضمین زیبایی ویلا با استخر شیشه ای (7)

  • وزن : با اینکه استخرهای شیشه ای خیلی وزن کمتری نسبت به استخر های دفنی دارند، اما اگر از اکریلیک در آن استفاده کنید، وزن آن نصف شیشه خواهد شد و همین امر حمل و شکل دادن به آن را راحت تر می کند.
  • مقاومت : مقاومت اکریلیک ها چیزی حدود 17 برابر بیشتر از شیشه است.
  • اتصالات : اگر بخواهید دو شکل متفاوت را به هم متصل کنید، مثل یک وجه شفاف صاف با یک وجه شفاق خمیده، در اکریلیک ها آسانتر خواهد بود.
  • انعطاف پذیری : ورق های اکریلیک از نوعی پلاستیک است که در نتیجه انعطاف پذیری آن را نسبت به شیشه بیشتر می کند و کمتر در معرض شکستگی قرار می دهد.
  • تراکم : اکریلیک ها معمولا رطوبت کمتری ایجاد می کند، از ریزش گرمای آب جلوگیری می کند و ایزوله بهتر را تضمین می کند.
  • شفافیت : از آنجایی که گفته شد اکریلیک از نوعی پلاستیک است، ممکن است فکر کنید کاملا شفاف نیستن، اما این درست نیست! آنها از ورقه های مختلفی ساخته شدن و کنار هم قرار گرفتن. شفافیتی حدود 92 درصد دارد. اما اگر به خوبی از آن مراقبت نکنید ممکن است طی سالیان شفافیت اولیه خود را از دست بدهد.

تضمین زیبایی ویلا با استخر شیشه ای (8)

اگر هرجایی از استخر این وجه های شفاف را اجرا کنید، چه در اضلاع دیوار آن یا کف استخر، نتیجه آن فوق العاده خواهد بود و با تعامل با طبیعت و مناظر زیبا، جلوه ای عالی و مدرن ایجاد می کند. ساخت استخر های شیشه ای کاملا با تکنیک های متفاوت و تازه ای انجام می شود، که به شما اجازه می دهد تا وجه های شفاف را در ساختمان خود بگنجانید.

شیشه هایی که برای اجرا استفاده می کنیم بسیار خاص هستند و دارای استاندارد های ایمنی هستند. اگر انتخاب شما اکریلیک نباشد، ما با به کار بردن شیشه های چند لایه و سکوریت شده آن را برای شما اجرا خواهیم کرد.

برای دریافتن اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384تضمین زیبایی ویلا با استخر شیشه ای (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×