اهمیت شیشه استخر شیشه ای

اهمیت شیشه استخر شیشه ای

ساختن استخر شیشه ای در ویلا و مکان های گردشگری و استراحتگاه برای تفریح و گردش گزینه بسیار مناسبی است. اما بدون داشتن شیشه های محکم با مقاومت بالا و ایمنی مناسب می تواند خطرات زیادی را همراه داشته باشد. استفاده از شیشه آنقدر قوی هستند که بتواند از بروز حادثه ای مثل افتاد افراد جلوگیری کند. و از افتادن کودکان و سر خوردن افراد بزرگسال برای محافظت از آنها گزینه مناسبی می تواند باشد.

شیشه استخر شیشه ای علاوه بر محافظتی که از افرادی داخل استخر هستند می کند، باعث می شود جلوه خیلی زیبا و جذابی را برای فضای شما ایجاد کند که این امکان ارزش ملک شما را چندیدن برابر می کند. و در هنگام شنا می توانید به اطراف خود دید کامل داشته باشید و نگران هیچ چیزی نباشید.

اهمیت شیشه استخر شیشه ای

شیشه استخر نور و گرما را منعکس می کند. شاید قبلا دغدغه شنا کردن در فصل زمستان را داشته اید. اما این کار باعث می شود بتوانید در فصل سرما هم شنا بکنید و از آن لذت ببرید. شیشه مانند یک مانع از خارج شدن گرما و نور جلوگیری می کند و باعث گرم ماندن آب استخر می شود. و شما می توانید تایم بیشتری را با خیال راحت شنا کنید.

ایمنی شیشه استخر به چه صورت است؟

امکان دارد اول که اسم استخر شیشه ای را نام می برید، بخاطر استفاده شیشه در آن دچار استرس شوید. اگر شما پروژه استخر شیشه ای که می خواید بسازید را به دست کارشناسان ماهر و با تجربه بسپارید دیگر ترسی برای این کار باقی نمی ماند و به راحتی می توانید هر مدل استخر شیشه ای که مد نظرتان است را بسازید و از شنا کردن در آن لذت ببرید.

دور تا دور استخر ها را با استفاده از شیشه های سکوریت که مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر ضربه مقاوم است استفاده می کنند. و می توانید حتی از حفاظ دور شیشه ای استفاده کنید و آن هم از شیشه باشد که جذابیت استخر شما را چندیدن برابر می کند.

وزن و ابعاد شیشه

شیشه های استفاده شده درهر پنل برای استخر شیشه ای یا از جنس شیشه لمینت هستند یا شیشه سکوریت که ضخامت بالایی دارند. شیشه سکوریت از چند لایه ورقه شیشه ای تشکیل شده اند که ضخامت بالغ بر 12 میلی متر دارند. که بخاطر چند لایه بودن آنها و مقاومت بالای آن شیشه سکوریت نام برده شده است.

اهمیت شیشه استخر شیشه ای

چند سطح از استخر را می توان از شیشه استفاده کرد؟

استخر های شیشه ای را به چند مدل می توان طراحی کرد.

  • استخر کف شیشه ای
  • استخر دیوار شیشه ای
  • استخر تمام شیشه ای
  • استخر یک سطح شیشه ای

برای استفاده از شیشه برای هر قسمت از شیشه های مقاوم استفاده می کنند که در هنگام شنا کردن از ایمنی آن اطمینان کامل را داشته باشند. و اگر یک درصد شیشه بر اثر ضربه های محکم ترک بردارد اصلا جای نگرانی نمی باشد این مدل از شیشه وقتی بشکند اصلا ذرات آن پخش زمین نمی شود در همان شیشه ترک می خورد و به ذرات خیلی ریزی تبدیل می شود . تا در زمان مناسب آن را جابه جا و تعویض نمایند.

اهمیت شیشه استخر شیشه ای

معایب شیشه استخر شیشه ای

همان طور که از اسمش پیداس شیشه ها زود به زود لک می گیرند و مات و تار می شوند. اما جای نگرانی نیست شما خیلی راحت با هر نوع دستمال و طی و مواد شوینده می توانید هفته ای یک بار شیشه ها را تمیز کنید و به راحتی در آن شنا کنید . فقط توجه داشته باشید از مواد شوینده که در آن اسید دارند استفاده نکنید که به شیشه ها ضرر نرساند.

اگر شماهم می خواهید یک استخر با دیوار یا کف شیشه ای داشته باشید می توانید با مشاوره های رایگان ما و گرفتن اطلاعات دقیق تر از کارشناسان هر نوع و طرحی که مد نظرتان است را در ویلای خود بسازید برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره های 02155957060  و  09205958384 در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟