استخر شیشه ای در ویلا و هتل

استخر شیشه ای در ویلا و هتل

همان طور که می دانید استخرها یا به صورت خصوصی در ویلاهای شخصی ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند و یا در هتل های لوکس برای ارائه ی خدمات به مسافرین، در اماکن سربسته مورد استفاده قرار می گیرند. البته در کشور ما، با توجه به قوانین و عرف حاکم، محدودیت هایی در استفاده از استخرهای عمومی وجود دارد و به همین دلیل استخرها، در هتل ها و فضاهای عمومی، بیشتر به صورت سربسته هستند و زیاد جلوی چشم نیستند و با این حال بسیاری از هتل ها ترجیح می دهند که فضای استخرشان زیبا و منحصر به فرد باشد و استخرهای شیشه ای را برای هتل خود انتخاب می کنند.

علاوه بر هتل ها و ویلاها، بعضی آپارتمان ها نیز در طبقه ی زیرین و یا پشت بام خود، دارای استخر هستند و اعضای آپارتمان می توانند، به نوبت از آن استفاده کنند. استخرهای شیشه ای در این نوع آپارتمان های لوکس نیز بسیار پر طرفدار است و باعث افزایش قیمت و ارزش ساختمان مذکور می شود.

استفاده از استخرهای شیشه ای در ویلاها

بسیاری از افراد که دارای ویلاهای شخصی هستند،علاقه مند به داشتن استخر خصوصی در حیاط ویلای خود می باشند، تا به راحتی از آن استفاده کنند و ضمن شنا در آن، فضای زیبا و خاصی را نیز در حیاط ویلای خود به وجود آورند.

همچنین وجود استخر در ویلا، ارزش آن را دوچندان کرده و باعث بالا رفتن درجه ی کیفی آن و سطح رفاه اهالی ساکن در آن می شود. استخرهای شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین استخرها، در ویلاهای شخصی می باشند و طرفداران بسیار دارند. استخرهای شیشه ای اگر بزرگ و پهناور باشند، و عمق زیادی داشته باشند، باید از اکریلیک ساخته شوند تا از استحکام و ایمنی لازم برخوردار باشند.

اما اگر استخر مورد نظر کوچک و کم عمق باشد، امکان ساخت آن با شیشه میسر است و هیچ مشکلی در ساخت آن پیش نمی آید. وجود آب و شیشه در کنار هم، تصویر بسیار زیبایی را برای افراد به وجود می آورد و با تابش آفتاب بر روی این دو ماده ی شفاف، زیبایی آن ها چند برابر می شود.

استخر شیشه ای در ویلا و هتل

استخرها را می‌توان در فضاهای مختلفی از آپارتمان‌ها گرفته تا ویلاها اجرا کرد. استخرها بر اساس مصالحی که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر یک روش اجرا و طراحی خاص خود را دارند. استخر شیشه ای از جمله استخرهایی است که نحوه طراحی و ساخت خاص خود را دارد.

نام و نشان این نوع از استخر آن‌چنان واضح است که شاید چندان نیازی به توضیح و تفسیر نباشد. در هر صورت، این نوع از استخرها شامل آن دسته از استخرها می‌شود که صرف نظر از کاربری و اندازه‌ در ساخت آن‌ها از شیشه استفاده می‌شود. استفاده از شیشه در نحوه ساخت این استخرها می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخر شیشه ای صحبت شده است.

استخر شیشه ای در ویلا و هتل

استخر شیشه ای در ویلا و هتل

شیشه مورد استفاده در استخر شیشه ای

شیشه مورد استفاده در استخر شیشه ای، از نوع نشکن می باشد و در برابر نور خورشید، فشار، حرارت از مقاومت و ایمنی بالاتری نسبت به دیگر شیشه ها برخوردار است. مقاومت زیاد این شیشه ها باعث می شود تا جلوی ترک خوردگی ناشی از فشار و تغییر دما گرفته شود. در ساخت استخر شیشه ای بسته به سایز و ابعاد استخر و فشار وارده به سازه از جنس ها و ضخامت های مختلفی استفاده می شود.

ساخت استخر شیشه ای

ساخت استخر شیشه ای و استفاده از آن یک تجربه و تفریح بی نظیر است و در ایجاد فضای لاکچری و زیبای خانه بسیار موثر است. استخر شیشه ای روی برج، استخر شیشه ای در باغ، استخر شیشه ای در ارتفاع، در محوطه لابی، پارکینگ، تراس و فضاهای دیگر ساخته می شود و برای احداث آن نیاز به دانش فنی و تجربیات فراوانی است.گروه صنعتی آکوا، در زمینه ساخت استخر شیشه ای، دانش تخصصی و تجارب فراوانی دارد. برای اطلاع از قیمت، مشاوره و سفارش ساخت اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آکوا سرویس با بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراح یو ساخت سازه های ایمن و شفاف و استخر های شیشه ای آماده ارائه خدمات می باشد.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟