استخر شیشه ای پنجره ای در ویلا

استخر شیشه ای پنجره ای در ویلا

برای اینکه یک تغییر فوق العاده در ویلای خود بدهید و نمای آن را جذاب تر از قبل و مدرن و خاص بکنید، می توانید از استخرهای شیشه ای در ویلای خود استفاده بکنید. این استخرها به دلیل اینکه از شیشه ساخته شدند مزایای عالی و کاربردی دارند و از تصمیمات منحصر به فردی است که می توانید از آن استفاده کنید. از این استخرها در مکان های مختلف و متنوعی می توانید استفاده کنید و به زیبایی فضا مورد نظر اضافه کنید و همچنین از مزایای عالی این استخرها نیز نهایت لذت را ببرید.

استخرهای شیشه ای در انواع مختلف و گوناگونی ساخته می شوند. که هر کدام جلوه خاصی به محیط شما می دهند.

استخرهای شیشه ای انواع مختلفی دارند از جمله:

استخرهای دیوار شیشه ای

استخرهای کف شیشه ای

استخرهای تمام شیشه ای

استخرهای شیشه ای پنجره ای

استخر شیشه ای پنجره ای در ویلا

شیشه در ساخت استخر شیشه ای

اما یکی از حیاتی ترین نکاتی که باید به آن رعایت کنید، نوع شیشه این استخرها است. بهتر است که با این شیشه ها آشنا شوید و ویژگی هر کدام از آن ها بدانید. شیشه های نشکن شیشه هایی هستند که در ساخت استخرهای شیشه ای به کار می روند و ویژگی که این شیشه ها دارند این است که نسبت به شیشه های دیگر این نوع شیشه ها مقاومت بالاتری نسبت به حرارت و فشار دارند و از استحکام بالایی برخوردارند و در صورت شکست آسیبی نمی رسانند.

سه دسته شیشه برای ساخت استخر شیشه ای وجود دارد، مانند:

  • شیشه لمینت
  • شیشه والوگلاس
  • شیشه سکوریت

شیشه های لمینت

شیشه لمینت از بهترین شیشه ها برای ساخت استخر شیشه ای است. شیش لمینت دارای طلق های لمینت هستند که همین موضوع باعث می شود که این شیشه ها در هنگام شکست، تکه های خرد شده آن به یکدیگر می چسبند و فرو نمی ریزند و در جای خود باقی می مانند.

شیشه والوگلاس

این شیشه که از چند لایه ساخته شده است و هر کدام با حرارت تقویت شده اند، یکی دیگر از شیشه های مورداستفاده در ساخت استخر شیشه ای است که از مقاومت بالایی برخوردار است که دارای یک لایه PVB 1.14 MM است.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت وقتی می شکند به قطعات ریزی تبدیل می شود که این قطعات ریز لبه های خمی دارند که برنده نیستند و آسیب نمی رسانند. اما این شیشه از قوی ترین شیشه ها است و هفت برابر از شیشه های معموولی محکم تر است.

ستخر شیشه ای پنجره ای در ویلا (1)

مزیت های استخر شیشه ای

زیبایی فوق العاده

از بهترین مزیت های استخر شیشه ای،زیبایی آن هاست. همانطور که می دانید متریال این استخرها شیشه می باشد و همین موضوع باعث زیبایی منحصر به فرد و فوق العاده این استخرها می باشد.

نور طبیعی

شیشه ها این قابلیت را دارند که نور را از خود عبور دهند بنابراین این استخرها با عبور دادن نور و انعکاس آن جلوه رویایی را ایجاد می کنند که زیبایی استخر را چند برابر می کند. همین موضوع باعث بزرگ تر دیده شدن فضای شما می شود.

استحکام بالا

همانطور که می دانید شیشه هایی که در ساخت استخر شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند از استحکام بالایی برخوردارند و این نکته از مهم ترین مزایای استخرهای شیشه ای می باشد. این شیشه ها در برابر ضربه های احتمالی و شرایط آب و هوایی مقاوم و بادوام هستند و نگران ایمنی این استخرها نباشید.

پاک کردن آسان

علاوه بر مزیت های فوق العاده دیگر، تمیز کردن این استخرها نسبت به استخرهای دیگر آسان تر است. به تنها چیزی که برای تمیز کردن این استخرها نیاز دارید، یک دستمال و یک شوینده است. و سطح صافی که شیشه دارد تمیز کردن را برای شما راحت تر می کند.

جلوگیری از ایجاد حادثه

شیشه یک متریال شفاف است که می توانید طرف دیگر آن را نیز ببینید.  بنابراین در زمان بازی کردن کودکان خود میتوانید با خیال راحت از آن ها مراقبت کنید زیرا هر چیزی که درون آب استخر است را می توانید به راحتی به دلیل شفاف بودن شیشه مشاهده کنید.

استخرهای شیشه ای پنجره ای یکی از انواع استخرها هستند که شما می توانید در مکان های مختلف به خصوص ویلاها از آن ها استفاده کنید. در این نوع استخرها یک پنجره شیشه ای در یک دیوار استخر ساخته شده و این استخرها نسبت به استخرهای شیشه ای دیگر ارزان تر هستند.

استخر شیشه ای پنجره ای در ویلا

 

نتیجه گیری

در سال های اخیر، استخرهای شیشه ای جزء پرطرفدارترین استخرها هستند که برای ساخت این استخرها به یک تیم باتجربه و تخصصی نیاز دارید. اگر قصد ساخت استخر شیشه ای دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

55957060  و  09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟