استخر کف شیشه ای در سالن ویلا

استخر کف شیشه ای در سالن ویلا

امروزه ساخت استخر کف شیشه ای بین سازندگان و مالکان ویلا گسترش پیدا کرده است و جزء مدرن تر شدنو زیباتر شدن ویلا می دانند. استخر های کف شیشه در ویلا یا در پشت بام ساخته می شود یا در سالن ویلا که زیر استخر به سونا و جکوزی ختم می شود. استخر کف شیشه ای در سالن نمای بسیار جذابی دارد و شما می توانید از داخل استخر محیط سونا و جکوزی طبقه پایین را در دید داشته باشید و افرادی که در پایین هستنند می توانند شنا کردن شما را از پنجره استخر که همان کف شیشه ای می شود تماشا کنند و لذت ببرند.

استخر کف شیشه ای در سالن ویلا (7)

 انعکاس کف شیشه ای استخر:

با این روش دیگر لازم به نور های دیگر نیست، نور خورشید وقتی به آب و شیشه برخورد داشته باشد انعکاس می دهد و نور را پخش می کند. اتاق زیر این استخر بازتابنده توسط کف شیشه ای روشن می شود که تمام کف استخر را می پوشاند. استخر تنها آبنمای داخل اقامتگاه نیست. سونا و حمام بخار نیز بخشی از مناطق داخلی هستند که از آنها هم می توان برای ویلا و باغ ها در استخر های شیشه ای استفاده کرد.

مزایای استخر کف شیشه ای

استخر با کف شیشه ای زیبایی منحصر به فردی دارد که باعث می شود نمای جذابی را به رخ بکشد. این مدل استخر به دلیل متفاوت بودن با استخر های دیگر حس خوب و هیجان انگیزی هنگام شنا کردن به شما می دهد.

استخر های کف شیشه ای این مزایا را دارند که اگر فرزندانتان در حال شنا کردن باشند شما از طبقه پایین می توانید آنها را تحت کنترل داشته باشید و اگر مشکلی پیش بیاید سریع بتوانید از آن جلوگیری کنید.استخر کف شیشه ای در سالن ویلا (8)

چرا شیشه در محوطه استخر مجاز نیست؟

اسم شیشه کمی خطرناک است و برای همین وقتی اسم استخر شیشه ای می آید کمی دلهره و ترس به وجود می آید که باید بگیم وقتی با کارشناسان معتبر صحبت کنید دیگر نگران شکستن شیشه نخواهید بود. برای استخر های شیشه ای از شیشه سکوریت استفاده می کنند که بسیار مقاوم و محکم در برابر تمام ضربه ها می باشد پس دیگر جای نگرانی نمی باشد و می توانید با خیال راحت یک استخر شیشه ای سفارش بدهید.

استخر کف شیشه ای در سالن ویلا (9)

 شیشه استخر چقدر استحکام دارد؟

وقتی از متریال مطمئن برای شیشه استخر استفاده می کنید دیگر نگران این چیز ها نباشید. زیرا استخر های شیشه ای از شیشه لمینت استفاده می کنند که بسیار مقاوم و چند لایه می باشد که اگر یک درصد بر اثر مانعی سنگین شکسته شود یا ترک بردارد شیشه های استخر این شیشه خورد نمی شود و به صورتی طراحی شده است که لبه های گردی دارد و تیز و برنده نمی باشد. حتما با سازندگان مطمئنی کار کنید زیرا آب بندی و ساخت استخر کار هرکسی نیست و نیاز به تخصص بالا دارد و دقت بالایی نیاز دارد تا بعد از مدتی به مشکل برنخورید.

اگر شماهم در نظر دارید برای ویلای خود استخر کف شیشه ای بسازید بهتر است اول با کارشناسان در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید و در صورت موفقیت اقدام به بازدید حضوری داشته باشند زیرا استخر شیشه ای کار هر کسی نیست و اگر در جای مناسب و به درستی نصب نشود می تواند نشتی بدهد و هزینه های زیادی را به وجود بیاورد.

 برای داشتن اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های 02155957060 و 09205958384 در ارتباط باشید.  

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟