ساخت زیباترین استخر شیشه ای در لواسان

ساخت زیباترین استخر شیشه ای در لواسان

استخرهای شیشه ای می توانند با متصل کردن فضای بیرون و داخل استخر آیتمی جدید و جذاب به شما هدیه دهند. وقتی شیشه ای که در استخر به کار می برید با کیفیت و شفاف باشد، به صورت غیر ارادی چشمان شما به سمت آب کشیده می شود. می توان شیشه ها را به صورت پنجره ای رو به بیرون نصب کرد تا منظره ای زیبا برای تماشای شناگران به وجود بیاید.

از مورد استقبال ترین طرح ها در استخرهای شیشه ای، می توان به استخر های دیوار شیشه ای اشاره کرد. از بی نظیر ترین طرح ها، استخر های شیشه ای بی نهایت هستند که بسیار چشمگیرند، چون زمانی که شنا می کنید انتهایی رو به افق دارید که در عین حال شفاف است و بسیار شگفت انگیز است.

لازم به ذکر است که استخر های تمام شیشه ای نیز وجود دارد، به طوری که تمام وجه های آن شیشه ای است. که البته این نوع زیاد مرسوم نیست به دلایل امنیتی. تمامی طرح های گفته شده امروزه بسیار معروف و ترند هستن، سازندگان در ساخت آنها از شیشه های مخصوص یا اکریلیک های با کیفیت استفاده می کنند که اکریلیک ها با اینکه هزینه بیشتری خواهند داشت ولی ویژگی های بسیار خوبی ارائه می دهد که می تواند مناسب ترین گزینه برای استخرهای شیشه ای با ابعاد خیلی بزرگ باشند.

از آنجایی که بدنه استخر باید بتواند فشار های وارده از آب را تحمل کند، باید در انتخاب نوع شیشه بسیار دقت شود. از دیگر دلایل آن این است که هنگام شنا کردن آب حرکت می کند و فشار آب بیشتر به شیشه ها وارد می شود.

پس باید با توجه به این موضوع از شیشه های سکوریت با کیفیت و یا اکریلیک ها استفاده کنید. هر دو متریال را می توان هم به صورت محدب و مقعر و هم به صورت ساده اجرا کرد.

ساخت زیباترین استخر شیشه ای در لواسان (2)

وزن

هنگام ساخت استخر، توجه به وزن مواد مورد استفاده بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید استخری در روی یک اتاق یا ساختمان و یا تراس پشت بام بسازید. پس اگر پروژه شما طوری باشد که نیاز به کمترین میزان وزن را داشته باشد، می توانید از اکریلیک ها استفاده کنید چون وزن بسیار کمتری نسبت به شیشه دارد و در عین حال استحکام عالی ای دارد.

تحمل

پانل های اکریلیک مانند شیشه نمی شکند یا ترک نمی خورند و 11 برابر شیشه مقاومت در برابر ضربه دارند. زیرا قادر به تحمل بارهای مکانیکی بالا است. در حالی که شیشه های مورد استفاده در استخرهای شنا از چندین ورقه شیشه به هم متصل شده اند، پنل اکریلیک لایه ای ندارد، بلکه به صورت سفارشی و به ضخامت مورد نظر ساخته می شود.

پنل اکریلیک استخرها که تا 92% انتقال نور، روشنایی عالی و دید بدون تحریف را ارائه می دهد، بدون شک بسیار بهتر از شیشه است، و تغیر رنگ در آن اتفاق نمی افتد.

ساخت زیباترین استخر شیشه ای در لواسان (3)

وقتی یک استخر را طراحی می کنیم، شیشه اغلب مهم ترین رکن در ساخت آن است که باید توجه بیشتری به آن شود. راه های مختلفی وجود دارد که در آنها می توان از شیشه ها در طراحی استخرهای شنا استفاده کرد.

شیشه استخر باید مطابق با کاربری و عملکرد مورد نیاز آن طراحی شود. شیشه هایی که استخر داخلی را از بیرون جدا می کنند باید کاملاً عایق حرارتی باشند. این به معنای استفاده از یک واحد شیشه ای عایق با سیستم شیشه شکسته حرارتی است که برای استفاده خارجی طراحی شده است.

این پنجره‌های شیشه‌ای ساختاری زیر آب در استخرها از نظر بصری تأثیرگذار هستند و عاملی عالی در طراحی شیشه‌های استخر شما ایجاد می‌کنند. شیشه باید بسیار محکم باشد و وزن تمام آب استخر را بگیرد.

ساخت زیباترین استخر شیشه ای در لواسان (4)

ساخت استخرهای شیشه ای تخصص ما هست، پس اگر در ساخت یک استخر منحصر به فرد، میخواهید یک تیم کاربلد و باتجربه آن را اجرا کند، همین حالا با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟