استخر شیشه ای چند نوع دارد؟

استخر شیشه ای چند نوع دارد؟

استخر های شیشه ای برای ساخت انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه با محیط که می خواهید در آن از استخر شیشه به کار ببرید. کارشناسان با توجه به محیطی که شما می خواهید در آن استخر شیشه ای کار بگذارید برای شما مناسب آن استخر شیشه ای طراحی می کنند که با توجه با جایگاهش مناسب باشد و مشکلی بر نخورد.استخر شیشه ای چند نوع دارد؟ (7)

سبک های استخر شیشه ای

استخر تمام شیشه ای: استخر های تمام شیشه تمام دیواره های استخر به علاوه کف استخر از شیشه کار گذاشته شده است که بسیار جذاب و مدرن می باشد.

استخر کف شیشه ای: این مدل استخر را بیشتر در طبقات به کار می برند زیرا در طبقه آخر این مدل استخر را کار می گذارند و بعد از طبقه پایین می توانید استخر را در دید کامل داشته باشید.

استخر یک سطح شیشه ای: استخر یک سطح شیشه معمولا این استخر ها در گوشه و چارچوب هستند و فقط یک سطح آن از شیشه درست شده است که نمای اصلی را دارد.

استخر دایوار شیشه ای: استخر هایی که در محیط باز هستند مثل ویلا ها و باغ ها از استخر های دیوار شیشه ای استفاده می کنند که از اطراف داخل استخر کاملا در دید می باشد و نمای فوق العاده زیبایی را به محیط شما می دهد.

استخر کنسول: استخر کنسول بیشتر در ارتفاعات بالا و برج ها ساخته می شود زیرا یک مقدار از آن بیرون ساختمان اصلی ساخته شده است و تماما از شیشه درست شده است و شنا کردن در آن بسیار هیجان انگیز می باشد.

استخر شیشه ای بی نهایت: استخر های شیشه ای بی نهایت به طوری ساخته شده اند که وقتی در آنها شنا می کنی انگار که استخر هیچ انتهایی ندارد و هرچقدر شنا می کنید به آخر استخر نمی رسید.

نصب استخر با دیوار شیشه ای کار پیچیده ای است و نیاز به کارشناسان حرفه ای با توانایی های بالا دارد پس در ساخت آن دقت زیادی داشته باشید.

انواع شیشه های مورد استفاده در ساخت استخر

شیشه هایی که برای ساخت استخر شیشه ای استفاده شده اند باید در برابر فشار آب و ضربه مقاوم و محکم باشند تا به آسانی آسیب نبینند. برای ساخت استخر از شیشه های سکوریت و شیشه لمینت استفاده می کنند که هر کدام خاصیت های خودش را دارد.

  • شیشه لمینت

شیشه های لمینت از یک یا چند لایه ساخته می شوند که مقاوم هستند آنها را با استفاده از لایه زیرینی در کنار هم قرار می دهند که استحکام شیشه را تضمین می کند.

  • شیشه سکوریت

یکی دیگر از شیشه هایی که می توانید از آنها برای ساخت استخر شیشه ای استفاده کنید شیشه سکوریت است که گزینه بسیار مناسبی برای ساخت استخر می باشد. این شیشه در برابر حرارت و فشار آب بسیار مقاوم است و می تواند گزینه خوبی برای انتخاب باشد.استخر شیشه ای چند نوع دارد؟ (8)

مزایای استخر های شیشه ای

استخر های شیشه ای جذابیت بالایی نسبت به استخر های بتنی دارند و بیشتر مورد توجه شما عزیزان قرار می گیرد. استخر های شیشه ای بخاطر ماهیت شیشه و شفاف بودن آن به راحتی می توانید از بیرون داخل استخر را در دید کامل داشته باشید و اگر فرزندان خود در آب شنا می کنند به راحتی آنها را تماشا کنید و اگر خطری آنها را تهدید کرد بتوانید سریع تر آنها را نجات بدهید تا اتفاق ناخوشایندی برای آنها نیفتد. و برعکس از داخل استخر می توانید بیرون را در نظر داشته باشید و اگر در فضای باز استخر دارید از محیط روبه رو هنگام شنا کردن لذت کافی را ببرید.

استخر شیشه ای چند نوع دارد؟ (9)

نتیجه گیری

محبوبیت استخرهای شیشه ای به طرز چشمگیری افزایش یافته است. طراحی دیوار شیشه ای شفاف به طرز ماهرانه ای داخل و خارج محوطه استخر را به هم متصل می کند و حس یک استخر بی نهایت را ایجاد می کند. استخر شیشه ای به شما این امکان را می دهد که از فضای یک آبگرم سطح بالا در خانه لذت ببرید. همچنین فرصتی برای شما برای تمرین است.

گروه آب سکون می تواند با بهترین امکانات برایتان یک استخر شیشه ای رویایی را بسازد. فقط کافیه طرح و نقشه رو برامون ارسال کنید. حتی اگر طرح خاصی مد نظرت نیست، اصلا نگران نباش براتون بهترین طراحی ها را مد نظر میگیریم.

راهای ارتباطی با ما:  02155957060   و   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟