دیوار شیشه ای در رستوران

دیوار شیشه ای در رستوران

اخیرا بخاطر فضاهای کوچکی که رستوران ها دارند، بیشتر صاحب های رستوران از دیوار های شیشه ای برای فضای کمی که دارند استفاده می کنند. به راحتی می توانند فضای کمی که دارند را با استفاده از این دیوار ها به چند قسمت تقسیم کنند و فضا های متنوعی را ایجاد کنند. که نمای بسیار جذابی دارد و باعث می شوند مشتریان از این فضا خوششان بیاید و آنجا را برای قرار های کاری و خانوادگی بیشتر انتخاب کنند.

دیوار شیشه ای در رستوران

استفاده دیوار شیشه در در رستوران

تمام کسانی که در این حوزه مشغول به کار هستند زیبایی مکان برایشان اهمیت زیبایی دارد. و تمام سعی خود را می کنند تا فضایی که برای پذیرایی استفاده می کنند به صورتی باشد تا مشتری را جذب خود کند. بخاطر همین در رستوران ها فضاهای خالی را می توانید بااستفاده از شیشه پر کنید تا زیبایی جذاب و چندیدن برابر را به مکان استفاده شما بدهند.

مثلا استفاده شیشه در ورودی رستوران ایده خیلی جذابی می باشد که نگاه هرکسی را به خود جلب می کند. که می تواند این کار در مدل های مختلفی کار گذاشته شود. مدیران هتل ها تمام سعی شان بر زیباتر دیده شدن هتلی است که ساخته اند. برای این کار هر ترفندی که برای جذب مهمانان بیشتر باشد استفاده می کنند.

انواع دیوار های شیشه ای

  • دیوار شیشه ای ثابت

دیوار های شیشه ای ثابت برای مکان هایی استفاده می شود که نخواهند آن را تغییر بدهند. این مدل به طور ثابت به کف یا زمین متصل هستند. و به دلیل جنس شیشه ای که از آن استفاده می کنند که شیشه سکوریت نام دارد مقاومت بالایی دارد و در برابر ضربه محکم می باشد.

دیوار شیشه ای مستقل

دیوار شیشه ای مستقل دارای فریم هایی از جنس چوب فلزی است. که برای جداسازی یک مکان از این مدل استفاده می شود. بخاطر جنسی که دارد بیشتر مورد پسند قرار می گیرند.

دیوار شیشه ای در رستوران

  • دیوار شیشه ای متحرک

بعضی از رستوران ها هستند که هرچند مدت یک بار دوست دارند فضای رستوران خود را تغییر بدهند و همیشه در یک شکل نباشند. دیوار شیشه ای متحرک برای آنها بسیار مناسب است و به راحتی می توانند هر مدل که دوست دارند آنها را سفارش بدهند و در مدل های مختلف و جاهای مختلف از آن استفاده کنند. مثلا می توانند فضایی را درست کنند که هر قسمت را یعنی هر میز را با میز دیگری جداسازی کنند تا دید کمتری داشته باشند و مشتری ها راحت تر باشند. این موضوع برای بعضی از افراد بسیار مهم است و به آن توجه زیادی می کنند.

انواع دیوار های شیشه ای بر حسب شیشه

  • دیوار شیشه ای تک جداره

شیشه تک جداره نسبت به شیشه های دوجداره سکوریت مقاومت کمتری دارد. اما وجه کاملا شفافی دارد و زیبایی آن نسبت به بقیه چندیدن برابر است. و نگاهای افراد را به خود جلب می کند. اگر به دنبال زیبایی بیشتری هستید این مدل یکی از ساده ترین ها می باشد که در عین سادگی زیبایی چندیدن برابری دارد.

  • دیوار شیشه ای سکوریت

اگر می خواهید اطمینان خاطر از جنس شیشه را داشته باشید این مدل را به شما معرفی می کنیم. که یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع شیشه های می باشد که به دلیل مقاومت بالایی که دارد از آن استفاده می شود تا بر اثر هر نیرویی نشکند.

  • دیوار شیشه ای دوجداره

در رستوارن های خاص قسمتی به اسم VIP هست که با قسمت های دیگر کاملا متفاوت است. در این قسمت می توانید از شیشه های دوجداره استفاده کنید تا از هرگونه صدای اضافه و آلودگی صوتی جلوگیری کند.

دیوار شیشه ای در رستوران

مزایای دیوار شیشه ای در رستوران

دیواره های شیشه ای جلوه خیلی زیبایی را برای فضای شما رقم می زند. برای همین شیشه در بیشتر جاها کاربرد های زیادی دارد که شما می توانید علاوه بر رستوران در منزل، هتل و مکان های گردشگری از دیواره های شیشه استفاده کنید. مزایای دیگر این دیوار ها این است که انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به استفاده ای که می خواهید داشته باشید نوع آن را تغییر بدهید.

برای نگهداری شیشه بهتر است در طول ماه زمانی را برای نظافت و بررسی آن داشته باشید تا یک وقت به مشکلی برنخورید که دیگر قابل جبران نباشد و به راحتی می توان با استفاده از شیشه پاکن ها سطح شیشه را تمیز کنید تا زیبایی منحصر به فردی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما درباره این موضوع مشاوره بگیرید. و هرگونه طراحی که داشته باشد صفر تا صد کار را می توانید به ما بسپارید. برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

02155957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟