استخر سرپوشیده شیشه ای در باغ

استخر سرپوشیده شیشه ای در باغ

امروزه بیشتر افرادی که ویلا دارند اگر در ویلا خود استخر داشته باشند در فکر این هستند که از سقف های شیشه ای استفاده کنند. زیرا افرادی هستند که در فصل زمستان نمی توانند به استخر های عمومی بروند و در صورتی در استخر های خود هم بخاطر شرایط آب و هوایی نمی توانند شنا کنند. سقف های شیشه ای این مسئله را حل کرده است. وقتی شما از سقف های شیشه برای استخر خود استفاده می کنید به راحتی می توانید در استخر خود در هر فصلی از سال شنا کنید و نهایت استفاده را ببرید.

استخر سرپوشیده شیشه ای در باغ

مزایای استخر سرپوشیده در باغ

  1. استفاده مدام از استخر در ساعت های مختلف
  2. احساس آرامش در حین شنا
  3. جلوگیری از آلودگی هوا و کثیف شدن آب استخر 
  4. ظاهری جذاب و مدرن
  5. نظارت در باغ و دید داشتن به اطراف
  6. احساس آرامش در حین شنا
  7. کنترل دمای استخر شنا
  8. تامین نور مناسب درروز

فواید استخر سر پوشیده در باغ

سقف های شیشه ای هم به صورت موتوری هستند و هم به صورت دستی. مدل های موتوری شما هرجایی از استخر که باشید با استفاده از یک کنترل به راحتی می توانید میزان باز بودن و بسته بودن استخر را کنترل کنید. اما سقف های دستی باید با نیرویی انسانی باز و بسته شوند و نیاز به کسی است تا آن را ببند. هر دوی آنها مزیت های مختلفی دارند. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید هر کدام از آنها را که می خواهید سفارش دهید.

سقف های شیشه ای در فصل های سرد سال گرمای نور خورشید را حفظ می کنند و باعث می شود حتی اگر در فصل زمستان شنا می کنید سرمای زیادی را حس نکنید. در هنگام بارش برف و باران هم می توانید سقف استخر را ببندید تا آب استخر تمیز بماند و آسیبی به آن وارد نشود.

استخر سرپوشیده شیشه ای در باغ

نوع سقف شیشه ای برای استخرها

استخر شما هر مدل و سایزی که باشد می توانید نسبت به آن سقف شیشه ای برای استخر خود سفارش بدهید. شما حتی می توانید اگر داخل ویلا استخر شیشه ای کار گذاشته اید و نگران کثیف شدن آب هستید یا افتادن وسایل در آن. برای استخر های داخل ویلا هم می توانید از سقف های شیشه ای استفاده کنید ولی وقتی سقف آن را می بندید دیگر بخاطر ارتفاع کم نمی توانید از آن اسنفاده کنید.

شیشه استفاده شده برای سقف شیشه ای

شیشه ای که برای ساخت سقف شیشه ای استفاده می کنید خیلی باید در خرید آن دقت داشته باشید زیرا هر شیشه ای را نمی توان برای این کار استفاده کرد. شیشه ای که می خرید باید در برابر خطر های احتمالی و ضربه های سنگین بسیار مقاوم و نشکن باشد تا خسارت زیادی به شما وارد نشود. برای این کار بهتر است از متخصصان و کارشناسانی که در کار خود حرفه ای هستند استفاده کنید تا در آینده به مشکل برنخورید.

استخر سرپوشیده شیشه ای در باغ

پیشنهاد ما این است اگر زمانی که در حال ساخت استخر شیشه ای هستید بخواهید سقف شیشه ای هم بسازید خرج و هزینه کمتری برای شما دارد اگر بودجه و هزینه ساخت هردو را به طور همزمان ندارید می توانید بعدا در فرصتی مناسب برای آن اقدام کنید.

برای این نوع از سقف های شیشه ای بیشتر از شیشه های سکوریت استفاده می کنند به دلیل مقاومت و دوام بالایی که دارد دربرابر ضربه های سنگین مقاوم است و باعث می شود مشتری اطمینان کامل از ساخت آن را داشته باشد.

اگر شماهم می خواهید در خانه مسکونی و ویلای خود برای استخر هایتان از سقف سرپوشیده استفاده کنید. می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان آنها استفاده کنید. و در آخر هر نوع مدلی که بخواهید با ضمانت چند ساله برای شما آماده می کنیم. راهای ارتباطی ما از طریق شماره های 02155957060  و  09205958384  می باشد.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟