استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

وقتی کنار یک استخر شیشه ای می نشینید و استراحت می کنید، احساس می کنید که کنار پنجره ها نشسته اید. این به شما امکان می دهد تا زیبایی های طبیعی بیرون را بدون نیاز به ترک امنیت خانه خود مشاهده کنید. این نوع استخر شباهت زیادی به استخر یا آبگرم پانل اکریلیک دارد و در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در اینجا باید یک شیشه شفاف بلند نصب کنید تا فضای داخل و خارج استخر را به هم متصل کنید. این استخرها برای یک جلسه اسپا پس از یک روز طولانی و خسته کننده یا حتی برای ورزش عالی هستند.

استخر با دیوار شیشه ای چیست؟

استخر با دیوارهای شیشه ای مانند استخری است که دارای پنجره ای در زیر آب است. این احساس آب را آزادانه در یک فضای محصور شفاف شناور می کند. پنجره های شیشه ای از همه طرف نصب شده اند تا این تصور را ایجاد کنند که در فضای خالی شنا می کنید.

و از آنجایی که هیچ تیری وجود ندارد، تصور بصری خواهید داشت که اصلا دیواری وجود ندارد. بنابراین، شما می توانید از هر طرف به آن نگاه کنید و می توانید داخل استخر را بدون هیچ گونه اعوجاج ببینید. قابل درک است که تلاش زیادی برای نصب چنین استخری انجام می شود و به معماران آموزش دیده با مهارت های مهندسی خوب نیاز دارد.

اما بدون شک می توانید از هر طرف استخر عکس های فوق العاده ای بگیرید.

البته باید دقت کنید که کناره استخر طوری ساخته شده باشد که از سرریز شدن آب در هنگام شنا جلوگیری کند. هنگامی که یک استخر با دیوارهای شیشه ای دارید، برای نگهداری از آن باید بسیار محتاط باشید.

استخر شیشه ای

نکاتی که هنگام انتخاب یک استخر با دیوار شیشه ای باید بدانید:

  1. در صورت نیاز کمک بگیرید

یک استخر با دیوارها یا پانل های شیشه ای می تواند به راحتی تمام ویژگی های یک استخر معمولی را در خود جای دهد. اگر چیز اضافی می خواهید، همیشه می توانید برای نصب سفارشی بروید. اگر با نکات فنی نصب آشنا نیستید، از یک مجموعه حرفه ای را کمک بگیرید که این کار را برای شما انجام دهند.

هنگامی که به درستی انجام شود، استخرهای با دیواره های شیشه ای مانند یک استخر بی نهایت به نظر می رسند. شما می توانید نقطه ای از زیبایی و تجربه منحصر به فرد را درست در خانه خود ایجاد کنید. هنگامی که با بهترین معماران تماس می گیرید، آنها استخر را مطابق با نیاز شما طراحی می کنند و عملاً آن را در هر نقطه از خانه نصب می کنند. اگر مواد و لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید، امکانات بسیار زیاد است.

  1. استخر شیشه ای سرپوشیده و روباز

قبل از نصب استخر با دیوار شیشه ای باید بدانید که می توان آن را هم در بالای زمین و هم در زیر زمین قرار داد.

اگر می‌خواهید آن را در زیر زمین نصب کنید، باید از بتن برای ساخت آن استفاده کنید، اما پروژه‌هایی مانند این کمی زمان‌برتر خواهند بود. پس از اتمام، می توانید از استخرهای شیشه ای برای نشستن در آب و لذت بردن از منظره استفاده کنید. همچنین می توانید به جای استفاده از اشکال رایج مانند مستطیل، اشکال و طرح های مختلف را آزمایش کنید.

در این راستا می توانید شکل های گرد، کشیده و یا حتی ترکیبی از اشکال مختلف داشته باشید. تا زمانی که شیشه شفاف و شفاف باشد، استخر شما قطعا عالی به نظر می رسد.

استخر شیشه ای

  1. احتمالات

هنگامی که تمام ویژگی های مناسب را در استخر شیشه ای قرار می دهید، می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. این می تواند مقدار قابل توجهی آرامش را برای شما فراهم کند و می توانید یک دور شنا خوب داشته باشید. اگر فضای بیشتری دارید، حتی می توانید مهمانی های استخری را در فضای داخلی برای همسایه ها، دوستان و خانواده ترتیب دهید تا پایان تابستان را جشن بگیرند.

  1. شیشه گرم برای استخر

امروزه استخرهای شیشه ای گرم توسط بسیاری از صاحبان خانه ترجیح داده می شود، بنابراین می توانید با معماران مشورت کنید تا ببینید آیا می توانید آن را نصب کنید. در حین کار، فراموش نکنید که از آنها بپرسید که آیا سیم کشی های خانه شما با خیال راحت برای انجام پروژه هایی مانند این ساخته شده اند.

اگر تعجب می کنید که چرا یک استخر آب گرم ایده خوبی است، اجازه دهید آن را برای شما تجزیه کنیم. هنگامی که یک پوشش ویژه از پوشش اکسید فلزی روی شیشه استفاده شده برای ساخت استخر اعمال می شود، هر بار که برق از شیشه عبور می کند گرم می شود.

در نتیجه، احساس می کنید که در یک آبگرم کنار پنجره نشسته اید و در کمترین زمان احساس آرامش خواهید کرد. کنار لبه استخر بنشینید و بعد از یک روز کاری طولانی از نوشیدنی سرد لذت ببرید.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند به این طرح بروند زیرا این ویژگی تراکم شیشه را آزاد نگه می دارد. به طور خلاصه، یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ دید واضح دیوارها است.

استخر شیشه ای

استخر با کف شیشه ای

اگر اهل ماجراجویی هستید، حتی می توانید یک استخر با کف شیشه ای انتخاب کنید.

به جای اینکه فقط دیوارها را از شیشه بسازید، قرار دادن کف شیشه ای باعث می شود احساس کنید در بی نهایت شنا می کنید. نه تنها ظاهر خانه شما را بهبود می بخشد، بلکه ارزش قابل توجهی به ملک کلی می بخشد. مطمئناً، این یکی از بلندپروازانه ترین پروژه هایی خواهد بود که شما انجام خواهید داد، اما با معماران مناسب چندان چالش برانگیز نخواهد بود.

اگر در نظر داشته باشید که این یکی از آن پروژه‌هایی نیست که راه‌حل‌های یک‌اندازه را ارائه می‌کنند، کمک خواهد کرد. طراحی باید سفارشی باشد و راه حل های چالش ها باید منحصر به فرد باشد. پس حتما با یک کارشناس تماس بگیرید تا برنامه ها و اجرای درست را انجام دهید.

استخر شیشه ای

استخرهای دیوار شیشه ای

همانطور که قبلا ذکر کردیم، یک استخر با دیوارهای شیشه ای می تواند به بهترین نقطه برای استراحت و تفریح ​​در حیاط خلوت شما تبدیل شود. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید از کیفیت خوب شیشه و نصب صحیح پنل ها اطمینان حاصل کنید. پس از آماده شدن استخر، قاب ها را نخواهید دید زیرا آب آنها را نامرئی می کند. بنابراین، هنگامی که در لبه استخر خود نشسته اید، احساس می کنید که در حال گسترش به افق است.

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟