چند مدل استخر شیشه ای پرتابل

چند مدل استخر شیشه ای پرتابل

قصد داریم در این مقاله شما را با چند مدل استخر های شیشه ای پرتابل آشنا کنیم که بتوانید با هزینه کم و داشتن یک استخری که هر زمانی بخواهید بتوانید آن را جابه جا کنید آشنا کنیم. استخر های پرتابل انواع و مدل های مختلفی دارند که شما می توانید نسبت به هرجایی که می خواهید آن را حمل کنید.

چند مدل استخر شیشه ای پرتابل (1)

تعریف استخر قابل حمل یا پرتابل 

استخر های شیشه ای پرتابل یکی از استخر هایی است که قابل حمل می باشد و شما می توانید هر اندازه ای که بخواهید با توجه به مکانی ک دارید سفارش بدهید و از شنا کردن در آن لذت کافی را ببرید. استخر های پرتابل در رنگ و طرح های مختلفی هستند که می توانید نسبت به محیطی که می خواهید استخر را در آن قرار بدهید بسازید. نسبت به استخر های دیگر کم هزینه تر هستند و حمل و نقل آسانی دارند و کارشناسان متخصص این کار به آسانی می توانند آنها را برای شما نصب کنند.

همه اینها به این معنی است که شما می توانید استخر قابل حمل جدید خود را نسبتاً ارزان تر از استخر های دیگر خریداری کنید، صرف نظر از اینکه چقدر بودجه دارید. استخرهای قابل حمل در میان خانواده‌های کوچک، زوج‌ها و افراد مجردی که می‌خواهند در استخر شنا کنند، اما نمی‌خواهند هزینه زیادی برای اینکه هر روز به استخر بروند پرداخت کنند گزینه خوبی است.

انتخاب نوع استخر قابل حمل

اولین چیزی که برای خرید استخر به آن بیشتر توجه می کنید نوع استخر شیشه ای می باشد که باید در آن دقت کافی را داشته باشید زیرا به دلیل آنکه با توجه به سایزی که شما می دهید برایتان ساخته می شود اگر سایز را اشتباهی بدهید یا مدل را درست انتخاب نکنید به مشکل بر می خورید پس بهتر است قبل از هر اقدامی اول با کارشناسان این کار حتما مشورت کنید و بعد اقدام به خرید داشته باشید.

استخر شناور قابل حمل

استخر های شنای پرتابل که قابل حمل هستند کمی باریکتر از استخر های معمولی هستند. و بدنه آنها از فایبر گلاس ساخته شده است که دوام بالایی دارد . فایبر گلاس ها در برابر ذرات کثیف که استخر را آلوده می کنند مقاوم هستند و برای همین زمانی که شما صرف تمیز کردن استخر می گذارید محدود و به نفع شما است. فایبرگلاس به گونه ای ساخته شده است که عمر شما را با حداقل تعمیر و نگهداری دوام می آورد، بنابراین در قیمت های بالای استخر قابل حمل قرار دارد. با این حال، هزینه اولیه بزرگتر در طول زمان هزینه خود را پرداخت می کند.

چند مدل استخر شیشه ای پرتابل (2)

استخر کانتینر حمل و نقل

این نوع استخر یکی از استخر های معروف حمل و نقل می باشد. زیرا محدوده ای از فضا ها را در بر می گیرد. بیرونی کانتینر حمل و نقل با درج استخر فایبرگلاس دارد. این نوع استخرهای قابل حمل دارای طراحی باریکی است که برای دورهای شنا عالی است. و تنها چیزی که نیاز دارید یک منطقه صاف مانند یک دال بتنی برای نشستن آن است. آن را وصل می کنید، آن را پر می کنید و آماده استفاده است.

استخر با روکش وینیل

یکی دیگر از استخر های پرتابل  آستر وینیل است. این مدل یکی از ارزان ترین گزینه های موجود برای استخرهای شنای قابل حمل است. همراه آن  یک قاب فلزی برای حمایت از خود استخر و پایدار کردن آن دریافت خواهید کرد. یک پایه رزینی وجود دارد که قبل از اینکه استخر را برای استفاده پر کنید، آن را با آستر وینیل خود می‌پوشانید. شما می توانید از طرح ها، شکل ها و اندازه های مختلف انتخاب کنید. با این حال، شما باید هر پنج تا هفت سال یک بار پوشش وینیل را تعویض کنید زیرا به مرور زمان خراب می شود.

چند مدل استخر شیشه ای پرتابل (3)

استخر پلاستیکی

استخر های پلاستیکی همان طور که می بینید بدنه ای ضعیف تر دارد و قیمت آن نسبت به بقیه مدل های استخر شیشه ارزان تر است. این استخر ها در اندازه و سایز های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان طراحی می شود و می توانند از آن استفاده کنند.

خب در بالا مشاهده چندیدن استخر های شیشه ای را داشته اید. اگر شما هم می خواهید مانند استخر شیشه های بالا در منزل ویلا و… استخر شیشه ای داشته باشید با خیال راحت می توانید هر نوع و هر مدلی که مدنظرتان هست را به ما بسپارید صفر تا صد خدماتتان را انجام می دهیم با استفاده بهترین متریال ها و ضمانت 50ساله.برای ارتباط باکارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر با آنها در ارتباط باشید. 

  02155957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟