حصار استخر شیشه ای در باغ

حصار استخر شیشه ای در باغ

معمولا در اکثر باغ هایی که در حیاط آنها استخر کار شده است از حصار های شیشه ای برای دور استخر استفاده می کنند. حصار های شیشه ای شامل پانل های ساخته شده از شیشه بسیار مقاوم است که با ستون ها یا گیره های مخصوص ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم در جای خود محکم شده اند.حصار استخر شیشه ای در باغ (1)

چه چیزی باعث محبوبیت نرده های شیشه ای استخر می شود؟

شیشه بخاطر وجه شفافی که دارد باعث می شود گزینه خوبی برای انتخاب حصار های شیشه ای باشد. زیرا بعد از نصب آن به راحتی می توانید تمام اطراف را هنگام  شنا کردن زیر نظر داشته باشید و از فضای سبز جلوی استخر لذت کافی هنگام شنا را ببرید. این شیشه ها به راحتی با مواد شوینده مخصوص استخر با یک طی و دستمال مرطوب تمیز می شوند . پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

از لحاظ ایمنی مطمئن است؟

حتما برای شماهم  این سوال پیش آمده که اگر بعد از مدتی بشکنند یا موقع شنا کردن در داخل استخر حصار شیشه ای باز شود چه اتفاقی خواهد افتاد. اصلا نگران این موضوع نباشید اگر از اول ساخت حصار های استخر شیشه ای کار خود را به دست کارشناسان ماهر بسپارید دیگر جای نگرانی نیست. ما به راحتی با استفاده از شیشه های سکوریت و لمینت می توانیم بهترین حصار های شیشه ای را برای شما بسازیم. این شیشه ها در برابر باد و هر ضربه های سنگین مقاوم هستن و به درستی در زمین پیچ می شوند پس دیگر لازم نیست برای این کار تردید داشته باشید.

حصار استخر شیشه ای در باغ (2)

نصب حصار شیشه ای کار سختی است؟

بهتر است قبل از شروع ساخت حتما با مشوران و کارشناسان مخصوص استخر های شیشه صحبت کنید تا بتوانید بهترین تجربه ساخت حصار های شیشه ای را داشته باشید. نصب حصار های شیشه ای کار چندان سختی نیست اما هر کسی توانایی انجام این کار را ندارد. باید کسی انجام بدهد که در کار خود دقیق و ماهر باشد تا در آینده به مشکلی بر نخورید.

چه نوع سطوحی از نصب حصار شیشه ای استخر پشتیبانی می کند؟

مدل و انواع مختلف زیادی است که می توانید از آن برای سطوح استفاده کنید.حصار شیشه ای را در اطراف استخر نصب کنید. کاشی ها و سطوح بتنی در صدر لیست قرار دارند. فقط کافی است چند سوراخ در کاشی یا بتن دریل کنید و پایه ها را با دوغاب سیمانی مخصوص محکم کنید.

 این حصار های شیشه ای را می توانید در کنار باغ و حتی در چمن ها هم نیز نصب کنید. اگر می خواهید حصار های شیشه ای را روی سطح چوبی نصب کنید باید از نوع خاصی پایه برای وصل و نصب آن استفاده کنید.

حصار استخر شیشه ای در باغ (3)

آیا می توان از حصار رنگی استفاده کرد؟

در حالی که شیشه شفاف محبوب ترین نوع شیشه برای حصار استخر است، می توانید از شیشه های رنگی به رنگ دلخواه خود نیز استفاده کنید. همچنین پست ها بسته به رنگ مورد نظر شما قابل روکش هستند.

اگر شماهم برای استخر شیشه ای که در باغ و خانه تان دارید میخواهید از نرده های ساده و شیشه ای استفاده کنید غافل نشوید کارشناسان ما راهنمایی های کامل را در اختیار شما می گذارند و به راحتی می توانید نرده های زیبایی را در اطراف استخرتان کار بگذارید. راهای ارتباطی:  02155957060  و   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟