استخر شیشه ای در بهترین هتل های جهان

یکی از جاذبه‌های به‌یادماندنی سفر به کشورهای خارجی،دیدن استخرهای لوکس و زیبای هتل‌ها و اقامتگاه‌های آنها است. تجربه‌ای که می‌تواند بسیار پرهزینه و گران‌قیمت باشد. البته تجربه وب‌گردی و آشنایی مجازی با آنها هم خالی از لذت و شگفتی نیست.

این استخرها نه‌تنها گریزی از آفتاب داغ تابستانی بعضی از این کشورها فراهم می‌کنند، بلکه مناظری زیبا و معماری‌های بی‌نظیری دارند و صرف نشستن کنارشان هم می‌تواند لذت‌بخش باشد و آرامش بیاورد. استخر شیشه ای در بهترین هتل های جهان:

اقامتگاه چهارفصل هوئالالای

هر ۷ استخر هتل پنج‌ستاره چهارفصل هوئالالای (Four Seasons Resort Hualalai) زیبا و چشم‌نواز هستند؛ اما تالاب پادشاه آن (King’s Pond) چیزی است که شاید در کمتر نقطه‌ای در جهان بتوان نظیرش را یافت.این تالاب را با کنده‌کاری بر صخره‌های آتش‌فشانی جزیره درست کرده‌اند. تالاب پادشاه ظرفیتی حدود ۶٫۸ میلیون لیتر آب دارد. ۴ هزار نوع از انواع مختلف ماهی‌های گرمسیری در این تالاب جای گرفته‌اند. مسئولان هتلْ تجهیزات غواصی را به‌همراه یک کارت ضدآب هویت در اختیارتان می‌گذارند؛ بعد از آن، ماجراجویی شما زیر آب رسما شروع می‌شود.

استخر شیشه ای در بهترین هتل های جهان

هتل آتنی، بانکوک

ساختمان هتل آتنی (The Athenee Hotel) در مکانی احداث شده است که پیش‌تر، کاخی در آن بنا شده بود. برای طراحی استخر هتل در طبقه چهارم، چیزی شبیه به تالاب درآورده‌اند. درخت‌های بومی اطرافش این احساس را به وجود می‌آورد که به باغ زیبایی قدم گذاشته‌اید. مجسمه‌های کلاسیک بچه‌های سرخوش تایلندی از دیگر جاذبه‌های هنری آن هستند.

این مجسمه‌ها قسمت عمیق آب را از قسمت کم‌عمقش جدا می‌کنند. دیدن منظره آسمان‌خراش‌های بانکوک هم گاه‌به‌گاه یادتان می‌آورد که در یک باغ اعیانی متعلق به تاریخ نیستید و این اثر هنری را در دل یک شهر پررفت‌وآمد می‌بینید.

استخر شیشه ای در بهترین هتل های جهان

رُزوود، برمودا

در هتل چهارستاره رزوود (Rosewood) دو انتخاب از بابت استخر پیش‌ِرو خواهید داشت و رسیدن به نتیجه نهایی اصلا کار آسانی نیست: استخر اول استخری بی‌انتها است که لبه آن با آب اقیانوس ادغام شده است.استخر دیگر دور آب‌نمایی در هتل درست شده است و اطراف آن پوشیده از درخت‌های قهوه است.

زیباترین استخر های شیشه ای جهان

زیباترین استخر های شیشه ای جهان

پارک هیات سنت‌کیتز، بندرگاه کریستوف

استخر بی‌انتهای اقامتگاه پارک هیات سنت‌کیتز (Park Hyatt St. Kitts) منظره‌ای رو به جزیره همسایه این منطقه یعنی جزیره نِویس دارد. رنگ بستر استخر به‌گونه‌ای است که آبِ آن را مثل آب دریا و اقیانوس طبیعی به نظر می‌رساند و انعکاس ستاره‌های آسمان شب در آن جلوه بی‌نظیری پدید می‌آورد.

اگر دوست دارید در فضایی تاریخی غرق شوید، می‌توانید به استخر رامپارت این اقامتگاه سر بزنید. اطراف این استخر پوشیده از طاق‌های سنگی است: طاق‌هایی که طراحی‌شان الهام‌گرفته از قلعه بریمستون هیل، در نزدیکی منطقه است.

زیباترین استخر های شیشه ای جهان

مارینا بی سندز (ماسه‌های خلیج مارینا)، سنگاپور

طراحی هتل مارینا بِی سندز (Marina Bay sands) در سنگاپور چشم‌نواز و آینده‌گرایانه است و استخر بی‌انتهای آن، در فارسی به نام‌هایی مثل استخر اینفینیتی، استخر بی‌نهایت یا استخر لبه‌محو هم برگردانده شده است. طراحی این استخرها به این گونه است که لبه‌های‌شان محو می‌شوند.

گاهی لبه‌ها با آب اقیانوس و دریا ادغام می‌شوند و گاهی خیر.] که سرتاسر طبقه پنجاه‌وهفتم این هتل گسترده شده است، زیبایی‌های آن را دوچندان می‌کند.

استخر شیشه ای در بهترین هتل های جهان

اگر فیلم «آسیایی‌های ثروتمند دیوانه» (Crazy Rich Asians) را دیده باشید، احتمالا این هتل را در آن به خاطر می‌آورید. یکی از دلایل شهرت قابل‌ملاحظه امروز آن، همین فیلم است. طول تقریبی این استخر به ۱۵۰ متر می‌رسد. اگر ترس از ارتفاع را  نداشته باشید، می‌توانید اوقات خوشی را در این استخر تجربه کنید و منظره‌ای خیره‌کننده از شهر پیش چشم داشته باشید.

زیباترین استخر های شیشه ای جهان

آکوا سرویس با بیش از 20 سال تجربه و تخصص در زمینه استخر های شیشه ای آماده ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟