استخر شیشه ای با طراحی مدرن

استخر شیشه ای با طراحی مدرن

از جذاب ترین سازه ها که برای زیبایی صنعتی عالی هست، استخر های شیشه ای اند. این سازه ها به دلایل مختلفی به عنوان شاهکار هنری شناخته می شوند، این دلیل ها شامل ظاهر زیبا، نورپردازی خوب، کاربری و تاثیرش روی فضا می شود.

استخر های شیشه ای مانند یک ظرف با دیواره های شیشه ای است. از آنجایی که باید در این استخر ها امنیت و سلامتی شناگرها تضمین شود، از شیشه های لمینت شده در اجرای وجه شفاف آن استفاده می شود چون بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت هستند.

آنها برای تاثیر گذاری بیشتر رو به منظره هایی با عالی ترین دید ساخته میشوند تا شما از آن نهایت لذت را ببرید. همچنین می توان با نورپردازی و استفاده ار رنگ های درست، این تاثیر گذاری را بیشتر کنید.

استخر شیشه ای با طراحی مدرن (7)

از استخر های شیشه ای در ساختمان های بلند هم استفاده می شود، چون شناگر های با شنا در آن لذتی وصف نشدنی رو تجربه می کنند، علاوه بر آن، وجه های شفاف در فضای داخلی و بیرونی ساختمان شما بسیار تاثیر گذار هستن. برای اجرای وجوه شفاف ما از شیشه های لمینت شده در دیواره ها یا کف استخر استفاده می کنیم چون مقاومت ضربه و حرارت بالایی دارند.

هنگام طراحی استخر شیشه ای برای یک پروژه، با در نظر گرفتن جزئیات، دیتیل های اجرایی به کارفرما داده می شود تا طبق طراحی پروژه را پیش ببرند. مهم ترین مسئله در ساخت استخر با وجوه شفاف، تضمین تیم اجرایی از لحاظ کیفیت ساخت و کیفیت متریال است که درنهایت سازه ای ایمن به شما ارائه شود.

اگر می خواهید استخر شیشه ای شما مانند روز اول زیبا و جذاب بنظر برسد، باید از آن نگهداری کنید و  تعمیرات دوره ای و منظم انجام بدین. درست است که شیشه به راحتی خراش نمی بیند ولی در صورت اطمینان کامل باید استخر شیشه ای در بهترین شرایط ممکن نگهداری شود.

در نهایت اگر خواستار جذاب ترین استخر جهان هستید، استخر های شیشه ای بهترین گزیته هستند. شیشه در طراحی و معماری مدرن به دلیل ظاهری ساده و در عین حال زیبا و شفاف بسیار پر طرفدار است و از آن استفاده می شود.

شگفت انگیز ترین ویژگی که می توانید به خانه خود اضافه کنید، همین استخر های شیشه ای است. این استخر ها با داشتن دیواره های شفاف به شما امکان تماشای زیر آب و آنچه در استخر های دفنی غیر ممکن است را فراهم می کند تا شما چه درحال شنا باشید و یا از بیرون آب به استخر خود خیره شده باشید؛ از آن لذت می برید.استخر شیشه ای با طراحی مدرن (8)

مزایای دیگر از داشتن استخر شیشه ای:

  • زیبایی و طراحی مینیمال و مدرن: از آنجایی که استخر های شیشه ای ظاهری زیبا و ساده دارن، طراحی مدرن و مینیمالی را به خانه شما می بخشد.
  • نور و روشنایی طبیعی: دیواره های شفاف آن به نور طبیعی خورشید اجازه می دهد تا به آسانی از طریق آنها وارد شود. نور وارد شده بهترین نورپردازی ممکن برای استخر شما خوهد بود.
  • متصل شدن با فضای بیرونی: شفاف بودن دیواره ها شما را همراه با آرامش به محیط بیرونی متصل می کند.

موارد بالا فقط مزایای بخش ظاهری استخر های شیشه ای بودن که با افزودن این آیتم به عنوان یک عنصر طراحی، منحصر به فرد بودن را به خانه خود هدیه می دهید. اما شاید از خود بپرسید شیشه شکننده است پس چطور می تواند فشار و وزن آب را تحمل کند و هنگام شنا ایمنی کامل را داشته باشد و نشکند. اما باید بگوییم که ما با استفاده از شیشه های لمینت شده که از چندین لایه تشکیل شده و طبق هر پروژه مشخصات آن متفاوت خواهد بود، استفاده می کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384استخر شیشه ای با طراحی مدرن (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×