اولین جکوزی شیشه ای

اولین جکوزی شیشه ای

اگرچه همیشه به عنوان یک شی لوکس در نظر گرفته می شود، اما وان آب گرم معمولی از نظر تنوع، انتخاب یا شخصی سازی برای مصرف کنندگان تفاوت کمی دارد. این تا زمانی است که ASB glassfloor اولین جکوزی تمام شیشه ای به نام ASB nautilus را راه اندازی کرد. مربع تمام شیشه ای بر تجربه حباب زدن تأکید می کند زیرا چراغ های LED از کف استخر روشن می شوند.

اولین جکوزی شیشه ای

 

یک تجربه جدید جکوزی

جکوزی ها گران هستند و هنوز هیچ مدلی وجود ندارد که الزامات طراحی مدرن را برآورده کند.یا دارای پلاستیک بیش از حد هستند یا وان آب گرم باید روی زمین قرار گیرد. کریستف بابینسی، مدیر عامل ASB می‌گوید: اینجاست که شاهد شکافی در بازار بودیم. کف شیشه ای ASB که در سال 1965 تأسیس شد، پیشرو در نوآوری های شیشه و LED است. راه‌حل‌های طراحی هوشمند آن‌ها در ورزش‌ها، نمایشگاه‌ها و دیگر طبقات رویدادها مرزها را جابجا می‌کنند و بوم‌هایی مقاوم ایجاد می‌کنند که حتی می‌توانند به عنوان نمایشگر و حتی کاغذ دیواری عمل کنند.

اولین جکوزی شیشه ای

طبیعت تمام شیشه ای

طبیعت تمام شیشه ای جکوزی ناتیلوس ASB تضمین می کند که طراحی به طور هماهنگ و بدون مزاحمت با محیط اطراف خود ترکیب می شود، چه در بیرون و چه در داخل داخلی. چهار طرف آن از شیشه ایمنی ساخته شده است تا همیشه شفاف بماند، به علاوه پنل ها برخلاف نمونه های پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند. با فشار دادن یک دکمه، تجربه جدید با راه اندازی جت ها و رنگ های LED زنده می شود.

سه نسخه مجزا در دسترس هستند. اولین مورد مجهز به یک ریل LED به عرض 5 سانتی متر در زیر زمین است که به ایجاد لهجه های رنگی قوی کمک می کند. نسخه دوم روی یک طبقه کاملاً روشن تنظیم شده است که تأثیرات رنگی را حتی بیشتر چشمگیرتر می کند. در نهایت، نسخه سوم با یک طبقه چند رسانه ای که می تواند محتوای شخصی شده، از عکس های خانوادگی گرفته تا عکس های زیر آب را نمایش دهد، یک قدم جلوتر می رود.

در کنار طراحی جدید و تعیین مرز، جکوزی نیز خدمات، نصب و تجربه کاربری قابل توجهی را ارائه می دهد. در کمتر از یک ساعت مونتاژ می شود، محصول توسط کامیون تحویل داده می شود، در فضای تعیین شده خود قرار می گیرد و تنظیم می شود. پله ها، پوشش، واحد گرمایش قدرتمند و سیستم فیلتر همگی گنجانده شده است. همه عناصر را می توان از طریق یک برنامه برای یک جلسه اسپا کاملاً مناسب کنترل کرد، از گرما و قدرت حباب ها گرفته تا نورهای رنگی و محتوای نمایش داده شده.

اولین جکوزی شیشه ای

برای دریفات مشاوره رایگان و اجرای بی نقص جکوزی در پروژه تان ، بدون تعطیلی پاسخگویتان هستیم .کارشناسان ما با دقت طرح شما رابررسی و بهترین پیشنهاد را ارائه می دهند.

مشاوره آنلاین : 09205958384

بازدید و کارشناسی : 02155958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟