راه پله شیشه ای

راه پله شیشه ای

راه پله های شیشه ای امروزه محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است و جایگاه راه پله های چوبی و سنگی شده است که راه رفتن بر روی آنها بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد. پله های شیشه ای ظرافت خاصی دارد و مدرن بودن را به خانه شما اضافه می کنند.

معمارن حرفه ای بیشتر از آیتم شیشه که شفاف است و جذابیت بالایی دارند امروزه در ساخت راه پله ها از آن استفاده می کنند. از شیشه برای راه پله های داخلی و خارجی به عنوان ماده اصلی استفاده می کنند. و برای اینکه جذابیت بالایی دارد در بیشتر طراحی های ادارات و خانه ها از آن استفاده می کنند.

راه پله شیشه ای

انواع راه پله های شیشه ای

پله های شیشه ای هیچ کدام به صورت یکنواخت نمی باشند. و از طرح ها و مدل های زیادی برخوردار هستند. مدل شفاف ، شیشه کدر یا مات ،شیشه سندبلاست هستند که با توجه به سلیقه صاحب خانه انتخاب می شود و برای ساخت و کارگذاری آماده می کنند.

مزایای راه پله شیشه ای

راه پله های شیشه ای می تواند نشان دهنده یک زندگی مدرن و جدید و منحصر به فرد باشد که سبک زندگی را  تغییر می دهد. که باعث شده است بیشتر مردم به جای پله های چوبی و بتنی از راه پله های شیشه ای استفاده کنند که به روز تر می باشد.

1- بدون درز: راه پله های شیشه ای فضای خانه را شیک تر نشان می دهد و به چشم احساس راحتی بیشتری می دهد.

2-روشن کننده: این نوع راه پله ها قابلیت این را دارند تا نور خورشید را از خود عبور بدهند و باعث روشنایی و جذابیت بیشتر خانه بشوند.

3-بدون دردسر: راه پله های چوبی دردسر زیادی دارد و ممکن است پس از مدتی در آن موریانه رشد کنند و باعث خرابی پله شما بشوند. ولی شیشه دوام بالایی دارد و به راحتی می توانید از آن بدون دردسر استفاده کنید  و نظافت آن به راحت ترین شکل ممکن صورت می گیرد.

4-نداشتن رطوبت: پله های شیشه ای دچار رطوبت هوا نمی شوند اما پله های چوبی رطوبت را به خود جذب می کند و باعث پوسیدگی راه پله ها  می شود. و کاهش عمر کمتری دارد.

راه پله شیشه ای

معایب راه پله های شیشه ای

راه پله های شیشه ای علاوه بر مزایایی که دارند دچار معایب خاصی نیز هستند که چند نمونه از آن را نام می بریم. و فرد سازنده باید قبل از شروع کار اطلاعات کافی را به مالک بدهد.

احتمال شکستن: در هنگام خرید و ساخت شیشه توجه داشته باشید چه شیشه ای را انتخاب می کنید. شیشه ای که برای راه پله انتخاب می کنید باید تحمل وزن اجسام سنگین را داشته باشد تا ترک نخورد و قابل اطمینان باشد.

نکات هنگام نصب:توجه داشته باشید هنگام نصب تمام نکات را رعایت  کرده باشید زیرا یک کار انجام نشده باعث می شود اگر روی شیشه محکم قدم بزاریم یا جسم سنگین روی آن قرار بدهیم باعث شکستن آن بشود.

چه نوع مراقبتی از پله های شیشه ای لازم است؟

راه پله های شیشه ای به دلیل خراش و شکستگی از مراقبت های بالایی برخوردار هستند که چند نمونه از آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.

1-پاکسازی منظم: برای تمیز شدن آن بهتر است از مواد های شوینده متفرقه استفاده نکنید و از مواد های شوینده مطمئن استفاده کنید. که بهترین روش برای پاکسازی استفاده از پنبه و محلول شستشوی شیشه است.

2-پوشش محافظ: برای گرفتن جلوگیری از افتادن خراش روی راه پله ها بهتر است از پوشش محافظ آنتی خراش استفاده کنید. این پوشش بر روی سطح شیشه شما نصب می شود و در برابر آسیب دیدگی به سطح شیشه کمک می کند.

راه پله شیشه ای

در نتیجه

شیشه یکی از محبوب ترین اجسامی است که امروزه مورد توجه کارشناسان و معماران قرار گرفته است و جذابیت خاص و زیبایی را به محل کار و منزل شما می دهد. شماهم اگر منزل یا ویلای خودتان دوبلکس می باشد می توانید از این آیتم جذاب استفاده کنید و لذت کافی را از راه رفتن بر روی آن بهرمند شوید.

برای ارتباط با کارشناسان و سفارشات می توانید از طریق شماره های زیر با آنها در تماس باشید.

02155957060    و    09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟