رویایی ترین استخر های شیشه ای جهان

رویایی ترین استخر های شیشه ای جهان

یکی از جاذبه‌های به‌یادماندنی سفر به کشورهای خارجی،دیدن استخرهای لوکس و زیبای هتل‌ها و اقامتگاه‌های آنها است. تجربه‌ای که می‌تواند بسیار پرهزینه و گران‌قیمت باشد. البته تجربه وب‌گردی و آشنایی مجازی با آنها هم خالی از لذت و شگفتی نیست. این استخرها نه‌تنها گریزی از آفتاب داغ تابستانی بعضی از این کشورها فراهم می‌کنند، بلکه مناظری زیبا و معماری‌های بی‌نظیری دارند و صرف نشستن کنارشان هم می‌تواند لذت‌بخش باشد و آرامش بیاورد.

مولیاـ‌نوسا دوآ، بالی و ویلاهای مولیاـ‌نوسا دوآ، بالی

استخر اُوسیس [به انگلیسی Oasis، به‌معنای واحه] طویل‌ترین استخر بی‌انتها در بالی است که لبه آن با آب اقیانوس ادغام می‌شود و شهرت زیادی پیدا کرده است. در اطراف استخر، مجسمه‌هایی با طراحی زیبا و هنرمندانه از زنان ایستاده نصب شده است که حالت‌شان نشانگر حالت حمل‌کردن مایحتاجِ روزانه به‌وسیلهٔ زنان اهل بالی است. این طرز حمل مایحتاج قدمتی هزارساله و ریشه در تمدن بالی دارد. طراحی هنری این استخر توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده و برای آنها الهام‌بخش بوده است.

رویایی ترین استخر های شیشه ای جهان

 آمانگیری، نقطهٔ کانیون، اوتا

هتل چهارستاره آمانگیری (Amangiri) مثل سرابی در بیابان به نظر می‌رسد. استخر آن در اطراف صخره‌ای به‌قدمت ۱۶۵ میلیون سال ساخته شده است. طراحی زیبای این استخر باعث شده است که به‌خوبی با پس‌زمینه صخره‌های شنی ادغام شود و منظره چشم‌نوازی را پدید بیاورد.

رویایی ترین استخر های شیشه ای جهان

سنت‌رجیس در درهٔ گوزن

مساحت تقریبی اقامتگاه سنت‌رجیس (The St. Regis) ۲۱۰ متر مربع است. این اقامتگاه در تمامی طول سال پذیرای مهمانان است؛ اما زمستان آن جلوهٔ ویژه و منحصربه‌فردی دارد. آب‌تنی در استخر بی‌انتهای آب گرم آن در زمستان بی‌نهایت لذت‌بخش است. منظره کوهستان پوشیده از برف در پس‌زمینه این هتل چهارستاره هم زیبا و خیره‌کننده است.

رویایی ترین استخر های شیشه ای جهان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟