نورپردازی استخر شیشه ای سرپوشیده

نورپردازی استخر شیشه ای سرپوشیده

امروزه علاوه بر استخر های سرپوشیده این آیتم جذاب را می توانید برای استخر های روباز هم استفاده کنید.که باعث می شود در شب استخر شما در محیط ویلا بیشتر نمایان باشد و منظره جدیدی را پیش روی شما قرار می دهد.استخر های روباز فقط مخصوصا شنا در روز نیست و شنا کردن در تاریکی و ساعات شب بسیار هیجان انگیز است. که می توانید از نورپردازی های عالی شنا کردن را لذت بخش تر کنید برای این کار نیاز دارید که از یک فردی که اصولی و خیلی دقیق کارش را انجام می دهد برای نصب لامپ های نورپردازی استفاده کنید.

نورپردازی در استخر های سرپوشیده

در استخر های سرپوشیده باید هم در سقف و هم در کف استخر نور وجود داشته باشد. بهترین گزینه لامپ های LED می باشد. و می توانید برای آنکه نمای  قشنگتری داشته باشد از لامپ های رسیه ای برای دورتا دور استخر استفاده کنید تا روشنایی محیط اطراف را چندیدن برابر کند. و برای برگزاری جشن و مهمانی ها می توانید از لامپ های تقویت کننده مثل لامپ های رنگی استفاده کنیدنورپردازی استخر شیشه ای سرپوشیده 1

انواع لامپ های نورپردازی

لامپ های هالوژن برای استخر

از این لامپ ها برای روشنایی استخر استفاده می کنند و کاربرد زیادی دارند. از لحاظ عمر با دوام هستند و هسچ آسیبی به محیط زیست توسط این لامپ ها وارد نمی شود و از برق کمی استفاده می کنند.تنها معایبی که دارند قیمت بیشتر آن نسبت به بقیه است و آنها را در طول بازه زمانی 2000 تا 4000 ساعت می توانید استفاده کنید.

لامپ های توکار

لامپ های استخر را به دونوع توکار و روکار می شناسید. مدل لامپ های توکار از نظر ظاهری زیبایی و جذابیت بیشتری دارد و از آنها در داخل دیواره های استخر و سقف استخر استفاده می کنند که باعث بازتاب نور زیبا و ملایمی می شوند. اما لامپ ها روکار نور بیشتری دارند و نگهداری و تعمییر آنها نسبت به لامپ های توکار راحت تر می باشد.

نورپردازی استخر شیشه ای سرپوشیده

چند نکته مهم در رابطه با نور پردازی

نورپردازی در استخر باعث جذابیت آن هنگام شنا در شب می شود و محیط اطراف را برای شما روشن می کند. و بیشتر افراد استخر های که در آن نورپردازی شده اند را به استخر های تاریک ترجیح می دهند.

به دلیل مرطوب بودن باید تمام نکات را رعایت کنید تا به مشکل برنخورید. بهتر است از لامپ هایی که وزن سبکی دارند برای داخل و دیواره های استخر استفاده کنید تا شناگران در هنگام شنا خطری را احساس نکنند و به راحتی از شنا کردن در استخر لذت ببرند.

آب به‌خوبی می‌تواند نور را بازتاب کند که انتشار نور از لامپ‌ها ممکن است تابش خیره‌کننده‌ای در قسمت آب تشکیل بدهند.پس علاقه‌مندان به شنا باید تا حد امکان از نور کم در دیواره‌ها و محیط اطراف استخر استفاده نمایند.

آب استخر را باید حتما طبق برنامه ریزی ضدعفونی کنید. و بیشتر ضدعفونی‌کننده هوای استخر حاوی کلر هستند و هنگامی‌که در آب قرار می‌گیرند واکنش شیمیایی رخ می‌دهد، و مقادیر کمی CL2 تولید می‌شود. به همین خاطر، لامپ‌های کارگذاری شده برای نورپردازی استخر باید خاصیت ضد خوردگی خاص داشته‌باشد.

اگر شماهم مشتاق به کارگذاشتن نورهای جذاب در استخر و اطراف استخر هستید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و درباره نوع و کارکرد انواع لامپ های نورپردازی با آنها صحبت کنید. همینطور می توانید از طریق چت آنلاین و حضوری با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02155957060  و  09205958384  با ما در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟