چرا سرویس آکواریوم ضروریست

چرا سرویس آکواریوم ضروریست

آکواریوم ها چیزی بیش از یک مکان برای نگهداری ماهی هستند. آن‌ها اکوسیستم‌های زنده‌ای هستند که اگر می‌خواهید رشد کنند به مراقبت و توجه مناسب نیاز دارند.

برای اینکه آکواریوم شما به درستی کار کند، باید از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. اکثر مخازن از شیشه یا اکریلیک ساخته می شوند و در اشکال و اندازه های مختلف تولید می شوند. هر مخزن ماهی برای رشد به یک فیلتر، چراغ، بستر و تزئینات نیاز دارد. اگر این چیزها به طور منظم نگهداری نشود، فضای زندگی ماهی شما برای آنها امن نخواهد بود.

سرویس آکواریوم

هر چند وقت یکبار باید آکواریوم را تمیز کرد؟

در این صنعت اتفاق نظر وجود دارد که باید مخزن خود را هر ماه تمیز کنید. این روال تمیز کردن مداوم به شما امکان می دهد کیفیت آب را حفظ کنید، که برای ایمن نگه داشتن آن برای تمام ماهی ها و سایر آبزیان ضروری است.

یکی از شایع ترین دلایل از بین رفتن ماهی، عدم فیلتراسیون است. اینها می تواند ناشی از غذای نخورده، آب کثیف و موارد دیگر باشد. با سرویس دهی آکواریوم خود توسط متخصصان تعمیر و نگهداری، اقدامات پیشگیرانه ای انجام خواهید داد تا اطمینان حاصل شود که مخزن شما در طول عمر خود تمیز و سالم می ماند.

برای یک آکواریوم موفق چه نوع نگهداری لازم است؟

تمیز کردن بستر در مخزن شما برای کیفیت آب سالم ضروری است. همه مخازن مجهز به فیلتر نیستند، اما با این وجود، شما همچنان باید یک تمیز کردن عمیق ماهانه هم روی فیلتر خود و هم در داخل مخزن انجام دهید. این تمیز کردن عمیق به شما این امکان را می دهد تا مخزن خود را از جلبک ها و سایر زباله هایی که می توانند برای ماهی های ساکن آنجا مضر باشند، حفظ کنید.

تجمع مواد معدنی مختلف به طور معمول باعث کدر شدن آب می شود. ضروری است اطمینان حاصل شود که کاری برای آلوده کردن آن انجام نمی دهید، مانند تغذیه بیش از حد یا تمیز نکردن مرتب. همچنین می توان با اطمینان از اینکه گیاهان شما نور و مواد مغذی کافی برای رشد دریافت می کنند، از رشد جلبک جلوگیری کرد.

اگر از بخاری یا فیلتر در آکواریوم خود استفاده می کنید، باید حداقل یک بار در ماه آنها را تمیز کنید. این موارد ممکن است به مرور زمان مسدود شده و دچار اختلال شوند، بنابراین ضروری است که با استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری ماهانه از آنها مراقبت کنید.

چرا سرویس آکواریوم ضروریست

در طول نگهداری آکواریوم چه انتظاری باید داشته باشم؟

شرکت خدمات آکواریوم محلی شما می تواند به طور منظم به شما مراجعه کند و تمام خدماتی را که مخزن شما برای سالم ماندن نیاز دارد به شما ارائه دهد. این خدمات تمیز کردن تانکر ماهی شامل موارد زیر است:

  • بازرسی بصری تمام اجزای مکانیکی آکواریوم برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها
  • اطمینان حاصل کنید که آب شما در صورت لزوم تعویض می شود
  • اطمینان حاصل کنید که فیلتر شما هر ماه حفظ می شود
  • آزمایش PH آب، آمونیاک، نیتریت، نیترات، کلسیم، فسفات، شوری، دما و قلیائیت آب برای اطمینان از مناسب بودن آنها برای ماهی و سایر آبزیان
  • در صورت نیاز درمان بیماری خارجی یا انگل

هزینه نگهداری مخزن چقدر است؟

بسیاری از افرادی که به دنبال نگهداری آکواریوم خود توسط یک شرکت حرفه ای هستند، از مقرون به صرفه بودن آن شگفت زده خواهند شد. هزینه خدمات معمولاً در مقایسه با مراقبت گسترده ای که تانک شما دریافت می کند، قیمت کمی است.

یک شرکت تعمیر و نگهداری آکواریوم خوب تیمی از متخصصان خواهد داشت که دقیقاً درک می کنند که تانک شما برای رشد به چه میزان توجهی نیاز دارد، مخزن شما تمیزتر خواهد ماند و محیط برای همه ماهی ها و سایر آبزیان امن خواهد بود. علاوه بر این، می تواند در زمان و دردسر نگهداری ماهیانه مخزن شما صرفه جویی کند.

گروه آکوا سرویس می داند که برای داشتن یک مخزن موفق بدون هیچ گونه سردرد مربوط به نگهداری چه چیزی لازم است. چه بخواهید شخص دیگری در حالی که از مرخصی خود لذت می برید مراقبت کند یا به دنبال چیزی طولانی مدت تر هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما خدمات نگهداری آکواریوم خود را در سراسر تهران و برای پروژه های بزرگ در سراسر ایران ارائه می دهیم.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟