استخر شیشه ای مدرن ترین آیتم معماری

استخر شیشه ای مدرن ترین آیتم معماری

استخرهای شیشه ای یکی از آیتم های مدرن و لاکچری در فضاهای مختلف است که باعث زیباتر شدن فضا می شوند. این استخرها که از پرطرفدارترین استخرها می باشند نیاز به دانش و تخصص بالا دارند که نحوه اجرای آن بسیار مهم است که نیاز به یک تیم قوی برای اجرای آن دارید.

هزینه استخرهای شیشه ای نسبت به دیگر استخرها بالاتر است و همینطور نسبت به دیگر استخرها زیباتر و مدرن تر هستند، استفاده از این استخرها به دلیل استفاده از شیشه تبدیل به یکی از لذت بخش ترین تجربه ها شده است. استفاده از استخرهای شیشه ای در فضاهای مختلف مانند بام و برج فضای شما را خاص و مدرن می کند.

همانطور که میدانید در ساخت استخرهای شیشه ای از متریال شیشه استفاده شده است که همین موضوع باعث ظرافت نمای استخر شما می شود و چون جنس استخر از شیشه است جلوه زیبا و شفافی را به وجود می آورد.

استخر شیشه ای مدرن ترین ایتم معماری

زیبایی استخر شیشه ای

استفاده از شیشه در استخر مزایای مختلفی دارد، یکی از مزایای شیشه در استخر، زیبایی آن است که شفاف بودن شیشه نمای زیبا و خاصی را به شما می دهد. خاص و متفاوت بودن شیشه یکی از دلایلی است که این استخرها زیبایی و جلوه خاصی دارند.

نور طبیعی

نورپردازی فوق العاده در این استخرها از زیباترین نورپردازی ها است. شیشه نور را عبور می دهد و شما میتوانید در تمام فضا از نور طبیعی روز لذت ببرید. و در شب ها با انعکاس نور در آب، میتوانید از یک فضای رویایی با تماشا کردن ستاره ها لذت ببرید.

نگهداری آسان

تمیز کردن این استخرها نسبت به دیگر استخرها کار خیلی آسانی است در این استخرها نیاز به رنگ کردن استخر نیست، شما می توایند با استفاده از یک دستمال ساده و مواد شوینده آن را تمیز کنید.

مقاومت بالا

در ساخت استخرهای شیشه ای از شیشه های محکم و مقاومی استفاده می شود، این شیشه ها از ضخامت بالایی برخوردارند، بنابراین نگران آسیب پذیری و شکست شیشه ها نباشید و با خیال راحت از شنا کردن در این استخرها لذت ببرید.

بزرگ تر نشان دادن فضا

یکی دیگر از مزیت های استخر شیشه ای، بزرگ تر نشان دادن فضا است. استفاده از شیشه دراین استخرها به دلیل اینکه شما قادر به دیدن تمام استخر هستید باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود.

استخر شیشه ای مدرن ترین ایتم معماری

بهترین مکان ها برای ساخت استخر شیشه ای

  • استخر شیشه ای روی بام

اگر شما هم به یک تغییر اساسی در بام خود نیاز دارید، ساخت استخر شیشه ای در بام یکی از بهترین گزینه ها است. شما می توانید از استخر کف شیشه ای در بام خود استفاده کنید. اگر میخواهید در فصل تابستان یکی از بهترین تفریح ها را داشته باشید استخر شیشه ای یکی از این گزینه های عالی است.

یکی از نکات مهم برای ساخت استخر شیشه ای در پشت بام استفاده از شیشه های مقاوم و محکم است تا در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد. شیشه های لمینت سکوریت  برای ساخت استخر های شیشه ای استفاده می شود این شیشه ها در برابر ضربه مقاوم ترند و شما میتواند با خیال راحت از استخر شیشه ای در بام استفاده کنید.

  • استخر شیشه ای در باغ

استفاده از استخر شیشه ای در باغ به لوکس شدن و زیباتر شدن باغ شما کمک زیادی میکند. نکاتی که برای ساخت استخر شیشه ای باید به آن توجه کنید شیشه است که شیشه ای که استفاده میکنید باید مقاوم و از ضخامت بالایی برخوردار باشد که یکی ازمهم ترین نکات است. اگر قصد ساخت استخر برای باغ خود را دارید استخر تمام شیشه ای از بهترین گزینه ها است.

استخر شیشه ای مدرن ترین آیتم معماری

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم استخر شیشه ای یکی از مدرن ترین و لوکس ترین آیتم های معماری است. برای ساخت این استخر شما به یک تیم با تجربه و قوی نیاز دارید تا استخر شما به بهترین روش ساخته شود. اگر برای داشتن یک تجربه عالی با استخر شیشه ای به مشاوره نیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با اطلاعات بیشتر به شما کمک کنند.

برای گرفتن مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره های زیر اقدام بفرمایید.

02155957060 و 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟