لامپ هالوژنی برای استخر شیشه ای

لامپ هالوژنی برای استخر شیشه ای

امروزه لامپ های زیادی برای داخل استخر ساخته شده اند که روشنایی جذابی را به محیط و خود استخر می دهند. لامپ های استخر از دو نوع توکار و روکار ساخته شده اند که تمام این ها ضد آب هستند. زیرا خاصیت ضد آب بودن آنها به این دلیل است که لامپ ها برخورد زیادی با آب دارند و باید در برابر آب ضد آب باشند تا آسیب نبینند.لامپ هالوژنی برای استخر شیشه ای (7)

مزایای لامپ های هالوژنی

لامپ های هالوژنی توکار هستند که می توانید برای روشنایی هم برای داخل استخر و هم خارج استخر از آنها استفاده کنید و آنها را نصب کنید. قیمت این استخر ها از لامپ های LED کمتر و به صرفه تر می باشد. این نوع لامپ ها را می توانید در دیواره های استخر و کف استخر از آن استفاده کنید و آنها را نصب کنید. نصب در کف استخر باعث می شود نور در کف و آب استخر پخش بشود و نمای خیلی جذابی به شما بدهد.

مزایا و معایب استفاده از لامپ هالوژنی

  • تولید روشنایی بالا
  • عمر بالاتر نسبت به لامپ رشته ای
  • تولید گرمای بیشتر
  • هزینه بالاتر

چراغ های روکار هالوژنی

این نوع لامپ های توکار در استخر ها به مدت طولانی استفاده شده است. زیرا به دلیل نور زیادی که دارد این ویژگی رادارد که تمام استخر را به شما نشان می دهد. و به همین دلیل در بیشتر استخر ها از لامپ های هالوژنی استفاده می کنند. اگر شما به دنبال نور زیاد و هزینه کم هستید بهتر است از این مدل لامپ ها استفاده کنید.لامپ هالوژنی برای استخر شیشه ای (8)

معایب لامپ های هالوژنی

هزینه کمتری دارد ولی مصرف برق آن ازدیگر لامپ ها بیشتر است و هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. گرمای زیادی را از خود خارج می کند.

استخر های شیشه ای برای اینکه زیباتر دیده شوند نیاز به لامپ های تزئیناتی دارند که جلوه خیلی زیباتری را به استخر شما بدهد. لامپ های هالوژنی انتخاب مناسب و خوبی هستند. زیرا به خاطر نور زیادی که دارند باعث می شود افراد به شنا بیشتر تمایل نشان بدهند و هنگام شنا کردن از آن لذت ببرند.

لامپ های هالوژنی یکی از نوع مدرن ترین بعد از لامپ های رشته ای می باشد که امروزه بیشتر از آن استفاده می کنند. درست از هزینه کمتری دارد اما فشار برق قوی دارد و باعث مصرف انرژی و برق بیشتر می شود. اگر می خواهید برق کمتری مصرف کنید بهتر است از لامپ های LED استفاده کنید که به صرفه تر می باشد.

اگر می خواهید برای استخرهای شیشه ای خود از لامپ های تزئینی استفاده کنید. می توانید از کارشناسان ما مشاوره های رایگان دریافت کنید و نسبت به مشاوره ای که داشتید خرید کنید. برای در ارتباط بودن با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های 02155957060  و  09205958384 با ما در ارتباط باشید.لامپ هالوژنی برای استخر شیشه ای (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟