شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

یکی از جاذبه‌های به‌یادماندنی سفر به کشورهای خارجی، دیدن استخرهای لوکس و زیبای هتل‌ها و اقامتگاه‌های آنها است. تجربه‌ای که می‌تواند بسیار پرهزینه و گران‌قیمت باشد. البته تجربه وب‌گردی و آشنایی مجازی با آنها هم خالی از لذت و شگفتی نیست. این استخرها نه‌تنها گریزی از آفتاب داغ تابستانی بعضی از این کشورها فراهم می‌کنند، بلکه مناظری زیبا و معماری‌های بی‌نظیری دارند و صرف نشستن کنارشان هم می‌تواند لذت‌بخش باشد و آرامش بیاورد.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

اقامتگاه چهارفصل مائوئی، وایلیا، هاوائی

مساحت تقریبی استخر هتل پنج‌ستاره چهارفصل مائوئی (Four Seasons Resort Maui) به ۲۵۰ متر مربع می‌رسد. از لبه این استخر، منظره‌ای خیره‌کننده از جزیره همسایهٔ لانای و کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده در غرب مائوئی پیش چشم خواهید داشت. اگر بتوانید مدتی از دیدن این منظره چشم بردارید و به زیر آب بروید، می‌توانید به موسیقی‌ای گوش بدهید که به‌وسیلهٔ سیستم‌های مخصوص زیر آب استخر پخش می‌شود.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

ساحل مونتاج لاجونا

استخر موزاییکی هتل پنج‌ستاره مونتاج لاجونا (Montage Laguna) در جنوب کالیفرنیا مهم‌ترین جاذبهٔ آن برای مسافران و اقامت‌کنندگان است. در بستر این استخر، تصویر زیبایی از خورشید با کاشی درست شده است. در اطراف آن، درخت‌های نخل بزرگ سربرآورده‌اند. روبه‌رو نیز نمایی زیبا از اقیانوس در دیدرس است.شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

اقامتگاه کاسا چامِلیون

اقامتگاه کاسا چامِلیون (Casa Chameleon) بر روی تپه واقع شده است، مجموعا ۲۱ ویلا دارد و مختص اقامت بزرگ‌سالان است. در هرکدام از این ویلاها یک استخر عمیق شوراب سرد ساخته شده است؛ اما باوجود این استخرهای اختصاصی، باز هم نمی‌توان از منظره زیبای استخر بی‌انتهای آن به هنگام شب چشم‌پوشی کرد. در طراحی منحصربه‌فرد این استخر، نزدیک به لبه آن چاله آتشینی تعبیه شده است. این آتش شب‌ها روشن می‌شود و منظره‌ای دیدنی می‌آفریند.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

اقامتگاه لادرا، سنت لوسیا

هتل چهارستاره لادِرا (Ladera Resort) در ارتفاع تقریبی ۳۰۰متری از دریای کارائیب واقع شده است. در استخرهای اختصاصی زیبای اقامتگاه‌های این هتل، از هر زمان و هر مکانی به کوه آتش‌فشانی مشهور پیتونز نزدیک‌تر می‌شوید؛ انگار که با دست بتوانید لمسش کنید. تاب‌های نصب‌شده در نزدیکی بعضی از این استخرها، لذت تجربه آب‌تنی در آنها را دوچندان می‌کند.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

گراندهتل ترمزو، لیک کومو

در سال ۱۹۱۰ خانواده‌ای در منطقهٔ لیک کوموی (دریاچه کومو) ایتالیا گ راندهتل ترِمِزو (Grand Hotel Tremezzo) را احداث کردند. از آن زمان تا کنون، نوادگان همین خانواده وظیفه مدیریت آن را به عهده داشته‌اند. استخر آن بر روی دریاچه کومو شناور است (با اصطلاح «آب بر روی آب» به این استخر اشاره می‌کنند) و منظره‌ای فوق‌العاده را به وجود آورده است. هنگام شنا کردن در آب فیروزه‌ای‌رنگ این استخر، هم منظره دریاچه در دیدرس است و هم کوه‌های اطراف.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

هتل یونیک، سائو پائولو

آب استخر هتل یونیک (Hotel Unique) زرشکی‌رنگ به نظر می‌رسد؛ این رنگ به‌خاطر موزاییک‌کاری بستر استخر است. استخر در طبقه هشتم هتل واقع شده است. این هتل در طول روز، مکانی است ویژۀ دورهمی آرامش‌بخش مهمانانش؛ اما شب‌ها به‌کلی اوضاع فرق می‌کند: اطراف هتل جشن و موسیقی به پا می‌شود و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها سرو می‌شود. مهمانی‌های شبانه کنار استخر برای بازدید عموم آزاد است (هر شب۶۰۰ نفر به این مهمانی‌ها می‌آیند). ازطریق لوله‌های بخصوصی صدای موسیقی پخش‌شده در اطراف استخر را به زیر آب هم می‌برند؛ پس هنگام آب‌تنی هم کسی از جشن غافل نمی‌شود!

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

شور کلاب (باشگاه ساحلی)، جزایر تورکس و کایکوس

اقامتگاه شور کلاب (The Shore Club) در نقطه دنجی در جزیره واقع شده است؛ به همین خاطر، خیلی شلوغ نمی‌شود و برای گذران اوقات فراغت ایدئال است. از مهم‌ترین جاذبه‌های اقامتگاه، استخر آن است. می‌توانید از دیدن قفس‌های نصب‌شده در اطراف استخر لذت ببرید، به منبع حرارتی قرارگرفته در میان آن نزدیک شوید یا زیر یکی از سایه‌بان‌های چوبی لبه استخر استراحت کنید.

شگفت انگیزترین استخر های شیشه ای جهان

آکوا سرویس با بیش از 20 سال سابقه پیشگام طراحی و اجرای استخر های شیشه ای و لاکچری است .

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟