استخر شیشه ای در ویلای لاکچری

استخر شیشه ای در ویلای لاکچری

وقتی از آب در صحبت های خود استفاده می کنید زلالی آن به چشم می آید. حالا تصور کنید در کنار آن از شیشه های شفاف استفاده شود. آیتم آب در کنار شیشه های شفاف نمای بسیار جذابی هستند که امروزه در بیشتر ساخت ویلاهای لاکچری از آن استفاده می کنند. استخر های شیشه ای را می توانید با طیف طراحی های زیادی بسازید. فقط کافیه طرح مدنظر خودتان را به کارشناسان و سازندگان بدهید تا آنچه می خواهید را برای شما پیاده کند.استخر شیشه ای در ویلای لاکچری (7)

آیا استخر های شیشه ای مطمئن هستند؟

ممکن است قبل از ساخت استخر شیشه ای به شک بیفتید و از نظر مقاومت آن مطمئن نباشید. زیرا این را در نظر دارید که خودتان و فرزندان شما می خواهند در این قسمت شنا کنند و نگران این هستید تا برایشان مشکلی پیش بیاید و در خطر باشند.

باید در رابطه با این سوال عرض کنیم که اگر از کارشناسان ماهر و کاربلد مشاوره بگیرند دیگر نگران این اتفاقات نخواهند بود. زیرا افراد حرفه ای با توجه به جایگاهی که شما می خواهید در آن استخر شیشه ای کاربگذارید با توجه به اندازه و ابعاد به شما مشاوره می دهند و از شیشه های مقاوم استفاده می کنند که در برابر هر ضربه و برخوردی مقاوم باشند. پس از این بابت خیالتان راحت باشد.

آیا می توانیم تمام استخر را از شیشه کار بگذاریم؟

بله با توجه به طرح شما می توانید تمام دیواره های استخر را از شیشه کار بگذارد اما باید اول ببنید که مناسب فضای شما می باشد یا خیر. مثلا استخر هایی که گرد یا نیم دایره هستند و در گوشه قرار دارند نیاز نیست تمام دیوار های آن را از شیشه کار بگذاریم. بهتر است یک وجه آن را از شیشه بگذاریم که  سمت اصلی استخر به حساب می آید. استخر های شیشه ای که دیواره های آن از شیشه ساخته شده اند ایده بسیار جذابی هستند که می توانید در ویلا های خود از آن استفاده کنید و یک نمای قشنگ و مدرن را به محیط خود ببخشید.

استخر های کف شیشه ای هم هستند که علاوه بر آنکه دیواره ها را از شیشه کار می گذارید می توانید کف استخر را هم از شیشه استفاده کنید استخر های کف شیشه ای بیشتر در ارتفاعات و سالن هایی که از طبقه پایین دید داشته باشند ساخته می شوند که فوق العاده جذاب و عالی هستند.

شیشه یک آیتم می باشد که باید در قسمت فنی آن بسیار توجه کنید و کاملا درباره جنس شیشه و نوع کارگذاری تحقیق کنید تا بهترین تجربه از ساخت استخر شیشه را تجربه کرده باشید.استخر شیشه ای در ویلای لاکچری (8)

مثلا استخرهای کف شیشه ای حتما باید قبل از ساخت توسط کارشناسان پروژه بازدید شود تا کاملا مطوئن شوند که اگر در این مکان از ساخت استخر شیشه ای استفاده شود پس از استفاده از آن  دچار نشتی آب نمی شوید و به راحتی می توانید با خیال راحت در آن شنا کنید.استخر شیشه ای در ویلای لاکچری (9)

آب بندی و فیلتراسیون

دو آیتم مهمی که در استخر شیشه ای بیشتر باید به آن توجه کنید، سیستم آب بندی و فیلتراسیون می باشد. اگر آب بندی استخر شما به مشکل بخورد دیگر نمی توانید حس لذت را هنگام شنا کردن داشته باشید و برای شما آزار دهنده خواهد شد. اما گروه ما با تجربه 30 ساله بهترین آب بندی استخر را برای شما انجام می دهند.

نکته بعدی نصب فیلتراسیون استخر می باشد که چه شما خودتان کاسه استخر را کار گذاشته باشید چه ما خدمات را برایتان انجام می دهیم و شمارا راهنمایی خواهیم کرد تا از بهترین خدمات برخوردار باشید. درضمن با ما می توانید ضمانت 50ساله را دریافت کنید تا با خیال راحت هرموقع خواستید و به مشکلی برخوردید با ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحو مشکلتان رفع شود.

برای کسب اطلاعات کافی و ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های 02155957060  و  09205958384   با ما در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟