اجرای دیواره های شفاف استخر

اجرای دیواره های شفاف استخر

وجه های شفاف استخر را می توان در ضلع های مختلف آن به کار برد مثل ضلع های دیواری آن یا در کف که هیجانی وصف ناپذیر دارد.

اجرای دیواره های شفاف استخر

استخر با دیواره های شفاف

می توان دیواره های استخر های شنا را با وجه شفاف طراحی کرد تا استخر شما انتهایی نامحدود و شفاف داشته باشد. انجام این کار نیازمند دانش کافی است. این وجه های شفاف از لحاظ مسائل زیبایی شناختی بسیار اهمیت و  تاثیر دارند و آیتمی زیبا و لوکس در طراحی شما خواهند بود.

شیشه به کار رفته در سازه باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن و فشار آب داخل استخر را به خوبی کنترل کند. مشخصات شیشه بنا بر هر پروژه متغییر است و با در نظر گرفتن حجم آب و اندازه ای که می خواهند وجه شفاف کار کنند، ضخامت و جنس شیشه متغیر خواهد بود.

ماجراجویی ترین طرح

یکی از طرح هایی که برای استخر های شیشه ای به کار برده می شود و جالب ترین حس را به شما منتقل می کند استخر شیشه ای با کف شفاف است. از آنجایی که دیتیل های استخر با کف شیشه ای بسیار سخت تر و چالشی تر است، شیشه های آن باید ضخامت بسیار و دارای مشخصات بالایی باشند که از چندین لایه تشکیل شده باشد.

همانطور که گفته شد انجام چنین پروؤه هایی بسیار چالش برانگیز است، اما اگر تمامی دیتیل های ساخت آن به درستی انجام شود، منظره ای باورنکردنی برای شما خلق می کند. تیم اجرایی که که پروژه را انجام میدهند و متریالی که  در ساخت آن استفاده می کنند بسیار اهمیت دارد.

اجرای دیواره های شفاف استخر

معمول ترین طرح در ساخت استخر شیشه ای

از پر تکرار ترین و زیبا ترین طرح ها در استخر های شیشه ای، به کار بردن وجه شفاف در دیواره های استخر است. آن ها در استخرهای بینهایت زمانی که انتهایی که رو به افق است شفاف است و جلوه ای از باز شدن تا بی نهایت ایجاد می کند بسیار شگفت انگیز خواهد بود. همچنین می توان از دیوار های شیشه ای برای جدا کردن دو فضا مثل سالن ورزش و استخر استفاده کرد.

در ابتدای ساخت وجه های شفاف از آنها به عنوان وسیله ای برای مشاهده مربیان و غواص ها استفاده می شد. اما الان کاربردهای زیادی پیدا کرده و مورد ذکر شده فقط یکی از آنهاست. ضخامت شیشه های لمینت شده را یک مهندس قبل از نصب تعیین می کند.

استفاده از شیشه برای فضاهایی که کوچک هستن و نیاز به بزرگتر دیده شدن دارند عالی است. دیوارهای شیشه ای از دو طرف قابل مشاهده هستن و اجازه می دهند تا نور طبیعی بیشتری به فضای شما برسد و آن را از لحاظ ظاهری بزرگتر نشان دهد و کاملا مدرن و شیک بنظر برسد.

شما نباید اجازه دهید تا فضای کوچک استایل و زیبایی خانه شما را محدود کند. با استفاده از استخر های شیشه ای در حیاط یا داخل منزل خود جلوه بیشتری به ملک خود ببخشید.

اجرای دیواره های شفاف استخر

طراحی استخر شیشه ای برای خانه یا ویلای شما

  • افزایش نور طبیعی در فضا
  • یزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک
  • قابلیت مشاهده در داخل و خارج استخر
  • تماشای فضای بیرونی در زیر آب هنگام شنا
  • سبک و ظاهری مدرن و مطابق با هر سبک معماری

در ساخت این سازه ها باید دقت بسیاری خرج شود، از مهم ترین فاکتور ها در ساخت استخر های شیشه ای ایمنی سازه و کیفیت متریال است. استخر شما باید با متریال های با کیفیت اجرا شده باشد تا ایمنی لازم را هنگان شنا در آن داشته باشد و بدون ترس و دلهره از آن لذت ببرید. ما به شما این تضمین را می کنیم که با کیفیت ترین و ایمن ترین استخر شیشه ای را برای شما بسازیم تا خیال شما از بابت هرگونه نگرانی ای آسوده باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ساخت استخر های شیشه ای با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟