استخر کف شیشه ای در ارتفاع

استخر کف شیشه ای در ارتفاع

در سال های گذشته، استخرهای شیشه ای یکی از پرطرفدارترین استخرها است که نسبت به استخرهای معمولی، محبوب تر هستند. استخرهای شیشه ای از آن دسته آیتم ها هستند که باعث مدرن شدن محیط شما می شوند.

این استخرها هزینه بالاتری نسبت به استخرهای دیگر دارند و به یک تیم قوی از نظر اجرایی نیاز دارد. ساخت استخر شیشه ای نیازمند پیمانکار، دانش تخصصی است ولی استخرهای شیشه ای به دلیل زیبایی خاص و چشمگیر و مدرن بودن ارزش هزینه های بالا را دارند.

در زمان ساخت استخر شیشه ای باید به یه سری نکات توجه کنید، مانند:

  • انتخاب مصالح مناسب و با کیفیت
  • آب بندی درست
  • انتخاب تیم حرفه ای و باتجربه
  • طراحی اصولی و در نظر گرفتن جنبه‌های زیبا شناختی

استخر های شیشه ای با توجه به محل قرارگیری، انواع مختلفی دارند.

  • استخر کف شیشه ای
  • استخر شیشه ای پنجره ای
  • استخر تمام شیشه ای
  • استخر دیواره شیشه ای

شیشه در استخر شیشه ای

شیشه ای که در ساخت استخر شیشه ای استفاده می شود از اهمیت بالایی برخوردار است. شیشه لمینت یا سکوریت شیشه هایی هستند که در ساخت این نوع استخرها استفاده می شود و از قدرت و استحکام بالایی برخوردارند. شیشه سکوریت هنگام شکست به تکه های ریزی تبدیل می شود که لبه ها خمی دارند که برنده نیستند و آسیبی نمی رسانند.

استخر کف شیشه ای در ارتفاع

 

استخر شیشه ای در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

استخرهای شیشه ای در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که باعث زیبایی چشمگیر آن محیط می شود.

استخر شیشه ای در بام

استخر شیشه ای در بام یکی از پرطرفدارترین هاست. استفاده از استخر شیشه ای در بام در فصل تابستان از بهترین تجربه ها است. شیشه ای که در این استخر استفاده می کنید باید مقاوم باشد تا در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد. اگر می خواهید یک بام منحصر به فرد داشته باشید، استفاده از استخر در بام از بهترین گزینه ها است. معمولا استخر شیشه ای که در ارتفاع استفاده می شود از نوع کف شیشه ای است.

استخر شیشه ای در باغ

استفاده از استخر شیشه ای در باغ، یکی دیگر از مکان هایی است که می توانید از این نوع استخرها استفاده کنید. برای اینکه باغ خود را از نظر زیبایی و خاص بودن کامل کنید استخر تمام شیشه ای یکی از گزینه هایی است که می توانید استفاده کنید.

استخر کف شیشه ای در ارتفاع

استخر کف شیشه ای در ارتفاعات

استخرهای شیشه ای در ارتفاع یکی از لذت بخش ترین تجربه ها در ارتفاع است. معمولا از استخرهایی که کف آن از شیشه ساخته شده است در ارتفاع استفاده می شود. استفاده از این نوع استخرها در ارتفاع به دلیل اینکه کف این استخر از شیشه ساخته شدده است، امکان مشاهده ویوی طبقات زیرین را به شما می دهد و علاوه بر آن شما می توانید از ویوی جلوی خود و آسمان لذت ببرید.

استخرهای کف شیشه ای بیشتر در برج ها، بام ها و در ارتفاعات مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده از استخرهای کف شیشه ای در ارتفاعات به یک تیم با تجربه و متخصص و محاسبات دقیق نیاز دارد تا به بهترین روش اجرا شود.

مزایای استخرهای شیشه ای

البته استخرهای شیشه ای از مزایای مفیدی نیز برخوردارند، ازجمله:

نور طبیعی فوق العاده

نور طبیعی از مزیت های فوق العاده و مهم استخرهای شیشه ای است، نور طبیعی به راحتی از شیشه ها عبور می کند و پرتوهای خورشید نورپردازی فوق العاده ای را ایجاد می کنند. همین اتفاق باعث بزرگ دیده شدن فضا می شود.

نگهداری و تمیز کردن آسان

نگهداری و تمیز کردن این نوع استخرها، کار بسیار آسانی است. تنها با یک دستمال و یک شوینده به راحتی می توانید استخرهای شیشه ای را تمیز کنید. در این صورت لکه های به وجود آمده به راحتی از سطح شیشه پاک می شوند.

مقاومت و استحکام بالا

شیشه های مقاوم و محکمی برای ساخت استخرهای شیشه ای استفاده می شود تا دربرابر ضربه های احتمالی و شرایط آب و هوایی مقاوم باشند. این مورد یکی اصلی ترین و مهم ترین مزایای استخر شیشه ای است.

استخر کف شیشه ای در ارتفاع

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم، استخرهای کف شیشه ای در ارتفاع به محاسبات دقیق و تیم حرفه ای و متخصص نیاز دارد. اگر شما هم به استخرهای کف شیشه ای مخصوصا در ارتفاع علاقه مند هستید، برای اطلاعات بیشتر و کسب تجربه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری  02155957060

مشاوره آنلاین  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟