پنل های اکریلیک برای استخر شیشه ای

پنل های اکریلیک برای استخر شیشه ای

اول از همه، مقاومت ضربه ای اکریلیک بسیار قوی است که 100 برابر شیشه و 16 برابر شیشه سکوریت است و ضخامت ورق اکریلیک می تواند به بیش از 800 میلی متر برسد و ضریب ایمنی دو برابر می شود. استخر باید فشار دینامیکی و باد ناشی از فشار آب، جریان مردم و امواج را تحمل کند. این استرس پویا و غیر قابل کنترل است. اکریلیک به عنوان یک ماده پلیمری انعطاف پذیر دارای استحکام و چقرمگی عالی و همچنین مقاومت در برابر خمش و شکست است.

برای این عالی است. محیط استرس پیچیده شیشه سکوریت نسبتا شکننده است و با یک محیط فشار پیچیده مواجه است. همراه با تأثیر یک سری از محیط های بیرونی مانند نور خورشید، آب و هوا و اختلاف دما، امکان انبساط کریستال سولفید نیکل افزایش می یابد و خطر خود انفجاری را افزایش می دهد.

ثانیا، عبور نور اکریلیک بسیار خوب است. عبور نور شیشه عمومی 82٪ – 89٪ است و بهترین شیشه فوق شفاف فقط می تواند به 89٪ برسد. عبور اکریلیک کمتر از 93٪ نیست. مناظر نوری و لنزهای نوری با دقت بالا بسیاری از سلاح های پیشرفته اکنون از اکریلیک ساخته شده اند. اکریلیک در استخر های شفاف و پروژه های آکواریوم استفاده می شود. سطح دید شفاف، سبک و نرم است و جلوه بصری آن بسیار زیبا است.

حداکثر اندازه شیشه سکوریت سازنده می تواند به 6متر در 3 متر برسد. از آنجایی که نمی توان آن را به طور یکپارچه به هم متصل کرد، نمی تواند نیازهای پانل های کامل شفاف بزرگتر را برآورده کند. فقط اکریلیک می تواند دست یابد.

پنل های اکریلیک برای استخر شیشه ای (1)

ویژگی های اکریلیک

  1. ورق پلکسی بی رنگ و شفاف، عبور نور بیش از 92٪ است.
  2. سازگاری قوی با محیط طبیعی دارد، حتی اگر به مدت طولانی در معرض نور خورشید، باد و باران باشد، عملکرد آن تغییر نمی کند. عملکرد ضد پیری خوبی دارد و می توان با خیال راحت در فضای باز از آن استفاده کرد.
  3. عملکرد پردازش خوب، مناسب برای ماشینکاری و ترموفرمینگ.
  4. غیر سمی، حتی اگر برای مدت طولانی با افراد در تماس باشد، بی ضرر است.
  5. مقاومت در برابر ضربه قوی، شانزده برابر شیشه با همان ضخامت. مناسب برای نصب در مناطقی که ایمنی به ویژه مورد نیاز است.
  6. عملکرد عایق عالی، مناسب برای تجهیزات الکتریکی مختلف.
  7. وزن سبک است، چگالی آن نصف سبک تر از شیشه معمولی است و بار روی ساختمان ها و براکت ها کم است.
  8. انعطاف پذیری قوی، تغییر بزرگ در شکل، آسان برای پردازش و شکل.
  9. قابلیت بازیافت بالا، به رسمیت شناخته شده توسط افزایش آگاهی از حفاظت از محیط زیست.
  10. نگهداری از آن آسان و تمیز کردن آن آسان است. آب باران را می توان به طور طبیعی تمیز کرد یا می توان آن را با صابون و پارچه نرم شست.

به دلیل سختی و هزینه بالای تولید اکریلیک، جایگزین های با کیفیت و کم هزینه زیادی نیز وجود دارد.

پنل های اکریلیک برای استخر شیشه ای (2)

مزایای اکریلیک

  1. ظاهر شیک

پانل های اکریلیک حال و هوای باز را به محیط استخر شما می بخشد، نور طبیعی را به آب القا می کند و دروازه ای را برای تفریحات آبی که استخر به ارمغان می آورد فراهم می کند. و پانل‌های اکریلیک UC جایگزینی مدرن برای استخرهای جعبه‌دار سنتی ارائه می‌کنند و در صورت ترکیب مناسب، انعطاف‌پذیری طراحی عالی را ارائه می‌دهند. شیشه شفاف است و دیدی را بدون تغییر رنگ یا خراش مانند سایر مواد مورد استفاده برای پانل های شفاف استخر فراهم می کند. این ظاهر مجلل است و می تواند به شما کمک کند تا ظاهر زیبای بهترین استراحتگاه و استخرهای آبگرم را به حیاط خلوت شما بیاورید.

  1. بادوام

در حالی که شیشه زمانی ماده استانداردی بود که در پانل های شفاف استخر استفاده می شد، مشکلات قابل توجهی نیز دارد. یکی از بارزترین مسائل دوام شیشه است. اگرچه شیشه یک ماده سخت است، اما می توان آن را در حین استفاده روزانه در محیط استخر خراشید. سختی آن، در حالی که کیفیت مفیدی دارد، یک عیب قابل توجه نیز دارد. شیشه کمی شکننده است و وقتی تحت فشار قرار می گیرد به راحتی می ترکد یا ترک می خورد.

گرچه شیشه های لمینت شده ما مقاومت عالی و بالایی دارند ولی اکریلیک ها هر دو را بهبود می بخشد. سخت و مقاوم در برابر خط و خش است، اما همچنین بسیار انعطاف پذیر است و از خرد شدن آن تحت فشار جلوگیری می کند. در شرایط عادی ترک نمی‌خورد و در مواجهه با مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش شفافیت خود را حفظ می‌کند.

  1. قابلیت تعمیر

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که اکریلیک را روی شیشه می سازد، قابلیت تعمیر آن است. در حالی که اکریلیک بادوام است و به راحتی آسیب نمی بیند، گاهی اوقات ممکن است منجر به خراش یا ترک کاذب شود، به عنوان مثال. شیشه را نمی توان بعد از خراشیدگی تعمیر کرد، بنابراین باید یاد بگیرید که با آسیب زندگی کنید یا کل پانل را با هزینه گزاف تعویض کنید. با این حال، اکریلیک را می توان در محل تعمیر کرد. در بسیاری از موارد، استخرهای شنا حتی برای نگهداری نیازی به تخلیه ندارند.

  1. می تواند سفارشی شود

در حالی که شیشه را می توان از نظر فنی شکل داد و به پیکربندی هایی غیر از ورق های مسطح تبدیل کرد، این فرآیند دشوار و بسیار گران است. با این حال، اکریلیک را می توان بدون مشکل در هر پیکربندی قالب گیری کرد، که آن را برای ویژگی های سفارشی استخر که در آن پانل های تخت نمی توانند به کار روند، ایده آل کنند. علاوه بر این، طراحان در هنگام استفاده از پانل های استخر شیشه ای از نظر اندازه محدود هستند، ولی روش پیوند اکریلیک امکان استفاده از پانل ها را با هر اندازه و شکلی فراهم می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره استخر های شیشه ای با پنل های اکریلیک و یا نحوه اجرای آنها با ما تماس بگیرید. با افتخار بدون تعطیلی پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

پنل های اکریلیک برای استخر شیشه ای (3)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟