دیوار شیشه ای استخر اقیانوسی

دیوار شیشه ای استخر اقیانوسی

ما بین پنجره های زیر آب و دیوارهای شیشه ای تمایز قائل می شویم. دیوار شیشه ای استخر یک پنجره ویژه زیر آب است. زیرا جایگزین بخشی از کناره های استخر می شود. هیچ پرتوی پشتیبانی در بالا وجود ندارد، تمام آن شفاف است. بالای پنجره فقط یک لبه شیشه ای صیقلی است. بنابراین برای نگه داشتن شیشه در جای خود، پنجره از طرفین و همچنین از پایین نصب می شود.

از روبه رو طوری نشان داده می شود که انگار هیچ شیشه ای وجود ندارد. آب استخر فقط به صورت عمودی به پایان می رسد. شما می توانید از بیرون به عمق آب نگاه کنید بدون اینکه انحرافاتی که روی سطح آب دارید. و زمانی که شناگر را پشت دیوار شیشه ای می بینید.

دیوار شیشه ای استخر اقیانوسی (2)

دیواره شیشه ای یک ویژگی هیجان انگیز استخر است که استخر شما را از دیگران متمایز می کند.لبه سرریز یا بی نهایتاگر سطح بالای پنجره و سطح آب به هم برسند، یک پنجره سرریز به دست می آید. این بدان معناست که آب می تواند از لبه پنجره به یک ناودان سرریز برود. سپس لبه لیوان در زیر آب سرریز شده کاملا محو می شود. اگر سطح آب کمتر باشد به آن دیوار شیشه ای کفگیر می گویند.

شیشه استخر

شیشه استخر را طراحی، تولید و عرضه می کنیم. شیشه کاربردهای زیادی در محیط استخر دارد، از جمله مشاهده پنل ها در استخرها یا آکواریوم ها و حصارکشی در اطراف استخر. طراحی شده است تا با فشارهای ایستاده و شیک به نظر برسد و جلوه های شگفت انگیز نگاه کردن به آب، استخر بی نهایت و درگاه های شیشه ای را به آن اضافه کند.

ایده های رویایی استخر شنا برای داشتن استخر رویایی اجازه دهید به شما در ساختن استخر خود کمک کنیم. با طرح‌های شگفت‌انگیز استخر، می‌توانیم به طراحی، ساخت و عرضه آن شیشه سفارشی کمک کنیم تا استخر شما برجسته و شگفت‌انگیز به نظر برسد.

دیوار شیشه ای استخر اقیانوسی (3)

حصار استخر شیشه ای چیست؟

حصار استخر شیشه ای نوعی نرده است که در اطراف حصار نصب می شود و شامل پانل های ساخته شده از شیشه بسیار مقاوم است که با ستون ها یا گیره های مخصوص ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم در جای خود محکم شده اند. نرده شیشه ای به دلیل ماهیت مدرن، تمیز و شیک آن محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر این، نمایش ها را مهار نمی کند.

چه چیزی باعث محبوبیت نرده های شیشه ای استخر می شود؟

شیشه به دلیل ماهیت ساده اش برای حصارکشی استخرها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. عالی به نظر می رسد و جلوی دید را نمی گیرد زیرا شیشه استفاده شده شفاف است. بنابراین، شما به راحتی می توانید بر کودکان خود در حالی که خارج از آبگرم یا استخر نشسته اند نظارت کنید. همچنین بدون هیچ مانعی از مناظر استخر لذت خواهید برد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها این است که نرده ها به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. این فقط به تمیز کردن و نگهداری ساده نیاز دارد تا سالیان سال به شما خدمت کند.

دیوار شیشه ای استخر اقیانوسی (4)

آیا حصار استخر با شیشه ایمن است؟

اکثر صاحبان خانه از خود می پرسند که آیا حصار کشیدن استخر با شیشه ایمن است؟ کاملا بی خطر است نوع شیشه ای که برای حصار اسپا یا استخر استفاده می شود سفت شده است و در ضخامت هایی مانند 8، 10 یا 12 میلی متر موجود است. شیشه در برابر ضربه مقاوم است و به راحتی نمی شکند. اگر به طور تصادفی بشکند، فقط به قطعات کوچک و کم ضررتر می شکند. قطعات شکسته شیشه به سختی می توانند پوست را برش دهند. به‌علاوه، شیشه با تکنیک‌هایی مانند ایستادن، اسپیگوت یا ثابت کردن کانال، محکم در جای خود محکم می‌شود. اگر به درستی نصب شود، شیشه به راحتی حرکت نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

02155957060  و   09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟