اجرای استخر شیشه ای با بهترین متریال

اجرای استخر شیشه ای با بهترین متریال

فرآیند نصب پنجره شیشه ای یا پنجره استخر اکریلیک کمی شبیه به نصب پنجره آکواریوم است. آبسکون اطمینان می دهد که مواد ضد آب که برای آب بندی پنجره شیشه ای یا اکریلیک در استخر شنا استفاده می کنیم کارآمد و بادوام هستند. به علاوه در برابر فرسایش شیمیایی ناشی از مایعات با PH پایین و افزودنی های کلرامین مشابه مواردی که در آب کلردار استخرهای شنا استفاده می شود، مقاوم هستند.

از این رو، با توجه به اینکه بیشتر استخرها در فضای باز نصب می شوند، از مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می کنیم. همه اینها به درزگیرهای عایق رطوبت اجازه می دهد تا برای بیش از 5 سال عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. علاوه بر این، شرکت ما دستورالعمل هایی را برای روش های ایمن و مناسب برای تمیز کردن و حمل و نقل پانل های شیشه ای و اکریلیک ارائه می دهد. در نهایت درزگیرهای ما در برابر نور خورشید و سطح بالای کلرامین روی آب استخر ترک نمی‌خورند و غیرکشسانی نمی‌شوند.

اجرای استخر شیشه ای با بهترین متریال

هنگام نصب شیشه برای استخر شنا، مشخصات شیشه باید بر اساس پروژه بر اساس پروژه محاسبه شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود، اما همیشه باید از شیشه های لمینت برای محافظت از سیستم فیلتراسیون در صورت شکستگی استفاده کنید. لمینت در صورت شکستگی شیشه را در جای خود نگه می دارد و از ورود هر قطعه مضر به داخل فیلتر یا آسیب رساندن به سرنشینان جلوگیری می کند.

اگر نیاز به تعمیر یا تجدید ساخت استخر دارید، تکنسین های ما به موقع و با حرفه ای ترین روش به شما کمک خواهند کرد. همچنین تمامی پنجره های استخر اکریلیک و شیشه ای که ما نصب کرده ایم به راحتی قابل تعمیر هستند. البته لازم به ذکر است که این تضمین فقط برای نشان دادن اطمینان ما به ایمنی بالای شیشه هایی که میسازیم هست.

ترکیب شیشه و آب این فرصت را می دهد تا ویژگی های شیشه ای زیبا را بدون محدودیت های معمول اعمال شده توسط الزامات عملکردی ایجاد کنید. با طراحی منحصر به فرد استخر شیشه ای طراحی شده توسط تیم آبسکون به فضای خود مزیت بیشتری ببخشید. ضخامت شیشه سخت شده با توجه به الزامات مهندسی و ساختاری متفاوت است. پس از نصب، ویژگی های استخر شیشه ای به سادگی باید به طور دوره ای تمیز شوند. سطح آب باید در حد توصیه شده نگه داشته شود تا از آسیب احتمالی پمپ جلوگیری شود.

اجرای استخر شیشه ای با بهترین متریال

 

دیوار شیشه ای استخر چیز متفاوتی را اضافه می کند که معمول نیست. شیشه شفاف هر دو جهان داخل و خارج محیط استخر را به هم متصل می کند. شیشه شفاف به صورت بصری چشم شما را به سمت ویژگی های آرامش بخش آب می کشاند. یک دیوار شیشه ای ویژگی منحصر به فرد و مجلل استخر را به فضای باز شما اضافه می کند.

آبسکون در اولین پر شدن آب از استخر شنا حضور خواهد داشت. کارشناسان ما آزمایش نشت هیدروتست گسترده را انجام خواهند داد. بنابراین تمام پنجره های اکریلیک و شیشه ای که ما نصب کرده ایم دارای ضمانت ساختاری و نوری هستند. برای عکس ها و نمونه های بیشتر لطفا به پروژه های نصب پنجره استخر شیشه ای یا اکریلیک ما نگاهی بیندازید.

پروژه های ما شامل استخرهای بی نهایت با پنجره های جانبی، استخرهای کاملا شفاف کف، استخرهای پنجره شیشه ای، نصب پنجره های زیر آب، دیواره های منحنی یا صاف برای استخرها و بسیاری موارد دیگر است. برای مشاهده پروژه های بیشتر از جمله آکواریوم ها، فواره ها، برکه ها و … از صفحه پروژه های ما دیدن کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره استخر های شیشه ای با ما تماس بگیرید. با افتخار پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

اجرای استخر شیشه ای با بهترین متریال

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟