سقف متحرک استخر چیست؟

سقف متحرک استخر چیست؟

استخر هایی که در محیط بسته برای آن از سقف متحرک استفاده می شود هزینه بیشتری را به خود اختصاص می دهد. ولی استخر هایی که در محیط باز هستند و برای جلوگیری از گرد و غبار و تمیز ماندن آب از سقف متحرک استفاده می کنند بخاطر فضای آزادتر هزینه کمتری را رقم می زنند. سقف متحرک استخر همانطور که از اسمش مشخص است باز و بسته می شود و در روزهایی که وضعیت آب و هوایی مناسب است می توان از آن برای زیبایی محیط نیز استفاده کرد.

این نوع از سقف ها فضای بسیار کمی را در برمی گیرند و دارای مدل های مختلفی هستند. این نوع از سقف ها یک عایق مناسب برای روزهای بسیار سرد و بسیار گرم سال محسوب می شود و همینطور استخر را از آلودگی حفظ می کند و گزینه بی نظیری محسوب می شود.

سقف متحرک استخر چیست (2)

انواع سقف متحرک استخر

یکی از مدل هایی که می توان به عنوان سقف متحرک استخر ازش نام برد نوع پلی کربنات هستند که طوری طراحی شده اند که از شیشه دوجداره در بخش بالایی استفاده شده است و باعث بهتر دیده شدن آسان می شود. مراحل ساخت این مدل بسیار زیبا و کمی حساس می باشد . مدل بعدی سقف متحرک ریلی است که با استفاده از ریل  باز و بسته می شود و حرکت می کند. این مدل بیشتر در استخر های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف ریلی استخر

یکی از مدل های سقف متحرک استخر، در این مدل از سقف ها معمولاً از نوع سقف ثابت هستند یا از شیشه های ریلی بازشو استفاده می شود که نمای ویژه به استخر می بخشد البته استفاده از متریال های دیگر به غیر از شیشه نیز اجرا می شود.

سقف های متحرک ریلی سر و صدای کمتری نسبت به بقیه مدل ها دارد و به  راحتری باز و بسته می شود. این مدل از سقف ها برای برخی از استخر های ویلا گزینه بسیار خوبی است و می تواند یک ایده  بی نظیری باشد.

سقف متحرک استخر چیست (3)

خرید سقف متحرک استخر

قیمت و هزینه که برای سقف استخر شیشه ای باید پرداخت کنید بستگی به مواد اولیه جنس کار و دوامی که دارد ارزیابی می شود. اما اگر از همان اول از بهترین جنس استفاده کنید دیگر نگران خراب شدن آن نخواهید بود.

تفاوت سقف متحرک دستی و ریلی

برخی از مدل های سقف متحرک استخر دارای هندل های دستی هستند که به واسطه هندل ها سقف باز و بسته می شود، این مدل به نسبت مدل های برقی ارزانتر هستند. اما همیشه باید افرادی باشند تا هنگام باز و بسته شدن در آن مکان حضور داشته باشند.

اما در مدل های برقی دیگر نیاز به هیچ فشار و زحمتی نیست و از ریموت کنترل و یا از کلید مخصوص استفاده می شود و به محض زدن سقف باز و بسته می شود و یکی از بهترین و جدیدترین مدلی هست که طرفدار های زیادی دارد.

سقف متحرک استخر چیست (4)

قیمت سقف متحرک استخر

قیمت را با توجه به متریالی که استفاده می شود محاسبه می کنند. در صورتی که سقف با شیشه ترکیب شده باشد، اگر شیشه در سقف استخر استفاده شود قیمت نهایی بیشتر می شود از سمت دیگر جنس پلی کربنات به کار برای سقف متحرک به صورتی است که باعث می شود تا شخص بتواند سطح اجرای درستی برای آن در نظر بگیرد.

گروه آب سکون بهترین خدمات را برای شما در نظر گرفته است فقط کافیه اون چیزی که تو ذهنت هست برای ما پیاده سازی کنی و سفارش بدی . با بهترین متریال سفارش شما را بهتون تحویل می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. 

  02155957060   و   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟