حمام با سقف شیشه ای

حمام با سقف شیشه ای

اگر میخواهید حمام خانه خود را بازسازی کنید، نصب یک اسکای لایت در آن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. داشتن یک نورگیر یا همان اسکای لایت در حمام خود مزایای زیادی می تواند به همراه داشته باشد از جمله وجود نور طبیعی، بهبود تهویه هوا و … که مهم ترین آنها ارزش افزوده ای است که به ملک شما می بخشد. حال باید چه تصمیمی بگیرم؟

بیشتر خانه های مسکونی شخصی می توانند در حمام خود اسکای لایت داشته باشند. اکثر حمام ها در قسمتی از خانه ساخته می شوند که سایه بیشتر است و همین موضوع باعث می شود تا شما یک حمام تاریک و دلگیر داشته باشید.

حمام، جایی که آدم در آن خستگی های تمام روز خود را از بین می برد و برای فردایی بهتر آماده می شود، پس برای همچین فضایی شما لایق بهترین ها هستید و باید از زیبایی ها لذت ببرید. با نصب یک نورگیر می توانید فضایی روشن تر داشته باشید.

حمام با سقف شیشه ای (2)

 

اهمیت نور طبیعی در حمام

بی شک همگی از مزایای نور طبیعی برای انسان چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی آگاه هستید. نور طبیعی با تاثیر بسیار مثبت بر احساسات و روحیه شما دلیلی عالی برای نصب اسکای لایت ها می دهد.

دلیل دیگر آن می تواند این باشد که نور طبیعی بافت و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را واضح و زیباتر نشان دهد. وقتی شما نور طبیعی زیادی در محیط خود دریافت کنید، نیازتان به نور های الکتریکی و پرمصرف کاهش می یابد پس در نتیجه در هزینه قبض برق خود صرفه جویی کرده اید.

حتی در شب ها هم می توانید به خوبی از آن لذت ببرید و وقتی که در وان یا جکوزی خود هستید و استراحت می کنید، ماه و ستارگان درخشان را به خوبی از اسکای لایت ها تماشا کنید و دغدغه های روز پرکار خودتان را فراموش کنید.

بهترین مکان نصب اسکای لایت

با نصب اسکای لایت در حمام خود می خواهید چه چیزی را به دست آورید؟ با توجه به آن باید مکان قرارگیری آن را تعین کنید. قرار دادن اسکای لایت در مرکز سقف حمام اولین جایی است که به فکر اکثریت می افتد. اما با کمی تحقیق بیشتر و انتخاب یک تیم با مشاوره دقیق، می توانید آن را جایی نصب کنید که نتایج بهتری را برای حمام شما به ارمغان آورد.

برای مثال ممکن است با قرار دادن نورگیر در بالای سر دوش نور بیشتری را سمت روشویی و آیینه ها بیاورید. حال این نکته مهم می شود که می خواهید قابلیت بازشو را داشته باشد یا خیر! اگر غیر بازشو میخواهید باید از قرار گیری آن در قسمتی که آفتابی تر است خودداری کنید چون باعث گرم شدن فضای شما در روزهای تابستانی خواهد شد.

حمام با سقف شیشه ای (3)

اندازه و ابعاد اسکای لایت

ما طیف گسترده ای از شکل و اندازه های اسکای لایت را میسازیم. تمام این موارد به پروژه شما بستگی دارد یعنی باید جنبه های مختلف فضای شما در نظر گرفته شود مانند اندازه حمام، ارتفاع و نوع ساخت سقف، کاربری اسکای لایت.

تراکم هوا روی شیشه ی اسکای لایت

وقتی که هوای بیرون سرد باشد و اختلاف دمای شدیدی بین داخل و بیرون وجود داشته باشد، تراکم روی شیشه ها ایجاد می شود. و رطوبت موجو در حمام که ناشی از بخار آب گرم دوش است، این مشکل را ممکن است بدتر کند.

البته نورگیر های دو یا سه جداره تراکم را تا حد زیادی کاهش می دهد. البته برای تهویه بهتر هوا بهتر است تا اسکای لایت های بازشو را انتخاب و نصب کنید تا بخار آب گرم از بین برود.

اگر شماهم بعد از خواندن این مقاله به فکر داشتن یک اسکای لایت در حمام خود افتادید، همین حالا برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره اسکای لایت ها و هزینه اجرای آنها با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

حمام با سقف شیشه ای (4)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟