نورپردازی ماه نما در محوطه استخر

برای ویلاها و باغ ها که از نظر دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردارند، استفاده از استخرهای مدرن یکی از بهترین گزینه ها می باشند که میی توانید آن ها را با کیفیت بالا اجرا کنید. امروزه تمامی آیتم هایی معماری روز به روز پیشرفته تر و مدرن تر از قبل می شوند و استخرها نیز در این زمینه شکل مدرن تری پیدا کردن و از شیشه در ساخت آن ها استفاده می شود. این استخرها به دلیل ظاهر فوق العاده از محبوبیت بالایی برخوردارند و برای اجرا و ساخت این استخرها به یک تیم اجرایی قوی و باتجربه نیاز دارید و تخصص و دانش در اجرای این استخرها اهمیت بالایی دارند.

نورپردازی ماه نما در محوطه استخر

نورپردازی ماه نما

در روشن کردن ایوان استخر از چراغ های مختلفی استفاده می کنند که این چراغ ها بالا روی درختان یا روی شیروانی پشت بام استفاده می شود و نمای به وجود آمده  مانند نور ماه می باشد. اگر در فضای باز شما درختانی با شاخه ها زیاد وجود داشته باشد می توانید از چراغ های مختلف روی این چراغ ها استفاده کنید و نوری همانند نور ماه را برای فضای خود ایجاد کنید.

با ایجاد سایه های دل فریب و جذاب که از نصب این چراغ ها در شاخه های درختان به وجود می آید، نمای فوق العاده ای در محیط شما به وجود می آید. در صوتی که در فضای خود درختی وجود ندارد، روی سقف شیروانی یکی از بهترین مکان ها برای نصب این چراغ ها می باشد و باعث ایجاد جلوه مشابهی از نور لامپ می شود. اندازه استخر تعیین کننده تعداد و اندازه چراغ های موردنیاز برای روشن کردن و نورپردازی استخر شما می باشد. در این زمینه توصیه می شود که در هر متر مربع از 4/5 وات را هدف قرار دهید.

نورپردازی ماه نما در محوطه استخر

عوامل نورپردازی

سازه هایی که در نزدیک استخر شما قرار دارند را در نظر بگیرید و با استفاده از نورپردازی آن ها را بخشی از محیط خود کنید و اگر آلاچیق در محیط استخر شما وجود دارد که می توانید برای صرف یک نوشیدنی خنک و کمی سایه بعد از شنا در طول روز از آن استفاده کنید، با نورپردازی عالی این مکان را به فضای دلچسب تبدیل کنید.

می توانید نورپردازی ظریفی که میز غذاخوری شما را روشن می‌کند را تصور کنید، در اینصورت می‌توان تمام سیم ‌کشی‌ها و وسایل را نهان کرد، وسعت نور با این روش  که چیزی به چشم نمی خورد، ملایم خواهد بود، معماری و زیبایی سازه با نورهای روبه ‌بالایی که به پایه‌های آلاچیق یا کف زمین نصب شده‌اند، روشن می شود.

در محوطه استخر می توانید با مقداری نورپردازی مد روز با رشته‌هایی از روشنایی در بالای سرشان در مهمانی و جشن ها، استفاده کنید. مجموعه‌ای از گزینه‌های نورپردازی در صورت داشتن آشپزخانه در نزدیکی فضای باز استخر وجود دارد که می توان به روشنایی کباب‌پز، نورپردازی محل سرو غذا و نورپردازی برای میزها از طریق مهتابی‌ها اشاره کرد.  از متخصصانی برای تطابق دمای رنگ نور موجود و ترکیب مناسب نورها برای نورپردازی بهتر محل آشپزخانه، اگر سازه‌های محوطۀ استخر شما از قبل دارای سازوکار نورپردازی می باشد، استفاده کنید.

نورپردازی ماه نما در محوطه استخر

اجرا و نصب استخرهای شیشه ای شفاف

ساخت استخر شیشه ای، امروزه با پیشرفت در ساخت و طراحی مدرن و لاکچری بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. اما کار راحتی به دلیل شرایط فشار آب، نمی باشد و ساخت آن ها به موارد مهم و اساسی نیاز دارد که می توان به محاسبات دقیق اشاره کرد. برای انجام این کار به شرکت هایی که تخصص و تجربه بالا در ساخت آن ها دارندT نیاز دارید.

گروه آب سکون با تجربه چندیدن ساله با ارائه بهترین خدمات می تواند بهترین استخر های شیشه ای را با جدیدترین متود های نور پردازی برای شما فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه می توانید با شماره های 02155957060  و  09205958384 با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟