استخر شیشه ای در ارتفاع بالا

استخر شیشه ای در ارتفاع بالا

تمام استخر های شیشه ای واقعا جذاب هستند و مورد پسند بیشتر افراد قرار می گیرد. حالا تصور کنید این استخر های شیشه ای را در ارتفاع داشته باشید هیجان آن چند برابر می شود و موقعی که شما شنا می کنید بخاطر سطح شیشه ای می توانید تمام اطراف را ببینید و زیر نطر داشته باشید.

شما می توانید از سقف خانه خود برای ساخت یک استخر خصوصی استفاده کنید که هر زمان که بخواهید از آن لذت خواهید برد. با این حال، قبل از تصمیم گیری، بسیار مهم است که به برخی از مزایا و معایب آن توجه کنید.

استخر شیشه ای در ارتفاع بالا (1)

استخر در ارتفاع بام

امروزه در بیشتر هتل ها، و فضاهایی که برای گردشگری استفاده می شود صاحبان آنجا در نظر دارند که هر کاری که باعث زیباتر دیده شدن و باعث جلب توجه افراد می شود را برای آنجا انجام بدهند تا آنها را جذب خود کنند و مشتری های ثابتی داشنه باشند. یکی از این کار ها ساخت استخر شیشه ای می باشد که در دنیای حال مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.

ساخت استخر شیشه ای در پشت بام هتل ها پیشنهاد خیلی خفن و ایده آلی است که باعث می شود افراد بخاطر شنا در ارتفاع و فضای باز شمارا انتخاب کنند. اما باید توجه داشته باشید که آیا سقف می تواند حجم این استخر شیشه ای را تحمل کند یا آیا می تواند باعث جلوگیری نشتی بشود و از آسیب رساندن آن مطمئن شوید و حتما با کارشناسان ما می توانید در ارتباط باشید تا از مشاوره های ما استفاده کنید و با خیال راحت استخر شیشه ای خود را بسازید.

ساخت استخر در ارتفاع می تواند از مناظر دیدنی که در اطراف است لذت ببرید. این قسمت از هتل شما می تواند فضایی را به وجود بیاورد که افراد بیشتری را به خود جذب کند و محلی برای چند لحظه آرامش باشد.

استخر شیشه ای در ارتفاع بالا (2)

معایب استخر در ارتفاع 

استخر شیشه ای در ارتفاع کار آسانی نیست و می تواند خسارت زیادی حتی به شما وارد کند. پس قبل از هر چیزی اول با کارشناسان ساخت صحبت داشته باشد تا تمام جوانب را بسنجد و بعد شروع به ساخت کنید تا بعدا به مشکلی بر نخورید.

ولی باز هم با تمام این اتفاقات ممکن است بعد از مدتی استخر شما آسیبی ببیند شما باید همه این اتفاقات را در نظر داشته باشید . برای هر پیش آمدی خودتان را آماده کنید که اگر نشتی آب پیش آمد هرچه سریع تر این مشکل را رفع کنید.

 مزایای استخر در ارتفاع

استخر در ارتفاع می تواند یک تجربه خیلی هیجان انگیز باشد و خیلی از افراد دوست دارند این هیجان را تجربه کنند. برای همین در تعطیلات خود به جاهایی می روند که بتوانند علاوه بر تفریح از هیجان استخر شیشه ای در پشت بام استفاده کنند.

بعضی از این استخر ها می تواند استخر های بی نهایت یا کنسول باشد. استخر های بی نهایت انتها ندارند یعنی جوری ساخته شده است هرچقدر شما شنا کنید و به جلو بروید به انتها استخر نمی رسید.

شما در هر فصلی از سال که باشید با استفاده از سقف های شیشه ای برای استخر شیشه ای می توانید شنا کنید زیرا در فصل های سرد سال به راحتی می توانید با بستن سقف شیشه ای شنا کنید و لذت ببرید. حتی برای فصل تابستان هم مفید می باشد و باعث می شود نور خورشید مستقیم به شما برخورد نداشته باشد.

استخر شیشه ای در ارتفاع بالا (3)

اگر شماهم قصد استخر شیشه ای در پشت بام خانه و ویلایتان دارید. گروه ما با استفاده از بهترین متریال ها هرآنچه که شما مد نظرتان باشد و سفارش بدهید با بهترین خدمات برای شما آماده می کنند. برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر می توانید با آنها در تماس باشید.  

  02155958384   و   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟