انواع سقف شیشه ای در خانه

انواع سقف شیشه ای در خانه

سقف های شیشه ای برای خانه هایی که نور کمتری را دریافت می کنند بسیار مناسب است. سقف های شیشه ای را در هر جای خانه که بخواهید و مناسب ببینید در هرمدلی می توانید آن را اجرا کنید.که سقف های شیشه به دو نوع متحرک که با ریموت باز و بسته می شوند و ثابت هستند که با دست باید آن را باز و بسته کنید. سقف های شیشه ای را در آشپزخانه، حال و پذیرایی، اتاق خواب، و حمام می توانید استفاده کنید.

سقف های پارچه ای و آلومینیومی نیز وجود دارند که نور را از خود عبور نمی دهند.  در محیط مثل سایه بان عمل می کنند. برای همین این مدل سقف ها برای آشپزخانه کاربردی ندارند و بیشتر در اتاق خواب و حیاط استفاده می شود. سقف شیشه ای اما نور را از خود عبور می دهد و اتفاقا باعث روشن تر شدن فضا می شود در حالی که شیشه آن از ورود اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کند.

انواع سقف شیشه ای در خانه

سقف های شیشه ای با قاب بندی

نصب سقف پهن و سرتاسری شیشه ای در خانه شاید کمی خطرناک باشد و ایمنی بالایی نداشته باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد و کارشناسان ماهر از بلوک های شیشه ای استفاده می کنند. سقف هایی با چوب یا فلز قاب بندی شده اند.

سقف شیشه ای مات

سقف های شیشه ای در دو نوع شفاف و مات وجود دارند که می توانید طبق سلیقه خود یکی از آن ها را برای جایگاهی که می خواهید سقف شیشه ای خود انتخاب کنید. اما برخی سیستم های سقف هوشمند هستند که میتوانید به کمک ریموت مات و شفاف بودن سقف را نیز تنظیم کنید. برای محیط هایی که میخواهید از بیرون به داخل منزل دید نداشته باشد، سقف شیشه ای مات مناسب تر از سقف شیشه ای شفاف است.

سقف شیشه ای ترکیبی

حتما نباید سقف شیشه ای  مات یا شفاف باشد، شما میتوانید برای زیبایی محیطی که می خواهید در آن از سقف شیشه ای استفاده کنید  این دو شیشه را ترکیب کنید و بلوک های مات و شفاف را کنار هم قرار دهید تا جلوه قشنگ تری به خانه شما بدهد.

سقف شیشه ای آشپزخانه رنگی

بعضی شرکت ها  تولید کننده سقف متحرک شیشه ای رنگی می باشند که می توانند رنگ دلخواه شما را بسازند و به شما تحویل به دهند. اگر از بلوک ها و شیشه های قاب بندی شده استفاده می کنید بازهم میتوانید بلوک ها با رنگ های مختلفی را کنار هم قرار دهید یا از یک شیشه با رنگ خاص در سقف های آشپز خانه استفاده  کنید.

انواع سقف شیشه ای در خانه

سقف های شیشه ای شیب دار

برای نصب سقف های شیشه ای در خانه که شیب هم داشته باشند اول باید ببینید که آیا برای محلی که سقف شیشه ای شیب دار انتخاب کرده اید مناسب است یا خیر. بعد از بررسی دقیق و مشاوره با کارشناسان می توانید از سطح شیب دار برای سقف های شیشه ای استفاده کنید. اما وقتی تصمیم بر سقف شیشه ای شیب دار دارید باید با کیفیت خیلی بالا و بهترین متریال ها استفاده شود.

نصب سقف شیشه‌ای چگونه صورت می‌گیرد؟

از سقف های شیشه ای بیشتر در جاهایی استفاده می شود که نور کمتری وارد می شود. اگر اتاقی که دارید در آن سقف شیشه‌ای نصب می کنید،  آفتابگیر است، بهتر است از سقف شیشه‌ای به صورت کامل استفاده نکنید زیرا دمای اتاق در فصل‌های گرم به شدت افزایش می‌یابد. همچنین شاید مجبور شوید برای جلوگیری از اشعه‌های مضر نور خورشید از شیشه‎ های سکوریت که رنگی هستند یا شیشه‌هایی که مخصوص هستند و اشعه‌های مضر را از خود عبور نمی‌دهند، استفاده کنید.

وقتی که از سقف شیشه‌ای استفاده می شود باید به متریالی که در سایر قسمت‌های اتاق به کار رفته نیز توجه کنید و مثلا اگر از کف شیشه ای برای اتاق و یا حتی از درب شیشه ای کشویی در اتاق ها استفاده شده است، سقف را تمام شیشه درنظر نگیرید. چون که شیشه به هیچ عنوان عایق خوبی برای گرما و سرما نیست و بخاطر همین دلیل مصرف انرژی شما افزایش خواهد یافت.

برخی قسمت‌های خانه مثل حمام به نور طبیعی بیشتری نیاز دارد، از این رو می‌توانید سقف قسمتی از حمام را شیشه‌ای کنید تا در کنار استفاده از نور طبیعی، حریم خصوصی شما هم حفظ شود.

انواع سقف شیشه ای آشپزخانه

اگر شماهم می خواهید در آشپزخانه منزلتان سقف شیشه ای داشته باشید کافیه با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در مورد سقف شیشه ای به شما عزیزان ارائه دهند.

راهای ارتباطی :02155957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟