طراحی زیباترین استخر شیشه ای

طراحی زیباترین استخر شیشه ای

ما استخر های شیشه ای را با دقت طراحی می کنیم و طوری آنها را میسازیم که در برابر فشار آب بالا، مقاومت خوبی داشته باشند و نکات ایمنی کاملا رعایت شود. ما در زمینه های استخر های شیشه ای و وجه شفاف، استخر های کف شیشه ای، برکه های کوی، آکواریوم های عظیم چه با شیشه و یا اکریلیک در بحث طراحی و ساخت و اجرا تخصص داریم.

ما به شما این ضمانت را می دهیم که پروژه شما توسط تیمی مجرب و آموزش دیده طراحی، تولید و نصب شود. ما عاشق این هستیم که طرح های زیبا اجرا کنیم تا ارزش و جلوه منزل یا کسب و کار شما را ارتقا دهد. اگر طرحی پیچیده برای اجرا دارد، ما با افتخار می تونیم برای شما اجراش کنیم.

طراحی زیباترین استخر شیشه ای (7)

ویژگی های استخر های شیشه ای ما

شیشه و اکریلیک هایی که ما در پروژه ها از آن استفاده می کنیم، کاملا استاندارد های ایمنی را رعایت می کنند و مقاومت بالایی دارند.

  • استفاده از اکریلیک

آنها یک ماده با شفافیتی حدود 92 درصد است و می توان آن را در پروژه های بزرگتر به صورت یکپارچه به کار برد. اکریلیک ها دارای پیوند های بهتر نسبت به پیوند های سیلیکونی شیشه ها هستن. بسیار چلا پذیر هستن و مقاومت حرارتی مناسبی دارند. همچنین می توانید آن را به هر شکل و اندازه ای که می خواهید تراش دهید. وزن این متریال بسیار سبک تر از شیشه است که به پروژه شما می تواند کمک زیادی بکند.

  • استفاده از شیشه

در ساخت استخر شفاف با وجه شیشه ای، ضخامت آن بسیار مهم است و عوامل زیادی در تعیین آن نقش دارند. از مهم ترین آنها قد است که هرچه پانل بزرگتر و بلندتر باشد، باید ضخامت آن هم بیشتر شود. ما از شیشه های لمینیت شده با ضخامت 5 لایه یا بیشتر استفاده می کنیم.

طراحی زیباترین استخر شیشه ای (8)

دلایل نصب یک استخر شیشه ای در خانه یا ویلای خود

روز به روز استخر های شیشه ای در جهان بیشتر مشهور میشن و در دست ساخت قرار میگیرن، شما با سرمایه گذاری در خانه خود برای ایجاد یک منظره زیبا که مثل استراحتگاهی پر آرامش  یا هتلی لوکس است، به دست آوردی بزرگ خواهید رسید. وجه های شفاف استخر به افراد اجازه می‌دهند تا از طریق کف استخر، دیوارهای جانبی یا از طریق یک استخر بی نهایت، به کنار استخر شنا کنند

استخر های شیشه ای یا استخر های بی نهایت به شما این تصور را می دهد که حس کنید کنار اقیانوسی وسیع هستید و به آن نگاه می کنید. این نوع استخر ها اثر آرامش بخشی بر روی شما و افراد خانواده اتان خواهد داشت. یک استخر شیشه ای با داشتن نورپردازی مناسب حس و حالی وصف نشدنی به خانه شما می دهد و ارزش افزوده آن را بسیار بالا میبرد.

پنجره های استخر حس استراحتگاه منحصر به فردی را به هر خانه ای می بخشد و به حس لوکس ملک ارزش می بخشد. وجه های شفاف افزودنی گرانی برای هر استخری هستند، بیشتر پنجره ها نسبت به خود استخر گران تر هستند، اما باید بدانید که اقلام لوکس هزینه و طبیعتا ارزش داشتن دارند. یک پنجره استخر به درستی طراحی شده به هر خانه ای ارزش می بخشد. اگر به دنبال ایده های پرطرفدار برای جذب خریداران یا حتی برای لذت خود هستید، استخر شیشه ای یک افزودنی عالی است.

 مهم ترین موضوع در ساخت استخر های شیشه ای رعایت بحث ایمنی و کیفیت متریال است. استخر شیشه ای شما باید ایمنی کافی داشته باشد تا بتوانید با خیالی راحت و آسوده در آن شنا کنید و لذت ببرید. داشتن گارانتی و تضمین هم به شما این اطمینان را می دهد که سازنده آن از کیفیت سازه خود راضی است و کاملا به آن مطمئن است.

ما به شما گارانتی آب بند و ارائه خدمات گسترده ای ارائه می کنیم. پس اگر قصد ساخت دارید با ما در تماس باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384 

طراحی زیباترین استخر شیشه ای (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟