دیوار شیشه ای استخر

دیوار شیشه ای استخر

حتما برای شما هم پیش اومده داخل ویلایی برید و استخر آن توجه شما را جلب کند مخصوصا اگر دیواره های استخر از شیشه باشد. امروزه در بیشتر ساخت و ساز استخر ها برای ویلا و منزل از شیشه استفاده می کنند تا زیبایی استخر را چندین برابر کند. شما هم اگر قصد دارید استخر شما جلوه دیدنی بهتری داشته باشد می توانید دیواره های استخر را از شیشه بسازید.

دیوار شیشه ای استخر (2)

انتهای استخر شیشه ای

وقتی از یک دیوار شیشه ای برای استخر خود استفاده می کنید. در هنگام شنا کردن باعث می شود فکر کنید استخر شما بی انتها است و هرچقد به جلو بروید پایان ندارد. و این یک ایده جذاب و هیجان انگیز برای کسانی است که در آن استخر شنا می کنند.

استخر هایی که از دیوار شیشه ای استفاده می کنند برای کسانی که آموزش شنا می دهند بسیار ایده خوبی است. زیرا مربیان شنا در هنگام آموزش می توانند به راحتی شاگردان خود را زیر نظر داشته باشند و اگر اتفاق ناگواری افتاد سریع بتوانند از آن جلوگیری کنند.

شیشه های استخر شیشه ای از سکوریت ساخته می شود که در برابر هر احتمالات بروز حوادث مقاومت بالایی دارد و اگر یک درصد بشکند خورد نمی شود و لبه های گردی دارد تا از آسیب رساندن جلوگیری کند.

دیوار شیشه ای استخر (3)

پنجره های زیر آب

از دیوار شیشه ای به اسم پنجره های زیر آب هم نیز یاد می کنند. به این دلیل وقتی در استخر شنا می کنید از زیر آب مانند یک پنجره ای است که می توانید به منظره بیرون دید داشته باشید به همین دلیل به آن پنجره های زیر آب هم می گویند.

مزایای این دیوار های شیشه ای این است که از محیط بیرون می توانید هر آنچه در داخل استخر است را ببینید و اگر بچه در حال شنا کردن است از وقوع حادثه ای جلوگیری کنید و از داخل آب هم می توانید منظره و فضای بیرون را داشته باشید و هنگام شنا کردن لذت کافی را برده باشید.

دیوار شیشه ای استخر (4)

اگر شماهم می خواهید استخر با دیواره های شیشه ای داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در این باره مشاوره های رایگان بگیرید. برای ارتباط با ما: 02155957060    و    09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟